eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipinki › Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu na sfinansowanie zadań inwestycyjnych w Gminie Lipinki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Lipinki: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu na sfinansowanie zadań inwestycyjnych w Gminie Lipinki.
Numer ogłoszenia: 416560 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lipinki , 53, 38-305 Lipinki, woj. małopolskie, tel. 013 4477021 w. 3, faks 013 4477021 w. 42.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipinki.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu na sfinansowanie zadań inwestycyjnych w Gminie Lipinki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu na sfinansowanie zadań inwestycyjnych w Gminie Lipinki. Zakres zamówienia obejmuje: - wykonanie usługi polegającej na udzieleniu i obsłudze długoterminowego kredytu w wysokości do 1.700.000,00 zł na sfinansowanie zadań inwestycyjnych w Gminie Lipinki zaplanowanych do realizacji w latach 2009 i 2010. Charakterystyka kredytu: 1/ Kredyt w PLN 2/ Wysokość kredytu długoterminowego w kwocie do 1.700.000,00 zł 3/ Uruchomienie kredytu nastąpi w dwóch transzach: I transza do wysokości 1.100.000 zł, II transza do wysokości 600.000 zł, przelewem na zlecenie płatnicze Kredytobiorcy: I transza w dniu podpisania umowy, II transza w dniu 30.05.2010 r. 4/ Okres kredytowania: 15 lat 5/ Oprocentowanie kredytu zmienne tj. średnia arytmetyczna dziennych stanów stawki WIBOR 1 M liczone jako średnia stawek dziennych z miesiąca poprzedzającego kolejny miesiąc obrachunkowy plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy. Dla celów wyliczenia ceny oferty przyjmuje się stawkę WIBOR 1M ustaloną jako stawka średnia z okresu miesiąca poprzedzającego złożenie oferty tj. za listopad 2009 r. 6/ Karencja w spłacie kapitału kredytu: karencja 6 miesięcy, rozpoczęcie spłaty kredytu ostatni dzień roboczy miesiąca listopada 2010 r. 7/ Spłata kredytu będzie następować w równych ratach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca. 8/ Spłata odsetek: - odsetki od kredytu naliczane będą na bieżąco od kwoty faktycznego zadłużenia (raty malejące) płatne, co miesiąc wraz z ratą kapitałową kredytu na podstawie przesłanego przez Bank na 3 dni przed terminem płatności zawiadomienia o wysokości naliczonych odsetek. W okresie karencji odsetki płatne do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca. 9/ Prowizja bankowa naliczana będzie każdorazowo od wysokości rzeczywiście wykorzystanej danej transzy kredytu; 10/ Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, niż prowizja przygotowawcza oraz oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 1M powiększonej o marżę banku. 11/ Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, w takiej sytuacji gdy kredyt zostanie spłacony wcześniej odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. 12/ Za aneksowanie umowy Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat. 13/ Prawne zabezpieczenie spłaty udzielonego kredytu stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracja wekslową. 14/ Źródłem spłaty zaciągniętego kredytu wraz z należnymi odsetkami będą: dochody własne budżetu Gminy Lipinki w latach 2010 - 2024.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - warunek podstawowy; 2.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt IX, wg zasady spełnia /nie spełnia. Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego z wymaganych warunków lub nie złoży dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostanie wykluczony..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1)formularz ofertowy wraz z harmonogramem spłaty - załącznik nr 1 2)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego, jeżeli ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm) nakłada obowiązek posiadania zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 5)oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat do Urzędu Skarbowego oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 6)projekt umowy kredytowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalipinki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na stronie internetowej: www.gminalipinki.pl Na wniosek wykonawcy : w siedzibie zamawiającego pok. Nr 14 lub drogą pocztową. Cena SIWZ - bezpłatnie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy w Lipinkach; 38-305 Lipinki 53 pokój nr 1 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 09.01.2010.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.