eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina › ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH W ZAKRESIE DOWOZU DZIECI DO SZKÓŁ GMINNYCH I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY MUROWANA GOŚLINA (NA TRASIE DOM - SZKOŁA - DOM) W OKRESIE OD DNIA ZAWARCIA UMOWY DO 31 GRUDNIA 2011 R..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-22

Murowana Goślina: ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH W ZAKRESIE DOWOZU DZIECI DO SZKÓŁ GMINNYCH I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY MUROWANA GOŚLINA (NA TRASIE DOM - SZKOŁA - DOM) W OKRESIE OD DNIA ZAWARCIA UMOWY DO 31 GRUDNIA 2011 R..
Numer ogłoszenia: 416794 - 2010; data zamieszczenia: 22.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 366508 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Murowana Goślina, ul. Poznańska 18, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8923600, 8923601, 8923602, faks 061 8122140.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH W ZAKRESIE DOWOZU DZIECI DO SZKÓŁ GMINNYCH I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY MUROWANA GOŚLINA (NA TRASIE DOM - SZKOŁA - DOM) W OKRESIE OD DNIA ZAWARCIA UMOWY DO 31 GRUDNIA 2011 R...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH W ZAKRESIE DOWOZU DZIECI DO SZKÓŁ GMINNYCH I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY MUROWANA GOŚLINA (NA TRASIE DOM - SZKOŁA - DOM) W OKRESIE OD DNIA ZAWARCIA UMOWY DO 31 GRUDNIA 2011 R. Zamówienie zostało podzielone na III odrębne części (pakiety) szczegołowo opisane w części II SIWZ (opisie przedmiotu zamówienia) oraz w załączniku I (informacie dotyczące ofert częściowych) do niniejszego ogłoszenia. Do obowiązków Wykonawcy należy: - zapewnienie środków transportu niezbędnych do prawidłowej realizacji określonych w umowie zadań przewozowych. - przed przystąpieniem do realizacji usługi ustalić optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych kursów mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży. Rozkład jazdy odnośnie wszystkich kursów Wykonawca przekaże do UMiGm ul. Poznańska 18 p.14. - dostosować plan dowozów uczniów w każdym roku do kalendarza roku szkolnego ogłaszanego corocznie przez Ministerstwo Edukacji. Godziny dowozu uczniów do szkół muszą być zgodne z planem lekcji. - zapewnienie płynności jazdy, tzn. w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności po stronie Wykonawcy, tj. awaria autobusów, kolizja drogowa, choroba kierowcy itp., Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego, a następnie kontynuować przewozy zastępczym autobusem o podobnych parametrach technicznych. Wykonawca zobowiązuje się do uruchomienia autobusu zastępczego w czasie 20 minut od chwili wystąpienia zakłócenia. Wykonawca udostępni numer telefonu kierowców. - niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu wszelkich informacji, mających wpływ na organizację przewozów oraz wniosków w zakresie usprawnień technicznych. - przestrzeganie przepisów prawa, regulujących ruch drogowy i określających warunki techniczne pojazdów. -ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec pasażerów i osób trzecich za szkody wynikłe z ruchu pojazdów, przewozu pasażerów oraz bagażu na zasadach ogólnych, określonych w powszechnie obowiązujący przepisach. - operatywne dysponowanie taborem w ruchu i taborem rezerwowym oraz służbami technicznymi w celu usunięcia zakłóceń w ruchu. - w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego (np. skrócenie lekcji, zamknięcie szkoły czy dodatkowe zajęcia w dniu wolnym od nauki), Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji - o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego co najmniej jeden dzień przed jej wystąpieniem poprzez wprowadzenie dodatkowego kursu...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: część 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WARBUS Sp. z o.o., Al. Prymasa Tysiąclecia 102, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41553,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38911,62

  • Oferta z najniższą ceną: 38911,62 / Oferta z najwyższą ceną: 57940,14

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: część 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WARBUS Sp. z o.o., Al. Prymasa Tysiąclecia 102, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27702,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25656,46

  • Oferta z najniższą ceną: 25656,46 / Oferta z najwyższą ceną: 29647,46

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: część 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WARBUS Sp. z o.o., Al. Prymasa Tysiąclecia 102, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62329,5 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56995,16

  • Oferta z najniższą ceną: 56995,16 / Oferta z najwyższą ceną: 66651,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.