Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-08
Przasnysz: Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Przasnyszu
w latach 2012-2013.
Numer ogłoszenia: 415960 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Przasnysz , ul. Jana Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7564900, faks 029 7564939.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przasnysz.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Przasnyszu w latach 2012-2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Przasnyszu obejmujące: a) koszenie terenów zielonych około 163 tys. m2: (parki, skwery, nadrzecze, pasy przyuliczne oraz inne tereny miejskie) wg załączonego wykazu terenów zieleni miejskiej. Zakłada się siedmiokrotne koszenie terenów zielonych, pasy uliczne - sześciokrotne, nadrzecze i pozostałe obiekty - dwukrotne. Powierzchnia może ulec zmianie w przypadku stwierdzenia rozbieżności w obmiarach. Ilość koszeń również może ulec zmianie w uzależnieniu od potrzeb uwzględniając warunki atmosferyczne. Istnieje możliwość zmiany zakresu poprzez wyłączenie lub dodanie nowych odcinków. W ramach koszenia przewiduje się usuwanie odrostów korzeniowych, zagrabienie skoszonej trawy, nieczystości, liści i wywiezienie na składowisko w tym również wiosenne i jesienne grabienie trawników. Rozpoczęcie następnego koszenia według harmonogramu i zakresu prac lub po uzgodnieniu z Zamawiającym. b) jesienne i wiosenne grabienie trawników - zgodnie z harmonogramem i zakresem prac. c) formowanie żywopłotów ok. 10 tys. m2 - wg załączonego wykazu terenów zieleni miejskiej. Kolejność wykonywania prac wg harmonogramu i zakresu prac lub wskazań Zamawiającego. Zakłada się dwukrotne strzyżenie (z tui jeden raz w okresie VII-VIII). Faktyczna ilość uzależniona jest od warunków atmosferycznych. Kolejne strzyżenie po uzgodnieniu z Zamawiającym. Istnieje możliwość zmiany zakresu poprzez wyłączenie lub dodanie nowych odcinków. W ramach strzyżenia żywopłotów przewiduje się również sprzątnięcie i wywiezienie odpadów roślinnych na składowisko. d) nasadzenia drzew i krzewów wg wskazań Zamawiającego - zakres obejmuje dostawę i sadzenie drzew i krzewów, dowiezienie ziemi do dołków, opalikowanie, ewentualne założenie osłon, przywiązanie wiązadeł. Zakup sadzonek drzew i krzewów leży w gestii Zamawiającego. e) przecinka sanitarna drzew, usuwanie odrostów korzeniowych i pniowych, a także wykonywanie zabiegów chirurgicznych na drzewach wraz z wywozem ściętych gałęzi, pędów, f) podkrzesanie gałęzi drzew (do wys. min. 2 m) i krzewów wzdłuż ciągów pieszych i drogowych wraz z wywozem ściętych gałęzi i pędów, g) pielęgnacja krzewów - wykonanie cięć korekcyjno-pielęgnacyjnych wraz z wywozem ściętych gałęzi, pędów, a także spulchnianie i pielenie powierzchni pod krzewami z wiosennym utworzeniem mis. h) wycinka drzew i krzewów, i) usuwanie wiatrołomów z terenów ulic miejskich i obiektów zieleni miejskiej. Wymagane podjęcie działań w ciągu 2 godz. od przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego, j) renowacja trawników - przekopanie terenu, dowóz i wbudowanie ziemi urodzajnej (warstwa ok. 5 cm) oraz zasiew trawy. k) wykonanie kwietników/rabat z roślin jednorocznych/jesiennych wraz z przekopaniem miejsc pod kwietniki i uzupełnieniem ziemią urodzajną (zakres obejmuje zakup, transport oraz nasadzenie kwiatów różnorodnych kolorystycznie), l) pielęgnacja kwietników/rabat - odchwaszczanie, spulchnianie ziemi, uzupełnianie ziemi i materiału roślinnego, podlewanie, przycinanie, zasilanie nawozami oraz podlewanie (w miarę potrzeb). Zakup nawozów oraz wody należy do Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówień uzupełniających będą roboty związane z bieżącym utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Przasnyszu dla których zarządcą jest Burmistrz Przasnysza polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju robót co zamówienie podstawowe. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 77.34.10.00 - Okrzesywanie drzew .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy pzp (Załącznik nr 2) stanowiący załącznik do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby, wykonawca wykazał, że w okresie 3 lat poprzedzających datę składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie świadczył co najmniej 2 usługi polegające na utrzymaniu zieleni miejskiej, obejmujące swoim zakresem również prace pielęgnacyjne zieleni na terenie obiektów parkowych o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 PLN brutto każda. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz wykazu wykonanych usług (Załącznik nr 3), zawierającego zadania odpowiadające wymaganiom Zamawiającego przedstawionym w SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia powyższy warunek spełniają łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy pzp (Załącznik nr 2) stanowiący załącznik do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy pzp (Załącznik nr 2) stanowiący załącznik do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy pzp (Załącznik nr 2) stanowiący załącznik do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia przedstawiając w tym celu: (1) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, zawierające zakres czynności które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów; Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w przetargu będzie dokonana w formule (spełnia / nie spełnia ) na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie 7 SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Przasnysz
ul. J. Kilińskiego 2
06-300 Przasnysz
pok. nr 43.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Przasnysz ul. J. Kilińskiego 2 06-300 Przasnysz Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. (1) Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.); Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zm.), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U .z 2009 nr 151 poz. 1220). (2) Podwykonawstwo: Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu Oferty) części zamówienia (zakresu usługi), których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
więcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- "Utworzenie strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łodzkiej w Skierniewicach"
- Remont przyłącza wodociągowego zasilającego budynek A w zimną wodę [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
- Zagospodarowanie terenu przy Urzędzie Gminy
- Roboty budowlane i nasadzeń zieleni, w ramach doposażenia ogródka jordanowskiego przy ul. Ćwiklińskiej, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Modernizacja drogi gminnej ulica Jeziorna w Miastku
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.