eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Sprzedaż drzew przydrożnych na pniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-08

Gołdap: Sprzedaż drzew przydrożnych na pniu
Numer ogłoszenia: 416586 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi , ul. Gumbińska 2a, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6150989, faks 087 6150989.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż drzew przydrożnych na pniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż drzew przydrożnych na pniu. Wykonawca zobowiązany jest do wycinki przedmiotowych drzew, uprzątnięcia gałęzi, sfrezowania pni poniżej poziomu gruntu (dla drzew rosnących poza koroną drogi) lub poniżej jezdni (dla drzew rosnących na koronie drogi) lub ich wykarczowania i uporządkowania terenu w obrębie wycinanych drzew oraz do zamiennego nasadzenia drzew. Nasadzenie zamiennie dotyczy drzew gatunków rodzimych o wysokości 180-200 cm (materiał szkółkarski), podpartych 3 palikami i ogrodzonymi taśmą do przywiązania drzew w pasach drogowych dróg powiatowych, na których dokonana została wycinka. 1. Wszelkie koszty związane z pozyskaniem zakupionego drzewa tj. : a) zabezpieczenie i oznakowanie terenu przyległego na czas wycinki drzew i uprzątnięcia gałęzi, b) wypłata odszkodowań za ewentualne szkody wyrządzone podczas wycinki na mieniu lub osobom trzecim, c) ewentualne wyłączenie linii energetycznych lub telekomunikacyjnych, d) uprzątnięcie drzew, gałęzi, obniżenia pni poniżej poziomu gruntu e) transport pozyskanego drewna do miejsca składowania ponosi Wykonawca.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania, wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 150,00 zł. (słownie sto pięćdziesiąt złotych). W przypadku składania ofert na poszczególne części kwota wadium jest sumą wadiów cząstkowych podanych poniżej: Część I - kwota wadium 30,00 zł (słownie trzydzieści złotych), Część II - kwota wadium 120,00 zł (słownie sto dwadzieścia złotych),

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda by wykazał, co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do obsługi pilarek przy ścince drzew. Ocena potwierdzenia czy wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, formularz ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: - zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; - zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; - wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_goldapski/zamowienia_publiczne/137/status/rodzaj/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi, 19-500 Gołdap, ul. Gumbińska 2a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi, 19-500 Gołdap, ul. Gumbińska 2a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzedaż drzew przydrożnych na pniu (11 brzóz, 12 jesionów, 3 klony, 18 lip, 1 wierzba).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż drzew przydrożnych na pniu. Wykonawca zobowiązany jest do wycinki przedmiotowych drzew, uprzątnięcia gałęzi, sfrezowania pni poniżej poziomu gruntu (dla drzew rosnących poza koroną drogi) lub poniżej jezdni (dla drzew rosnących na koronie drogi) lub ich wykarczowania i uporządkowania terenu w obrębie wycinanych drzew oraz do zamiennego nasadzenia drzew. Nasadzenie zamiennie dotyczy drzew gatunków rodzimych o wysokości 180-200 cm (materiał szkółkarski), podpartych 3 palikami i ogrodzonymi taśmą do przywiązania drzew w pasach drogowych dróg powiatowych, na których dokonana została wycinka. 1. Wszelkie koszty związane z pozyskaniem zakupionego drzewa tj. : a) zabezpieczenie i oznakowanie terenu przyległego na czas wycinki drzew i uprzątnięcia gałęzi, b) wypłata odszkodowań za ewentualne szkody wyrządzone podczas wycinki na mieniu lub osobom trzecim, c) ewentualne wyłączenie linii energetycznych lub telekomunikacyjnych, d) uprzątnięcie drzew, gałęzi, obniżenia pni poniżej poziomu gruntu e) transport pozyskanego drewna do miejsca składowania ponosi Wykonawca. Część II: Sprzedaż drzew przydrożnych na pniu zlokalizowanych na terenie Gminy Banie Mazurskie, w następujących ilościach: - 11 brzóz, - 12 jesionów, - 3 klony, - 18 lip - 1 wierzba o szacunkowej ilości 36,45 m3. Nasadzenie zamiennie 50 szt. drzew. Cena wywoławcza wynosi 29,43 zł brutto za 1 m3. Minimalne postąpienie wynosi 10,00 zł brutto za 1 m3. Oferty opiewające na niższą cenę niż cena wywoławcza drzewa podana w ogłoszeniu, zostaną odrzucone - jako nie spełniające warunków ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzedaż drzew przydrożnych na pniu (4 brzozy, 41 jesionów, 9 klonów, 12 lip, 3 świerki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż drzew przydrożnych na pniu. Wykonawca zobowiązany jest do wycinki przedmiotowych drzew, uprzątnięcia gałęzi, sfrezowania pni poniżej poziomu gruntu (dla drzew rosnących poza koroną drogi) lub poniżej jezdni (dla drzew rosnących na koronie drogi) lub ich wykarczowania i uporządkowania terenu w obrębie wycinanych drzew oraz do zamiennego nasadzenia drzew. Nasadzenie zamiennie dotyczy drzew gatunków rodzimych o wysokości 180-200 cm (materiał szkółkarski), podpartych 3 palikami i ogrodzonymi taśmą do przywiązania drzew w pasach drogowych dróg powiatowych, na których dokonana została wycinka. 1. Wszelkie koszty związane z pozyskaniem zakupionego drzewa tj. : a) zabezpieczenie i oznakowanie terenu przyległego na czas wycinki drzew i uprzątnięcia gałęzi, b) wypłata odszkodowań za ewentualne szkody wyrządzone podczas wycinki na mieniu lub osobom trzecim, c) ewentualne wyłączenie linii energetycznych lub telekomunikacyjnych, d) uprzątnięcie drzew, gałęzi, obniżenia pni poniżej poziomu gruntu e) transport pozyskanego drewna do miejsca składowania ponosi Wykonawca. Część III: Sprzedaż drzew przydrożnych na pniu zlokalizowanych na terenie Gminy Gołdap, w następujących ilościach: - 4 brzozy, - 41 jesionów, - 9 klonów, - 12 lip - 3 świerki o szacunkowej ilości 81,16 m3. Nasadzenie zamiennie 76 szt. drzew. Cena wywoławcza wynosi 53,10 zł brutto za 1 m3. Minimalne postąpienie wynosi 10,00 zł brutto za 1 m3. Oferty opiewające na niższą cenę niż cena wywoławcza drzewa podana w ogłoszeniu, zostaną odrzucone - jako nie spełniające warunków ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.