eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Prace w zakresie instalacji elektrycznych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Kętrzyn: Prace w zakresie instalacji elektrycznych.
Numer ogłoszenia: 415832 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197113 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace w zakresie instalacji elektrycznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia : wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie napraw i remontów instalacji elektrycznych w obiektach komunalnych, usuwanie awarii instalacji elektrycznych, instalowanie urządzeń elektrycznych napędowych i oświetleniowych, wykonywanie przeglądów instalacji elektrycznych oraz okresowych kontroli zgodnie z przepisami prawa budowlanego. CPV : 71314100-3 Usługi elektryczne 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 71356100-9 Usługi kontroli technicznej 2.Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb zamawiającego, na odrębne każdorazowo zlecenie telefoniczne lub w formie pisemnej. Szacunkowa wielkość zamówienia - 5 000 roboczo-godzin. Wielkość ta jest wielkością szacunkową i nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony wykonawcy. 3.W przypadku zlecenia przez zamawiającego usunięcia awarii instalacji elektrycznej w użytkowanym obiekcie wykonawca zobowiązany będzie do rozpoczęcia prac na żądanie zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 0,5 godziny od otrzymania zlecenia. 4.Rozliczanie wykonanych robót będzie następować każdorazowo na podstawie szczegółowego kosztorysu powykonawczego sporządzanego przez wykonawcę na podstawie KNR (Katalog Nakładów Rzeczowych), KNNR (kosztorysowe normy nakładów rzeczowych) lub za zgodą zamawiającego na podstawie innych dostępnych publikacji zawierających jednostkowe nakłady robocizny i materiałów. Przy sporządzaniu w/w kosztorysów stosowane będą następujące stawki : - koszt 1 r-g - wg oferty - koszt materiałów (M) - wg cen zakupu przez wykonawcę - koszt 1 m-g (S) - 0 zł (praca sprzętu po stronie zamawiającego) - koszty pośrednie Kp (R) - wg oferty - zysk Z(R + KP) - wg oferty - koszty zakupu KZ (M) - wg oferty Wartość wykonanych prac będzie obliczana wg wzoru: W=R+M +KZ+KP +Z gdzie: R - koszt robocizny M - koszt materiałów KZ - koszty zakupu KP - koszty pośrednie Z - zysk 5. Do ceny kosztorysowej będzie doliczany podatek Vat. Dotyczy to tylko wykonawców, którzy są płatnikami Vat w dniu sporządzenia oferty. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji cen materiałów. W przypadku stwierdzenia zakupu przez wykonawcę materiałów po cenach wyższych niż dostępne na rynku lokalnym zamawiający zapłaci za te materiały wg cen na rynku lokalnym. 7. Ceny materiałów w kosztorysie będą przyjmowane bez podatku Vat, z wyjątkiem przypadku, gdy wykonawca będzie zwolniony podmiotowo z tego podatku. 8. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.41.00 - Usługi elektryczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 240000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza WARMIA, ul. Chopina 12, 11-300 Biskupiec, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1 r-g=10,-zł;Kp(R)-60%;Z(R+Kp)-12%;Kz(M)-6%
  • Oferta z najniższą ceną: r-g=10zł;Kp-60%;Z-12%;Kz-6% oferta z najwyższą ceną: r-g=7,50zł;Kp-70%;Z-20%;Kz-12%
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.