Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-24
Płock: Dostawy artykułów mlecznych
Numer ogłoszenia: 41697 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Płocku , ul. Sienkiewicza 22, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2622031.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów mlecznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę do siedziby Zamawiającego niżej wymienionych artykułów w rocznej ilości szacunkowej: Mleko pasteryzowane 2% PN-90/A-86003, w ilości 22 000 l. w folii o wadze 1l./szt., etykietowane z naniesioną na każdej sztuce datą przydatności do spożycia oraz składem chemicznym i surowcowym, a także z dostarczonym przy każdej dostawie handlowym dokumentem identyfikacyjnym HDI. Ser topiony PN-66/A-86233, bez dodatków w ilości 1300 kg., w opakowaniu jednostkowym o wadze 100g./szt., etykietowany z naniesioną na każdej sztuce datą przydatności do spożycia oraz składem chemicznym i surowcowym, a także z dostarczonym przy każdej dostawie handlowym dokumentem identyfikacyjnym HDI. Ser żółty PN-68/A-86230, w ilości 1400 kg., foliowany w opakowaniu jednostkowym max.3kg./blok, etykietowany z naniesioną na każdym bloku datą przydatności do spożycia oraz składem chemicznym i surowcowym, a także z dostarczonym przy każdej dostawie handlowym dokumentem identyfikacyjnym HDI. Serek homogenizowany PN-91/A-86300, w ilości 1800 kg., w opakowaniu jednostkowym 180g./sztuka, etykietowany z naniesioną na każdej sztuce datą przydatności do spożycia oraz składem chemicznym i surowcowym, a także z dostarczonym przy każdej dostawie handlowym dokumentem identyfikacyjnym HDI. Śmietana 18% PN-A-86050:2002, w ilości 3000 l. w folii o wadze 1l./szt., etykietowana z naniesioną na każdej sztuce datą przydatności do spożycia oraz składem chemicznym i surowcowym, a także z dostarczonym przy każdej dostawie handlowym dokumentem identyfikacyjnym HDI. Twarożek PN-91/A-86300, w ilości 1550 kg., w opakowaniu jednostkowym od 100g/sztukę do 150g./sztukę, etykietowany z naniesioną na każdej sztuce datą przydatności do spożycia oraz składem chemicznym i surowcowym, a także z dostarczonym przy każdej dostawie handlowym dokumentem identyfikacyjnym HDI. Twaróg chudy PN-91/A-86300, w ilości 2300 kg., w opakowaniu jednostkowym max. 5kg./blok, etykietowany z naniesioną na każdym bloku datą przydatności do spożycia oraz składem chemicznym i surowcowym, a także z dostarczonym przy każdej dostawie handlowym dokumentem identyfikacyjnym HDI..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.11.00 - Mleko pasteryzowane 15.54.50.00 - Pasty serowe do smarowania 15.54.40.00 - Ser twardy 15.54.00.00 - Produkty serowarskie 15.51.20.00 - Śmietana 15.54.21.00 - Ser twarogowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy spełniający warunki opisane w SIWZ i ustawie Prawo zamówień publicznych, a wybór Wykonawcy nastąpi przez porównanie ofert. Kryteria są przeliczane matematycznie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowe informacje o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy zawarte są w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Płocku
ul. Sienkiewicza 22
09-402 Płock.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2009 godzina 10:45, miejsce: Zakład Karny w Płocku ul. Sienkiewicza 22 09-402 Płock Pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Brak.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Usług Miejskich "Muniserwis" w Płocku.
- Remont sal lekcyjnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 im. Druha Wacława Milke w Płocku.
- Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Zakup mebli medycznych w ramach zadania pn. "Budowa i wyposażenie Ośrodka Radioterapii na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku"
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste.
- Sporządzenie: Planu ogólnego miasta Płocka, opracowania ekofizjograficznego aktualizacja Strategii Zrównoważonego Rozwoju Miasta Płocka do 2030 r. wraz z elementami towarzyszącymi.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym (Przedszkole) w Żółwinie.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w okresie od 1 września do 31 grudnia 2024 roku
- Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w III kwartale 2024r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Dostawy margaryny, nabiału, oleju.
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich, tłuszczy jadalnych i jaj dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: Mleko pasteryzowane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.