eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Świadczenie usług w zakresie transportu osób z niepełnosprawnością z terenu miasta Częstochowy w roku 2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-22

Częstochowa: Świadczenie usług w zakresie transportu osób z niepełnosprawnością z terenu miasta Częstochowy w roku 2015
Numer ogłoszenia: 416294 - 2014; data zamieszczenia: 22.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie transportu osób z niepełnosprawnością z terenu miasta Częstochowy w roku 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie transportu osób z niepełnosprawnością z terenu miasta Częstochowy w roku 2015, zgodnie z warunkami i zasadami określonymi w Regulaminie udzielania świadczeń w postaci usług transportowych dla osób z niepełnosprawnością z terenu miasta Częstochowy, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 2007/14 Prezydenta Miasta Częstochowy z dnia 7 kwietnia 2014 r. w sprawie ustanowienia Regulaminu świadczeń w postaci usług transportowych dla osób z niepełnosprawnością z terenu miasta Częstochowy (załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji), oraz w uchwale Nr 930/LII/2014 Rady Miasta Częstochowy z dnia 22 maja 2014 r, w sprawie opłat za korzystanie z transportu dla osób z niepełnosprawnością na terenie Gminy Miasta Częstochowy (załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji). Za realizację zamówienia Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie comiesięczne stanowiące wartość ryczałtową. Ustala się średni miesięczny przebieg kilometrów w ilości 17 400 km. Zamawiający zastrzega, że przyjęta ilość kilometrów służy do skalkulowania ceny oferty. Zamawiający zastrzega, że wynagrodzenie stanowiące wartość ryczałtową pozostaje niezmienne zarówno w przypadku zwiększenia zrealizowanej liczby kilometrów, jak i jej zmniejszenia. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania czasu przebywania osoby z niepełnosprawnością w pojeździe - do 40 min. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania elektronicznego systemu nadzoru floty pojazdów wraz z możliwością prowadzenia elektronicznych raportów z przebytych tras z wyodrębnieniem kursów prowadzonych w ramach zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający określa wadium na przedmiot zamówienia na kwotę 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w pkt. 11 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium można wnieść: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 200 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: ING Bank Śląski Nr rachunku: 35 1050 1142 1000 0022 8000 2037 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale w pokoju nr 239 Wydziału Finansowo-Księgowego Urzędu Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13 w zamkniętej kopercie, która winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy wraz z następującą informacją: Wadium w przetargu na świadczenie usług w zakresie transportu osób z niepełnosprawnością z terenu miasta Częstochowy, a kserokopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. dysponują co najmniej 9 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, 2. udokumentują, wykonanie tj. zakończenie lub wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi w zakresie przewozu osób z niepełnosprawnością wykonanej na podstawie umowy (nie dotyczy jednorazowych przewozów)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują co najmniej 8 odpowiednimi pojazdami do realizacji zadania, tj. w pełni sprawnymi (posiadającymi ważne badania diagnostyczne), zapewniającymi bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiającymi transport osób z niepełnosprawnością; pojazdy winny spełniać wymogi techniczne umożliwiające załadunek i wyładunek osoby z niepełnosprawnością poruszającej się na wózku dostosowanym do swoich potrzeb (podnośnik hydrauliczny o napędzie elektrycznym lub platforma), posiadającymi umocowanie wózków wraz z pasażerem podczas transportu; pojazdy winny być odpowiednio oznakowane oraz muszą być zapewnione w nich odpowiednie warunki bhp i higieniczne

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu odpowiednich pojazdów, za pomocą których będzie wykonywanie zamówienie, o wymaganiach określonych w punkcie 5.2. SIWZ, sporządzone przez Wykonawcę według załącznika nr 3 do specyfikacji, 2.oświadczenie podmiotu udostępniającego pojazdy Wykonawcy, w przypadku wykazania pojazdów udostępnianych do realizacji zamówienia przez inny podmiot, 3. wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o kwalifikacjach zawodowych określonych w punkcie 5.3. SIWZ, sporządzony przez Wykonawcę według załącznika nr 4 do specyfikacji wraz z informacją o podstawie do dysponowania w/w osobami, 4. oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - zawarte w FORMULARZU OFERTY, 5. wykaz zrealizowanych usług w zakresie transportu osób z niepełnosprawnością, o których mowa w punkcie 5.4. SIWZ (sporządzony wg załącznika nr 5 do SIWZ), wykaz musi zawierać: nazwę, zakres, datę rozpoczęcia i zakończenia wykonywania zlecenia, nazwę, adres i telefon organizatora; 6. dowody dotyczące usług wymienionych w ww. wykazie określające czy usługi zostały wykonane należycie, tzn.: poświadczenie, np. referencje albo oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w punkcie 6.4.a), zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.wypełniony FORMULARZ OFERTOWY stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, 3. oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu odpowiednich pojazdów, 4.wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 5. wykaz zrealizowanych usług w zakresie transportu osób z niepełnosprawnością, o których mowa w punkcie 5.4. SIWZ (sporządzony wg załącznika nr 5 do SIWZ), 6. na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona była co najmniej 1 osoba bezrobotna w pełnym wymiarze czasu pracy na umowę o pracę na podstawie skierowania powiatowego urzędu pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (j.t. Dz. U. z 2013 r., poz. 674 z późn. zm.) lub na postawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: 1)zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, 2)zmiany nazwy, adresu firmy spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: aswiercz@czestochowa.um.gov.pl, Wydział Promocji Zatrudnienia i Spraw Społecznych, pokój 411 w siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2014 godzina 08:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.