eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeziorany › budowa sieci wodociągowej do zabudowy kolonijnej w msc. Kolonie Jeziorany i Miejska Wieś

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-16

POZYCJA 41645

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jeziorany: budowa sieci wodociągowej do zabudowy kolonijnej w msc. Kolonie Jeziorany i Miejska Wieś Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, do kontaktów: Dąbrowski Wacław, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, fax 089 5392760, e-mail: um-budownictwo@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sieci wodociągowej do zabudowy kolonijnej w msc. Kolonie Jeziorany i Miejska Wieś. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Jeziorany. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami do zabudowy kolonijnej w miejscowościach Kolonie Jeziorany i Miejska Wieś . Przedmiot zamówienia obejmuje wybudowanie sieci wodociągowej wraz z przyłączami do zabudowy kolonijnej w miejscowościach Kolonie Jeziorany i Miejska Wieś. Włączenie jednego odcinka we wsi Miejska Wieś w istniejącą sieć wodociągową we wsi Miejska Wieś przy nieruchomości 14 i drugiego odcinaka w Jezioranach przy nieruchomości Sienkiewicza 9 . W Jezioranach na początku budowanej sieci - budowa zlokalizowana jest pompownia sieciowa wody. Zaopatrzenie w wodę z sieci miejskiej, z SUW w Jezioranach przy ul. Kopernika 30. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Spełnienie wymagań określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami do zabudowy kolonijnej w msc. Kolonie Jeziorany i Miejska Wieś:1. Pompownia sieciowa wody - 1 szt. 2.Sieć wodociągowa z rur PCV o długości 18936 m,w tym: - o średnicy 160 - 573 mb; - o średnicy 110 - 13457 mb -o średnicy 90 - 4906 mb. 3. Przyłącza wodociągowe z rur PE długości 1724 m, średnica 32 , 40 i 50 4. Budynki do podłączenia do sieci wodociągowej - 40 szt., w tym gospodarstwa domowe - 46 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł , (słownie: dziesięć tysięcy złotych, które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone przez wykonawców zaproszonych do złożenia oferty.Wadium należy wnosić w formach określonych w art.45 ust.6 ustawy Prawo Zamówień PublicznychWadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na rachunek bankowy zamawiającego w SBL Olsztyn Oddział w Jezioranach, nr rachunku: 46 8858 1011 9002 0000 0417 8902 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, nie podlegający wykluczeniu o ubieganie się o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymagań:1)złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z kompletem dokumentów i oświadczeń wymaganych przez zamawiającego,Wzór formularzy dostępny w siedzibie Zamawiającego. 11-320, ul. Plac Zamkowy 4 lub można otrzymać faxem (/089/539-2760) albo drogą elektroniczną (zapotrzebowanie zgłosić na um-budownictwo@wp.pl). Ogłoszenie o zamówieniu ukaże się również na stronie internetowej www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl i na tablicy ogłoszeń zamawiającego.2)złożenie oświadczenia Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3)Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych;4)załączą wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dotyczącym art. 22 ust.1. 5)udzielą minimalnej gwarancji na wszystkie wykonane roboty określone w przedmiocie zamówienia na okres 3 lat licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia6)dysponują osobami posiadającymi stosowne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o doświadczeniu zawodowym minimum 5 letnim.7)posiadają doświadczenie zawodowe polegające na kompleksowym wykonaniu w systemie \generalnego wykonawcy\, w okresie ostatnich pięciu lat (2001-2005) lub w okresiekrótszym, jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, roboty porównywalne zprzedmiotem niniejszego zamówienia, tj: wykonali co najmniej jedno zadanie o zakresie,złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu, polegające na budowie sieci wodociągowych i sieci wodociągowo - kanalizacyjnych, o długości sieci wodno - kanalizacyjnej nie mniejsza niż 10.000 mb łącznie z przyłączami i przykanalikami.8)posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w minimalnej wysokości 100.000,- zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę wymaganych warunków na podstawie załączonych do wniosku dokumentów (spełnia/nie spełnia) przyjmując że: A)W przypadku spełnienia warunków przez więcej niż 5-ciu wykonawców o dopuszczeniu decydować będzie najwyższa ocena spełniania warunków określonych w pkt.1.7) - doświadczenie zawodowe B)Sposób punktacji za spełnianie warunków ponad wymagane minimum: -za każdy dodatkowo zrealizowany obiekt/zadanie ponad wymagane minimum - 1 punkt C)Zamawiający zaprosi do składania ofert tylko tych wykonawców, którzy spełnili wymagania kwalifikacyjne oraz zdobędą 5 najwyższych ocen w/w kryterium Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mają być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87, poz. 605),przedłożenia przez wykonawcę wraz z wnioskiem następujących dokumentów: A)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; B)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane( Dz. U. z 2006 r. Nr 87,poz.605) Dokumenty sporządzenie w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim 2)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mają być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r.Nr 87, poz. 605), przedłożenia następujących dokumentów: A) wykazu kierownictwa Wykonawcy przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającego uprawnienia wymagane Prawem budowlanym oraz pozostałego personelu kierowniczego, a także osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia wymagane przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu w tym potwierdzenie przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; B) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, minimum jedno zadanie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie(przedłożone dokumenty powinny zawierać informacje określające rodzaj oraz wartość wykonywanych robót, nazwę oraz adres inwestora lub innego zleceniodawcy, a także okres i miejsce realizacji robót wraz z potwierdzeniem należytego ich wykonania);3)W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mają być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r.Nr 87, poz. 605),przedłożenia następujących dokumentów:A)polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł 4)Dodatkowo wykonawca ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia:A) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 50 ustawy Prawo zamówień publicznych;B) oświadczenie wykonawcy o okresie na jaki udzieli gwarancji na wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia;C)oświadczenie wykonawcy o akceptacji poddania się wymogom Generalnego wykonawcy w zakresie organizacji i czasu pracy oraz przyjęciu odpowiedzialności za plac budowy i zdarzenia wywołane przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia; D)oświadczenie wykonawcy o przyjęciu istotnych warunków umowy określonych w niniejszym ogłoszeniu;Wnioski, dokumenty, wykazy i oświadczenia - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. Dokumenty, wykazy można złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez jedną z osób podpisujących ofertę z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu{np. Wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem }. Złożone przez Wykonawcę wraz z wnioskiem dokumenty, wykazy i oświadczenia, wymienione w niniejszym ogłoszeniu, będą stanowiły podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów, wykazów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w. warunki.5)Istotne warunki umowy:A)Zapłata wynagrodzenia wykonawcy nastąpi w terminie 30 dni od dnia bezusterkowego odbioru elementu przedmiotu zamówienia wg harmonogramu robót i warunków płatności;B)Wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną za każdy dzień opóźnienia wykonania poszczególnego zakresu robót w wysokości 0,1% wartości przedmiotu umowy;C)Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy z winy wykonawcy o ile pozostaje w opóźnieniu z wykonaniem któregokolwiek zakresu przedmiotu umowy powyżej 15 dni;D)W przypadku odstąpienia przez zamawiającego od umowy z winy wykonawcy lub odstąpieniu od umowy przez wykonawcę zapłaci on zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% ceny kontraktowej netto; E) Zamawiający zobowiązany jest zapłacić kary Wykonawcy z tytułu odstąpienia od umowy przez zamawiającego z przyczyn niezależnych od wykonawcy kara umowna wynosi 10% od ceny kontraktowej netto, z wyłączeniem przypadku określonego w art. 145 ust.l PZP.F)Zabezpieczenie wykonania umowy - 5% oferowanej cenyG) Płatność za wykonane roboty - faktury przejściowe, płatne do 80 % zadania brutto.6)złożenie przez wykonawcę więcej jak jednego wniosku lub występowanie wspólnie jako jeden z wspólników i w innym wniosku zamawiający potraktuje jako czyn nieuczciwej konkurencji, a wnioski z udziałem wykonawcy nie podlegać będą ocenie i dopuszczeniu do postępowania.7)Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej) w rozumieniu art. 23 Ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: - Wykonawcy są zobowiązani ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 Prawa zamówień publicznych; - dokument pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie:postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do wniosku; - każdy Wykonawca, w tym Wykonawca-Pełnomocnik, ma obowiązek przedłożyć indywidualne oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy oraz oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, a także dokumenty wymienione w pkt 3.1.A, B, ; pozostałe oświadczenia i dokumenty przedkłada ustanowiony Wykonawca- Pełnomocnik

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.