eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rejowiec › MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-24

Rejowiec: MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH
Numer ogłoszenia: 41662 - 2016; data zamieszczenia: 24.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rejowiec , ul. Henryka Dąbrowskiego 1, 22-360 Rejowiec, woj. lubelskie, tel. 82 5688159, faks 82 5688753.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugrejowiec.bip.e-zeto.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Budowa drogi, w tym chodników oraz 35 zjazdów w ramach zadania pn. Wzrost bezpieczeństwa ruchu drogowego w gminie Rejowiec poprzez budowę lub przebudowę dróg gminnych na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 839 do drogi powiatowej nr 3122L - etap I Zamówienie obejmuje elementy i rodzaje robót: 1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1.1 Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych 1.2 Zdjęcie warstwy humusu 2 ROBOTY ZIEMNE 2.1 Wykonywanie wykopów 2.2 Wykonywanie nasypów 3 PODBUDOWY 3.1 Wykop pod koryto wraz z profilowaniem podłoża 3.2 Oczyszczanie i skropienie warstw konstrukcyjnych 3.3 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 3.4 Podbudowa i ulepszone podłoże z gruntów lub kruszyw stabilizowanych spoiwami hydraulicznymi (stabilizacja cementem) 4 NAWIERZCHNIE 4.1 Nawierzchnia z betonu asfaltowego 4.2 Nawierzchnia z brukowej kostki betonowej 5 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 6 URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTAWA RUCHU 6.1 Oznakowanie poziome (grubowarstwowe z masy chemoutwardzalnej do nakładania grubości 1,8-3,0 mm) 6.2 Oznakowanie pionowe 7 ELEMENTY ULIC 7.1 Krawężniki betonowe 7.2 Obrzeża betonowe 8 WYKONANIE KONSTRUKCJI DREWNIANYCH 8.1 Zieleń drogowa Planowana inwestycja zlokalizowana jest na działce o nr ewidencyjnym 610/20 leżącej w obrębie geodezyjnym Wólka Rejowiecka. Planowany zakres rzeczowy inwestycji ma na celu rozbudowę sieci komunikacyjnej gminy, jak również zwiększenie dostępności komunikacyjnej w powiecie oraz województwie. Planowana budowa obejmuje drogę o charakterze liniowym. Część II Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Aleksandria Krzywowolska na odcinku 600 mb obejmująca następujące roboty: 1) roboty pomiarowe, 2) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, przy użyciu równiarki drogowej, 3) podbudowa z kruszywa łamanego, frakcja 0-31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, 4) nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych standard I, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, 5)wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o frakcji 01-31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, 6) oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową pod warstwę ścieralną, 7) oczyszczenie, pogłębienie i plantowanie istniejącego rowu wraz z poboczami gruntowymi szerokości 1 m. Część III Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Aleksandria Niedziałowska na odcinku 200 mb - etap II obejmuje elementy i rodzaje robót: 1) roboty pomiarowe, 2) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, przy użyciu równiarki drogowej, 3) warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, 4) nawierzchnia z masy mineralno - asfaltowych, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 3 cm, 5) oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową pod warstwę ścieralną. Część IV Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Niedziałowice na odcinku 200 mb - II etap obejmuje elementy i rodzaje robót: 1) roboty pomiarowe, 2) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, przy użyciu równiarki drogowej, 3) warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm CZĘŚĆ V Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Wereszcze Duże na odcinku 500 mb - II etap obejmuje elementy i rodzaje robót: 1) roboty pomiarowe, 2) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, przy użyciu równiarki drogowej, 3) warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm 2. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót stanowiącym zał. do SIWZ. 3. Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót, opisem i rysunkami zawartymi w projekcie budowlano - wykonawczym oraz STWiOR. 4. Roboty towarzyszące realizacji inwestycji które Oferent winien uwzględnić w cenie ofertowej; 1. Obsługa geodezyjna (wytyczenia tras i inwentaryzacja w 3-ch egz.); 2. Dokumentacja badań stopnia zagęszczenia podbudowy; 3. Dokumentacja powykonawcza, wraz z inwentaryzacją geodezyjną;.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających są roboty budowlane polegające na modernizacji dróg gminnych na odcinku ok. 600 mb.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7, 45.11.12.00-0, 45.23.32.90-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Wadium ma być wniesione w kwocie 7 000 zł PLN 2. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 - z późn. zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank BS Cyców O/Rejowiec nr rachunku: 63 8191 1013 2004 40000 0635 0009, 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium: 1) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 (Prawa zamówień publicznych), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 (Prawa zamówień publicznych), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi dla części I wykaz min. 3 robót w tym: 1 roboty w zakresie budowy drogi, min. 1 roboty w zakresie przebudowy drogi oraz min. 1 roboty w zakresie budowy chodnika, dla części II, III, IV,V wykaz 2 robót w tym: min. 1 roboty w zakresie budowy drogi, min. 1 roboty w zakresie przebudowy drogi. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionego wykazu wraz z załączonymi dowodami wykonania robót. Dowodami w sprawie potwierdzenia powyższego warunku są dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (np. referencje).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie przedstawionego oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, oświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób, biorących udział w realizacji zamówienia w tym, min. 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy i posiadającą uprawnienia, do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz posiadająca aktualny wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, oraz posiadający min. 3 - letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy przy min. 1 budowie drogi, przy min. 1 przebudowie drogi i przy min. 1 budowie chodnika. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionego wykazu osób wraz z załączonymi dowodami posiadania: uprawnień do kierowania robotami w branży drogowej bez ograniczeń, wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika budowy j.w.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie przedstawionego oświadczenia wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej Umowy w następujących przypadkach: a) w przypadku zmiany terminu realizacji Umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy, jeżeli konieczność jego zmiany będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Zamawiającego oraz od Wykonawcy, w tym w szczególności mogą to być: - przyczyny związane z niekorzystnymi warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych na zewnątrz objętych niniejszym zamówieniem, - awarie systemów komunikowania, - niezależne od Stron Umowy zakłócenia systemów technicznych uniemożliwiające prowadzenie robót, - nieprzewidziane przeszkody o charakterze obiektywnym, - przypadki siły wyższej, przy czym za siłę wyższą rozumie się ogólne określenie przyczyny sprawczej zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), nie do uniknięcia, takiego, nad którym człowiek nie panuje; - oraz każda ze Stron Umowy w terminie 7 dni od zaistnienia tych przyczyn powiadomi drugą Stronę Umowy o ich zaistnieniu. b) w przypadku wykonywania robót zamiennych lub ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ - zmiana może dotyczyć: wynagrodzenia, odbioru robót, terminu wykonania i innych okoliczności powstałych w związku ze wskazanymi w tym zdaniu zdarzeniami (roboty zamienne lub ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia). c) w przypadku wykrycia wad dokumentacji projektowej na etapie wykonywania przedmiotu zamówienia - gdy okoliczność ta wywarła konieczność zmiany wynagrodzenia, odbioru robót, terminu wykonania i innych okoliczności powstałych w związku ze wskazanym w tym zadaniu zdarzeniem (wada dokumentacji projektowej) i zmiany te będą konieczne gdyż kontynuacja wykonania przedmiotu zamówienia groziłaby powstaniem budowli obarczonej wadą. d)w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w tym zmiany wysokości stawki podatku VAT. W przypadku zmiany wysokości stawki podatku VAT, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie netto powiększone lub pomniejszone o aktualnie obowiązującą stawkę podatku VAT, za roboty wykonane i zafakturowane po dniu, w którym nowa stawka podatku VAT została wprowadzona. 3. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 2 powyżej wymagać będzie podpisania aneksu do Umowy, przy czym niedopuszczalne są zmiany Umowy w zakresie prac wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian postanowień Umowy, jeśli proponowana zmiana może wpłynąć na opóźnienie, obniżenie jakości wykonywanych robót lub zwiększenie kosztów wykonania Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugrejowiec.bip.e-zeto.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: strona internetowa Zamawiającego: ugrejowiec.bip.e-zeto.eu Urząd Gminy w Rejowcu. ul. Henryka Dąbrowskiego 1 22-360 Rejowiec pok. nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Ofertę w zamkniętej kopercie/opakowaniu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Rejowcu. ul. Henryka Dąbrowskiego 1 22-360 Rejowiec Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa drogi, w tym chodnika oraz 35 zjazdów w ramach zadania pn. Wzrost bezpieczeństwa ruchu drogowego w gminie Rejowiec poprzez budowę lub przebudowę dróg gminnych na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 839 do drogi powiatowej nr 3122L - etap I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje elementy i rodzaje robót: 1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1.1 Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych 1.2 Zdjęcie warstwy humusu 2 ROBOTY ZIEMNE 2.1 Wykonywanie wykopów 2.2 Wykonywanie nasypów 3 PODBUDOWY 3.1 Wykop pod koryto wraz z profilowaniem podłoża 3.2 Oczyszczanie i skropienie warstw konstrukcyjnych 3.03.2016 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 3.04.2016 Podbudowa i ulepszone podłoże z gruntów lub kruszyw stabilizowanych spoiwami hydraulicznymi (stabilizacja cementem) 4 NAWIERZCHNIE 4.1 Nawierzchnia z betonu asfaltowego 4.2 Nawierzchnia z brukowej kostki betonowej 5 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 6 URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTAWA RUCHU 6.1 Oznakowanie poziome (grubowarstwowe z masy chemoutwardzalnej do nakładania grubości 1,8-3,0 mm) 6.2 Oznakowanie pionowe 7 ELEMENTY ULIC 7.1 Krawężniki betonowe 7.2 Obrzeża betonowe 8 WYKONANIE KONSTRUKCJI DREWNIANYCH 8.1 Zieleń drogowa Planowana inwestycja zlokalizowana jest na działce o nr ewidencyjnym 610/20 leżącej w obrębie geodezyjnym Wólka Rejowiecka. Planowany zakres rzeczowy inwestycji ma na celu rozbudowę sieci komunikacyjnej gminy, jak również zwiększenie dostępności komunikacyjnej w powiecie oraz województwie. Planowana budowa obejmuje drogę o charakterze liniowym. 2. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót stanowiącym zał. do SIWZ. 3. Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót, opisem i rysunkami zawartymi w projekcie budowlano - wykonawczym oraz STWiOR. 4. Roboty towarzyszące realizacji inwestycji które Oferent winien uwzględnić w cenie ofertowej; 1. Obsługa geodezyjna (wytyczenia tras i inwentaryzacja w 3-ch egz.); 2. Dokumentacja badań stopnia zagęszczenia podbudowy; 3. Dokumentacja podwykonawcza, wraz z inwentaryzacją geodezyjną;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7, 45.11.12.00-0, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Aleksandria Krzywowolska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Aleksandria Krzywowolska na odcinku 600 mb obejmująca następujące roboty:: 1) roboty pomiarowe, 2) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, przy użyciu równiarki drogowej, 3) podbudowa z kruszywa łamanego, frakcja 0-31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, 4) nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych standard I, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, 5)wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o frakcji 01-31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, 6) oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową pod warstwę ścieralną, 7) oczyszczenie, pogłębienie i plantowanie istniejącego rowu wraz z poboczami gruntowymi szerokości 1 m. 2. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót stanowiącym zał. do SIWZ. 3. Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót, opisem i rysunkami zawartymi w projekcie budowlano - wykonawczym oraz STWiOR. 4. Roboty towarzyszące realizacji inwestycji które Oferent winien uwzględnić w cenie ofertowej; 1. Obsługa geodezyjna (wytyczenia tras i inwentaryzacja w 3-ch egz.); 2. Dokumentacja badań stopnia zagęszczenia podbudowy; 3. Dokumentacja powykonawcza, wraz z inwentaryzacją geodezyjną;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7, 45.11.12.00-0, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Aleksandria Niedziałowska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Aleksandria Niedziałowska na odcinku 200 mb - etap II obejmuje elementy i rodzaje robót: 1) roboty pomiarowe, 2) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, przy użyciu równiarki drogowej, 3) warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, 4) nawierzchnia z masy mineralno - asfaltowych, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 3 cm, 5) oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową pod warstwę ścieralną. 2. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót stanowiącym zał. do SIWZ. 3. Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót, opisem i rysunkami zawartymi w projekcie budowlano - wykonawczym oraz STWiOR. 4. Roboty towarzyszące realizacji inwestycji które Oferent winien uwzględnić w cenie ofertowej; 1. Obsługa geodezyjna (wytyczenia tras i inwentaryzacja w 3-ch egz.); 2. Dokumentacja badań stopnia zagęszczenia podbudowy; 3. Dokumentacja powykonawcza, wraz z inwentaryzacją geodezyjną;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7, 45.11.12.00-0, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Niedziałowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Niedziałowice na odcinku 200 mb - II etap obejmuje elementy i rodzaje robót: 1) roboty pomiarowe, 2) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, przy użyciu równiarki drogowej, 3) warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm 2. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót stanowiącym zał. do SIWZ. 3. Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót, opisem i rysunkami zawartymi w projekcie budowlano - wykonawczym oraz STWiOR. 4. Roboty towarzyszące realizacji inwestycji które Oferent winien uwzględnić w cenie ofertowej; 1. Obsługa geodezyjna (wytyczenia tras i inwentaryzacja w 3-ch egz.); 2. Dokumentacja badań stopnia zagęszczenia podbudowy; 3. Dokumentacja powykonawcza, wraz z inwentaryzacją geodezyjną;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.12-7, 45.11.12.00-0, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Wereszcze Duże.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Wereszcze Duże na odcinku 500 mb - II etap obejmuje elementy i rodzaje robót: 1) roboty pomiarowe, 2) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, przy użyciu równiarki drogowej, 3) warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm 2. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót stanowiącym zał. do SIWZ. 3. Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót, opisem i rysunkami zawartymi w projekcie budowlano - wykonawczym oraz STWiOR. 4. Roboty towarzyszące realizacji inwestycji które Oferent winien uwzględnić w cenie ofertowej; 1. Obsługa geodezyjna (wytyczenia tras i inwentaryzacja w 3-ch egz.); 2. Dokumentacja badań stopnia zagęszczenia podbudowy; 3. Dokumentacja powykonawcza, wraz z inwentaryzacją geodezyjną;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7, 45.11.12.00-0, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.