eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa prasy krajowej i zagranicznej w 2015 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-19

Warszawa: Dostawa prasy krajowej i zagranicznej w 2015 roku.
Numer ogłoszenia: 415974 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Lotnictwa , al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8460011, faks 022 8466567.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa prasy krajowej i zagranicznej w 2015 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Wykaz prasy będącej przedmiotem zamówienia oraz ilości określa załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w 2 częściach: I Część I: dostawa prasy krajowej II Część II: dostawa prasy zagranicznej 4. Dostawy będą się odbywały sukcesywnie. 5. W okresie realizacji zamówienia Wykonawca zapewnia ciągłość prenumeraty i terminowe dostawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszystkich zmianach wydawniczych dotyczących zamawianej prasy na adres mailowy: kamila.kaczynska@ilot.edu.pl. W przypadku zaprzestania ukazywania się określonego tytułu, Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do proporcjonalnego obniżenia ceny. 7. Zasady dostawy prasy krajowej wydanie papierowe: a dostawa prasy w dni robocze do siedziby Zamawiającego (budynek wartowni) do godz. 07:00, b prasa winna być dostarczana Zamawiającemu w dniu ukazania się na rynku. c prasa ukazująca się w dzień wolny od pracy, w tym w soboty, winna być dostarczana Zamawiającemu pierwszego dnia roboczego po dniu wolnym od pracy. d do paczki z prasą musi być dołączona lista dostarczanej prasy z podaniem tytułów i ilości wersja elektroniczna: a przekazanie niezbędnych loginów, haseł, kodów koniecznych do otrzymywania wersji elektronicznych, w ciągu pierwszych 5 dni roboczych stycznia 2015 roku. 8. Zasady dostawy prasy zagranicznej wydanie papierowe: a dostawa prasy przynajmniej raz w tygodniu w dni robocze do siedziby Zamawiającego do Biblioteki Instytutu Lotnictwa w budynku H2a, b do paczki z prasą musi być dołączona lista dostarczanej prasy z podaniem tytułów i ilości c bieżące informowanie Zamawiającego na temat braków czasopism na adres mailowy: kamila.kaczynska@ilot.edu.pl, wersja elektroniczna: a przekazanie niezbędnych loginów, haseł, kodów koniecznych do otrzymywania wersji elektronicznych, w ciągu pierwszych 5 dni roboczych stycznia 2015 roku. 9. Zamawiający informuje, że korzysta z czasopism Elsevier oraz Wiley w ramach licencji akademickich, dofinansowanych przez MNiSW. 10. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na niezakupieniu wszystkich pism deklarowanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Maksymalna wartość niezakupionej prasy stanowić będzie nie więcej, niż do 30% wartości zamówienia netto. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załącznikach nr 1 do SIWZ. 11. Zasady reklamacji 1 Zamawiający wymaga stałego kontaktu telefonicznego w dni robocze w godz. 9:00 - 15:00. 2 Zgłaszanie reklamacji przez Zamawiającego w dniu dostawy do godz. 10:00, 3 W przypadku prasy krajowej - dostarczanie przez Wykonawcę brakującego egzemplarza w dniu złożenia reklamacji dziennika do godz. 12:00, 4 W przypadku prasy zagranicznej - dostarczanie brakującego egzemplarza w terminie maksymalnie do 4 tygodni, 5 W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, że dostarczone czasopisma są np.: zamoknięte, zabrudzone lub uszkodzone, Wykonawca ma obowiązek bezzwłocznej (tj. w dniu otrzymania wadliwej partii) wymiany czasopism na egzemplarze bez wad. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii zamówienia. 6 w przypadku nie dostarczenia egzemplarzy będących przedmiotem reklamacji, Wykonawca wystawi fakturę korygującą na kwotę równą ilości egzemplarzy będących przedmiotem reklamacji, 7 przekazywanie wydawcom reklamacji zgłaszanych przez Zamawiającego, i nadzór nad ich realizacją 12. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia nowy, nieuszkodzony, wolny od wad i odpowiadający obowiązującym normom oraz posiadające niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zamówienie uzupełniające na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7 w wysokości do 10% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeśli posiada doświadczenie zgodne z przedmiotem zamówienia i wykaże, iż wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jednej dostawy dla każdej części zamówienia, zgodnej z przedmiotem zamówienia dla danej części zamówienia, na realizację której ofertę będzie składał wykonawca; wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie: a dla części I zamówienia (dostawa prasy krajowej) wartość dostawy przedstawianej na potwierdzenie spełniania warunku, nie może być niższa niż 15 000,00 zł brutto b dla części II przedmiotu zamówienia (dostawa prasy zagranicznej) wartość dostawy przedstawianej na potwierdzenie spełniania warunku, nie może być niższa niż 50 000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. zmiany terminów wykonania umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu; 2. zmiany ilości poszczególnych tytułów np. zwiększenie ilości jednego tytułu kosztem ilości innego tytułu 3. zmiany ilości prasy w wyniku pisemnego powiadomienia Zamawiającego przez Wykonawcę o przestaniu ukazywania się określonego tytułu. 4. zmiana wynagrodzenia wynikającego z pkt. 3 i 6 oraz z prawa opcji określonego w rozdziale IV oraz z pkt. 5. 5. zmiany warunków płatności w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających prawidłową realizację umowy, na które Strony nie miały wpływu; 6. zmiany przepisów prawnych, w tym stawki VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilot.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Lotnictwa Al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa budynek X2 pok. 1.1B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Instytut Lotnictwa, Al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, budynek X2, I piętro, pokój 1.1B.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa prasy krajowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz prasy określa załącznik nr 1 do SIWZ Zasady dostawy prasy krajowej 1 wydanie papierowe: a dostawa prasy w dni robocze do siedziby Zamawiającego (budynek wartowni) do godz. 07:00, b prasa winna być dostarczana Zamawiającemu w dniu ukazania się na rynku. c prasa ukazująca się w dzień wolny od pracy, w tym w soboty, winna być dostarczana Zamawiającemu pierwszego dnia roboczego po dniu wolnym od pracy. d do paczki z prasą musi być dołączona lista dostarczanej prasy z podaniem tytułów i ilości 2 wersja elektroniczna: a przekazanie niezbędnych loginów, haseł, kodów koniecznych do otrzymywania wersji elektronicznych, w ciągu pierwszych 5 dni roboczych stycznia 2015 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa prasy zagranicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz prasy określa załącznik nr 1 do SIWZ Zasady dostawy prasy zagranicznej 1 wydanie papierowe: a dostawa prasy przynajmniej raz w tygodniu w dni robocze do siedziby Zamawiającego do Biblioteki Instytutu Lotnictwa w budynku H2a, b do paczki z prasą musi być dołączona lista dostarczanej prasy z podaniem tytułów i ilości c bieżące informowanie Zamawiającego na temat braków czasopism na adres mailowy: kamila.kaczynska@ilot.edu.pl, 2 wersja elektroniczna: a przekazanie niezbędnych loginów, haseł, kodów koniecznych do otrzymywania wersji elektronicznych, w ciągu pierwszych 5 dni roboczych stycznia 2015 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.