eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Spała › Usługi w Nadleśnictwie Spała w 2010 roku w zakresie dozorowania obiektów Nadleśnictwa, palenia w CO, oraz prac porządkowo-gospodarczych wokół obiektów dozorowanych



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Spała: Usługi w Nadleśnictwie Spała w 2010 roku w zakresie dozorowania obiektów Nadleśnictwa, palenia w CO, oraz prac porządkowo-gospodarczych wokół obiektów dozorowanych
Numer ogłoszenia: 416648 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Spała , ul. A. Gabrysiewicza 2, 97-214 Spała, woj. łódzkie, tel. 044 7257050, faks 044 7257052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasy.com.pl/spala

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Spała.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w Nadleśnictwie Spała w 2010 roku w zakresie dozorowania obiektów Nadleśnictwa, palenia w CO, oraz prac porządkowo-gospodarczych wokół obiektów dozorowanych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dozorowanie obiektów Nadleśnictwa Spała: siedziba Nadleśnictwa Spała w Spale ul. Gabrysiewicza 2, budynek Domu Pamięci w Spale ul. Mościckiego 21, 4 budynki gospodarcze, 3 wiaty, kompleks garaży oraz ogrodzona działka o powierzchni 1,49 ha. Palenie w 3 piecach CO - obiekt biura i budynek mieszkalny - budynek Domu Pamięci Prace porządkowo-gospodarcze. odśnieżanie, grabienie liści, podlewanie trawników, opróżnianie koszy na śmieci, koszenie trawy, rąbanie i układanie drewna pod wiatą w ilości ca 80 m3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych 85.31.23.10 - Usługi dozoru 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej w rozdziale IX niniejszej SIWZ. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta zostanie uznana za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu udokumentowania i potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg Załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 w przypadku podmiotów zbiorowych, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 6. Świadectwa kwalifikacyjne osób wymienionych w punkcie 2 OŚWIADCZENIA (zał. nr 3 do SIWZ), uprawniające do obsługi kotłów wodnych na paliwa stałe o mocy powyżej 50 kW wraz z urządzeniami pomocniczymi. 7. Wykaz wykonanych usług (Zał. nr 4 do SIWZ) z okresu ostatnich trzech lat przed wszczęciem nin. postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w którym wykażą usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 100000,00 zł . 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczenia 75000,00 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasy.com.pl/spala.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Spała w Spale ul Gabrysiewicza 2, 97 - 214 Spała.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Spała, ul. Gabrysiewicza nr 2; pokój nr 5 do godz. 9.00 dnia 14.12.2009 r..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.