eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubomia › Obsługa bankowa budżetu Gminy Lubomia w latach 2015 -2018

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-22

Lubomia: Obsługa bankowa budżetu Gminy Lubomia w latach 2015 -2018
Numer ogłoszenia: 416844 - 2014; data zamieszczenia: 22.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 387162 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubomia, ul. Szkolna 1, 44-360 Lubomia, woj. śląskie, tel. 032 4516614/ 4516128, faks 032 4516614.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Lubomia w latach 2015 -2018.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Obsługa bankowa budżetu Gminy Lubomia w latach 2015-2018 obejmuje: otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących dla jednostek Gminy (urzędu i jednostek organizacyjnych), w tym przelewy środków na rachunki i z rachunków, wpłaty i wypłaty gotówkowe (realizacja czeków); otwarcie, prowadzenie i likwidację rachunków pomocniczych (zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, rachunków na środki z UE, rachunku na wpłaty wadium), w tym przelewy środków na rachunki i z rachunków, wpłaty i wypłaty gotówkowe (realizacja czeków); lokowanie wolnych środków i obsługę bankową rachunku lokat terminowych (w przypadku potrzeb), z tym że, Zamawiający zastrzega sobie prawo do lokowania wolnych środków również w innych instytucjach finansowych; świadczenie usługi Identyfikacji Przychodzących Płatności Masowych; oprocentowanie środków pieniężnych na wszystkich obsługiwanych rachunkach; kapitalizację odsetek na wskazanych rachunkach bankowych; zainstalowanie na koszt banku programu komputerowego umożliwiającego realizację zleceń płatniczych składanych za pomocą elektronicznych nośników informacji, przy założeniu, że zlecenie płatnicze składane za pomocą systemu zrealizowane będzie w tym samym dniu roboczym, z wyłączeniem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy (min. 12 stanowisk); w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem - przyjmowanie i wykonywanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie papierowej; bezpłatne przeszkolenie pracowników w zakresie zainstalowanego systemu płatniczego; udzielenie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu Gminy (zasady zostaną uregulowane odrębną umową); pobieranie prowizji i opłat za prowadzenie rachunków, z rachunków wskazanych przez Gminę; pobieranie odsetek od kredytu w rachunku bieżącym budżetu, z rachunku wskazanego przez Gminę; realizacja zleceń płatniczych posiadacza rachunku nie dłużej niż 2 dni robocze, nie wliczając sobót, niedziel i dni wolnych od pracy; zapewnienie dyspozycji pieniędzy w formie gotówkowej; sporządzanie codziennych wyciągów bankowych; sporządzanie opinii bankowych (w ramach potrzeb). 2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy, wskutek nieterminowej lub nieprawidłowej realizacji zlecenia płatniczego posiadacza rachunku. 3. Wykonawca zobowiązuje się do zapłacenia odszkodowania za zawinione przez siebie opóźnienie w realizacji zlecenia płatniczego posiadacza rachunku, w wysokości stanowiącej równowartość odsetek naliczonych za każdy dzień opóźnienia, według aktualnej stopy oprocentowania środków na rachunku, obliczonej w stosunku do kwoty objętej dyspozycją..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy, ul. Kościelna 21a, 44-350 Gorzyce, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 253709,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 308987,04

  • Oferta z najniższą ceną: 308987,04 / Oferta z najwyższą ceną: 404384,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.