To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-22
Suwałki: Dostawa warzyw i owoców
Numer ogłoszenia: 416634 - 2010; data zamieszczenia: 22.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 392980 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach, ul. gen. Kazimierza Pułaskiego 66, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0-87 5628500, faks 0-87 5628507.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw i owoców.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców dokonywana przez Wykonawcę trzy razy w tygodniu do godz. 1000 - Załącznik nr 1 do SIWZ. Warzywa i owoce będą dostarczane w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osoby upoważnione, telefonicznie bądź pisemnie najpóźniej do godz. 1500 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 4 do oferty. Warzywa i owoce będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymogi określone przez Polskie Normy. L.p. Nazwa artykułu Ilość jednostek w kg 1. CZOSNEK 10 2. BANAN 300 3. BROKUŁ 50 4. BRUKSELKA 20 5. KALAREPA 20 6. BURAK 500 7. CYTRYNA 120 8. CEBULA 500 9. FASOLKA SZPARAGOWA 40 10. FASOLA 70 11. GROCH POŁÓWKI 50 12. JABŁKO 800 13. RZEPA BIAŁA 200 14. KAPUSTA BIAŁA 600 15. KAPUSTA PEKIŃSKA 200 16. KAPUSTA WŁOSKA 20 17. KAPUSTA CZERWONA 40 18. KAPUSTA KISZONA 700 19. KOPER ŚWIEŻY 8 20. PAPRYKA ŚWIEŻA 100 21. KALAFIOR 150 22. MANDARYNKA 200 23. MARCHEW 1000 24. GRUSZKI 20 25. OGÓREK KISZONY 400 26. OGÓREK SZKLARNIOWY 200 27. POR 200 28. POMARAŃCZA 100 29. PIETRUSZKA KORZEŃ 80 30. PIETRUSZKA NAĆ 10 31. POMIDOR 200 32. PIECZARKA 50 33. RZODKIEWKA 20 34. SELER 150 35. SZCZYPIOR 20 36. SAŁATA 20 37. WINOGRONA ZIELONE 15 38. WINOGRONA CZERWONE 15 39. ZIEMNIAK 8500 40. WŁOSZCZYZNA 30.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - PRODUKCYJNE "GARDEN" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - PRODUKCYJNE "GARDEN" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Produkcyjne GARDEN Sp. z o.o., ul. Szkolna 4, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36633,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36936,38
Oferta z najniższą ceną: 36936,38 / Oferta z najwyższą ceną: 36936,38
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Ochrona mienia Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach ul. Sejneńska 84
- " Rozbiórka budynku przy ul. Szpitalnej 62"
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z wykonaniem poczty pneumatycznej oraz modernizacji podjazdu dla karetek
- Wykonanie docieplenia części elewacji budynku A od strony zachodniej - nad przestrzenią patio w budynku PUZ w Suwałkach przy ul. Noniewicza 10
- Wykonanie parkingu na sześć miejsc postojowych oraz wymiana kostki brukowej przed budynkiem szkoły.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym (Przedszkole) w Żółwinie.
- "Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Chorzowie, ul. Sportowa 4 - I/2024
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie"
- Dostawa artykułów żywnościowych
- Dostawa Artykułów Spożywczych Dla Domu Pomocy Społecznej w Jarosławiu od 01.07.2024 do 31.12.2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.