eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Wywóz nieczystości stałych z obiektów zarządzanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Jaworzno: Wywóz nieczystości stałych z obiektów zarządzanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 416518 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych , ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181758, faks 032 6181758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mznk.jaworzno.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Miasta Jaworzna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z obiektów zarządzanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz nieczystości stałych z obiektów zarządzanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia tj.: a) posiadają własne wysypisko, bądź mają podpisaną umowę z właścicielem wysypiska na składowanie odpadów stałych na czas świadczenia usług. b) posiadają aktualne zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych stałych na terenie miasta Jaworzna ważne na czas świadczenia usług, wydane przez organ właściwy ze względu na miejsce zbierania odpadów tj. wydane przez Prezydenta Miasta Jaworzna. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku, nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). 2. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana metodą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale V i VI SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia) - dokument potwierdzi spełnienie warunku określonego w rozdziale IV pkt.1 ppkt.1 SIWZ., 2) kserokopia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca posiada własne wysypisko, bądź kserokopia umowy z właścicielem wysypiska na składowanie odpadów stałych na czas świadczenia usług (dokument winien zostać poświadczony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia) - dokument potwierdzi spełnienie warunku określonego w rozdziale IV pkt.1 ppkt.1 a SIWZ., 3) kserokopia aktualnego zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych stałych na terenie miasta Jaworzna ważne na czas świadczenia usług wydany przez organ właściwy ze względu na miejsce zbierania odpadów tj. wydane przez Prezydenta Miasta Jaworzna ( kserokopia dokumentu winna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia) - dokument potwierdzi spełnienie warunku określonego w rozdziale IV pkt.1 ppkt.1 b SIWZ., 4) oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - złożone na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ - dokument potwierdzi spełnienie warunku określonego w rozdziale IV pkt.1 ppkt. 5 SIWZ., 5) wykaz ważniejszych realizacji podobnych do przedmiotu zamówienia wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom związanym z wywozem nieczystości stałych, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz odbiorcy - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca powinien wykazać iż spełnia warunek określony w rozdziale IV pkt.1 ppkt.2 SIWZ. Należy dołączyć min. 2 dokumenty np. referencje (od różnych Zamawiających) potwierdzające, że wymagane usługi zostały wykonane należycie. Wartość każdego z 2 wymaganych zamówień nie może być mniejsza niż 200 000 zł brutto za okres 12 miesięcy (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie). Każdy dokument (np. referencje) powinien zawierać następujące dane: zakres wykonanych lub wykonywanych usług, termin w jakim te usługi były zrealizowane, wartość faktycznie wykonanych usług brutto za okres 12 m-cy (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie). 6) aktualne ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne bądź też zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymano w całości wykonanie decyzji właściwego organu (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), 7) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, o braku zaległości podatkowych bądź też zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), 8) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca powinien wykazać iż spełnia warunek określony w rozdziale IV pkt.1 ppkt.3 SIWZ.W przypadku gdy Wykonawca w Załączniku nr 6 wskazał osoby, którymi będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia. Takie zobowiązanie winno zawierać: - wykaz pracowników udostępnionych do wykonania przedmiotowego zadania, - termin w którym pracownicy udostępnieni będą mogli uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zadania, - telefon kontaktowy podmiotu udostępniającego pracowników, celem możliwości sprawdzenia przez Zamawiającego prawdziwości zobowiązania. 9) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca powinien wykazać iż spełnia warunek określony w rozdziale IV pkt.1 ppkt.3 SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca w Załączniku nr 9 wskazał sprzęt, którym będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania przedmiotowego zamówienia sprzętu. Takie zobowiązanie winno zawierać: - wykaz sprzętu udostępnionego do wykonania przedmiotowego zadania, - termin w którym udostępniony sprzęt będzie mógł być wykorzystany w realizowaniu przedmiotowego zadania, - telefon kontaktowy podmiotu udostępniającego sprzęt, celem możliwości sprawdzenia przez Zamawiającego prawdziwości zobowiązania. 10) kserokopia polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (minimalna kwota ubezpieczenia 200 000 zł). Kserokopia winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia. Jeżeli dokument (np. polisa) obejmuje okres krótszy niż termin realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że przedłuży ją na czas trwania umowy. Takie oświadczenie musi zostać podpięte pod polisę i złożone razem z ofertą. Z uwagi na to, że opłacenie składki jest warunkiem koniecznym do objęcia ochroną ubezpieczeniową, z przedkładanego dokumentu (np. polisy) musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca objęty jest na dzień składania oferty ochroną ubezpieczeniową. Jeżeli z dokumentu jednoznacznie nie wynika, że składka została zapłacona wykonawca winien dołączyć na potwierdzenie takiej okoliczności dowód opłacenia składki. 2. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w rozdziale V pkt 1 ppkt 1, 4 i 6-7 SIWZ dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. W przypadku reprezentacji Wykonawcy przez osoby inne niż wskazane w dokumentach załączonych do oferty, wymagane jest załączenie stosownego pełnomocnictwa. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale V pkt 1 ppkt 1, i 6-7 SIWZ, Wykonawca składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 roku nr 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mznk.jaworzno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno, (IV piętro pokój 405-404) - BEZPŁATNA.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 08:45, miejsce: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno, (IV piętro pokój 405-404).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacja dodatkowa dot. otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 11.12.2009 roku o godz. 09:00 w Miejskim Zarządzie Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, ul. Północna 9 b (pokój 404 - 405, IV piętro)..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.