Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-03
Chojnice: Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin do stołówek szkolnych Gminy Chojnice
Numer ogłoszenia: 416430 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty w Chojnicach , ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3972246, faks 052 3972246.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminachojnice.com.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin do stołówek szkolnych Gminy Chojnice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony kodem 15100000-9 produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i wędlin do stołówek szkolnych Gminy Chojnice zał. nr 3. Szacunkową ilość oraz asortyment określa załącznik nr 2. Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do dokonywania zmian ilościowych przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczany sukcesywnie w ilościach i asortymencie wskazanym przez dyrektora szkoły w terminie 1 dnia roboczego od złożenia zamówienia (telefonicznie lub faxem).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Dostawcy, którzy spełniają wszystkie warunki wynikające z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ww ustawy, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający na podstawie złożonych przez Dostawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków według formuły spełnia, nie spełnia. Wymienione warunki zostaną uznane za spełnione, jeśli Dostawca złoży dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w rozdziale IX. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Dostawcy z postępowania. Ofertę Dostawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń, informacji. Wypełniony formularz ofertowy wraz z kosztorysem cenowym, projekt umowy podpisany przez osobę upoważniona, podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych ustawą Pzp, aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, oświadczenie Dostawcy o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne, oświadczenie Dostawcy o niezaleganiu z zapłatą podatku w Urzędzie Skarbowym..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gminachojnice.com.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświaty w Chojnicach ul 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zespół Oświaty w Chojnicach ul 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, pokój 41.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Remont budynku Urzędu Gminy - etap I
- Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych
- Nadzór Inwestorski nad robotami budowlanymi pn.: Przebudowa drogi powiatowej 2605G Czersk - Śliwice na odcinku Złotowo - granica powiatu chojnickiego
- Modernizacja boiska "Orlik" przy Centrum Nauk Technicznych w Chojnicach.
- Zaj. terap.-pedagogiczne wspieranie rozwoju poznawczego dzieci oraz konsultacje dla rodziców dzieci zakwalifikow. do wczesnego wspomagania rozwoju, w ram.pr.kom.wsp dla rodzin ZA ŻYCIEM, z podz na cz.
- Rozbudowa drogi gminnej - ul. Obrońców Chojnic w Chojnicach
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów Szkoły Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Białymstoku w okresie 1 września 2024r do 31 sierpnia 2025r.
- Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30 w okresie od 01.07.2024 do 31.12.2024r.
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach od 01 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Samorządowego Przedszkola Krasnala Hałabały w Wielopolu Skrzyńskim w II półroczu 2024 roku
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w III i IV kwartale 2024r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.