eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawady › budowa dróg na terenie gminy Zawady

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-16

POZYCJA 41601

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zawady: budowa dróg na terenie gminy Zawady Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Zawady, do kontaktów: Wądołowski Jarosław, Plac Wolności 12, 16-075 Zawady, woj. podlaskie, tel. 085 7140995, fax 085 7140981, e-mail: zawady16075@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ugzawady.bip.podlaskie.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.ugzawady.bip.podlaskie.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa dróg na terenie gminy Zawady. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miejscowości: Cibory Witki, Cibory Gałeskie, Konopki Pokrzywnica, Maliszewo Porkusy gm. Zawady woj. podlaskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Budowa drogi gminnej Cibory Witki Konopki Pokrzywnica: Przedmiotem będzie realizacja następujących działań: wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie - dwie warstwy 12 i 8 cm - szer. 5 m. i poboczy gruntowych po i 1,50 m. budowa nawierzchni jezdni utwardzonej o długości 1696 mb i szerokości w przekroju szlakowym 3,5 m, w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową 5,0 m z betonu asfaltowego - warstwa 5 cm, wykonanie dwóch przepustów Ø 50 i 60 cm o łącznej długości 21,5 m, wykonanie zjazdów z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie na przyległe grunty i posesje o powierzchni 504 m2, skrzyżowanie szt. 1 oznakowanie B. Budowa drogi gminnej od wsi M Maliszewo Porkusy do drogi gminnej 1972 B Przedmiotem będzie realizacja następujących działań: wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie - dwie warstwy 12 i 8 cm - szer. 5 m. i poboczy gruntowych po 1,50 m. budowa nawierzchni jezdni utwardzonej o długości 1738 mb i szerokości w przekroju szlakowym 3,5 m z betonu asfaltowego - dwie warstwy - 5 i 4 cm , wykonanie przepustu śr. 60 cm i długości 8,00 m, wykonanie zjazdów z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie na przyległe grunty i posesje o powierzchni 881 m2, skrzyżowanie szt. 1 oznakowanie, C. Budowa odcinka drogi powiatowej Nr 23517 Zawady - Cibory Gałeckie Przedmiotem będzie realizacja następujących działań: wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego warstwa górna 25 cm - szer. 5 m. i poboczy gruntowych po 1,00 m (na odcinku 252 m - obszar zabudowy, wykonanie koryta pod projektowaną konstrukcję) budowa nawierzchni jezdni utwardzonej o długości 1780 mb i szerokości w przekroju szlakowym 5,00 m z betonu asfaltowego - dwie warstwy - 4 i 4 cm , wykonanie przepustu śr. 60 cm i długości 7,00 m, wykonanie zjazdów z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie na przyległe grunty i posesje o powierzchni 183 m2, wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego o powierzchni 196 m2, przebudowa kablowych linii telefonicznych - 30 m. skrzyżowanie szt. 1 oznakowanie, Szczegółowy zakres rzeczowy oraz technologia wykonania zostały określone w załączonych do SIWZ dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach. 2. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 3. Użyte w dokumentacji projektowej materiały ( o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do wymienionych w przedmiarach robót, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno - użytkowym tych materiałów i urządzeń. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60000euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ad. 1) 1. są uprawnieni do działalności zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, w tym względzie dysponują osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje budowlane do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia ( art. 42 ust. 3 ustawy Prawo budowlane ) Ad. 2) a) wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) wykonanie przynajmniej dwóch robót odpowiadające przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 60% żądanej ceny brutto zł każda, b) dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. specjaliści w zakresie budowy sieci i instalacji sanitarnych, c) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia. Ad. 3) 1. znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie posiadają własne lub udokumentują dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość wykonywania robót, w wysokości nie mniejszej niż oferowana cena. 2. posiadają możliwości sfinansowania wykonanych robót i umożliwią ich spłatę na zasadach określonych w rozdz. III pkt. 2 SIWZ. Ad. 4) Nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia / nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2) Oświadczenie, zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 3) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 4) Oświadczenia (na druku formularza oferty) o : udzieleniu 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia, uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, terminie wykonania zamówienia, zaakceptowaniu warunków spłaty określonych w rozdziale III pkt. 2, dokonaniu wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. 5) Kosztorysy ofertowe opracowane metodą uproszczoną na podstawie dokumentacji projektowej oraz : a) wskaźniki kalkulacyjne tj. rbh, koszty pośrednie (łącznie z kosztami zakupu ), zysk, b) zestawienie materiałów wraz z cenami (mogą być równoważne niż podane w kosztorysie ofertowym ). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, jeżeli ustawy to przewidują: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia) 2) . Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (§ 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia) 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 4) Imienny wykaz kadry kierowniczej robót budowlanych wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych tych osób ( krótki opis doświadczeń zawodowych). 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o dysponowaniu personelem do wykonania robót budowlano - montażowych. 2) Oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia. 3) Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością (60 %) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz powinien zawierać: nazwę i adres zamawiającego, rodzaj wykonanych robót, które odpowiadają robotom będącym przedmiotem zamówienia (wraz ze wskazaniem danych szczegółowych opisanych w warunku) termin ich rozpoczęcia i zakończenia, wartość robót. 4) Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, np referencje lub opinie lub listy polecające albo protokoły odbiorów końcowych. 5) Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z określeniem zakresu rzeczowego i procentowego udziału finansowego w realizacji zadania (załącznik 6 do niniejszej specyfikacji), w przeciwnym wypadku oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez zlecenia jakichkolwiek czynności podwykonawcy. 4. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych ( konsorcja ): 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do oferty : a. pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b. wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c. oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzawady.bip.podlaskie.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2006 godzina 10:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.09.2006, godzina 11:50, Komisyjne otwarcie ofert nastąpi 7 września 2006r o godzinie 1050 w siedzibie Zamawiającego - w Sali USC - pokój Nr 9.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.