eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług porządkowych wokół nieruchomości będącej w zarządzie Krakowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie położonej w Krakowie przy ul. Śniadeckich 12

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-19

Kraków: Świadczenie usług porządkowych wokół nieruchomości będącej w zarządzie Krakowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie położonej w Krakowie przy ul. Śniadeckich 12
Numer ogłoszenia: 415796 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 379316 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie, ul. Gazowa 15, 31-060 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 619 88 10, faks 12 619 88 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług porządkowych wokół nieruchomości będącej w zarządzie Krakowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie położonej w Krakowie przy ul. Śniadeckich 12.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości terenu bezpośrednio przyległego do budynku przy ul. Śniadeckich 12 w Krakowie. Nieruchomość położona jest na terenie Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie. 2.Powierzchnie podlegające utrzymaniu: a)powierzchnia chodników i ciągów pieszych: około 180 m2, b)powierzchnia dróg i parkingów: około 600 m2, c) powierzchnia terenów zielonych: około 1 220 m2. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)utrzymywanie w czystości ciągu pieszego, od strony ul. Śniadeckich tj. chodnika oraz dwóch dojść do obiektu - ok. 180 m2 - codziennie w dni robocze poprzez zbieranie śmieci, zamiatanie nieczystości, liści, gałęzi itp, b)utrzymywanie w czystości terenu dróg i parkingów oraz terenów zielonych ok 1820 m2 - w razie potrzeby, ale nie rzadziej niż raz w tygodniu - poprzez zbieranie śmieci, zamiatanie nieczystości, liści, gałęzi itp. c)w okresie zimowym w sytuacji wystąpienia opadów śniegu, oblodzeń - odśnieżanie i usuwanie lodu, sopli z nad wejść do budynku, błota pośniegowego, posypywanie piaskiem lub solą ciągu pieszego, od strony ul. Śniadeckich tj. chodnika oraz dwóch dojść do obiektu - ok. 180 m2 codziennie również w dni wolne od pracy, do godziny 08:00, a w przypadku intensywnych opadów śniegu również w ciągu dnia w sposób zapewniający możliwość bezpiecznej komunikacji ciągami komunikacji pieszej. d)w sezonie zimowym: odśnieżanie, usuwanie lodu i błota pośniegowego, posypywanie piaskiem lub solą w przypadku wystąpienia oblodzenia, terenu dróg i parkingów - codziennie w dni robocze w godzinach przedpołudniowych. 4.Wykonawca jest zobowiązany do powiadamiania Zamawiającego o nieprzewidzianych zastanych na nieruchomości okolicznościach i zdarzeniach takich jak uszkodzenie elewacji lub dachu, rozbicie okien, uszkodzenia rur spustowych, pojawienie się napisów (graffiti) na ścianach budynku, innych aktach wandalizmu, itp. 5.Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zapewnić i magazynować sprzęt i materiały niezbędne do realizacji usługi, oraz utylizować zebrane śmieci i liście (na terenie nieruchomości nie ma możliwości przechowywania materiałów i narzędzi, jest natomiast miejsce na pryzmowanie śniegu). 6.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia swoim pracownikom niezbędnego sprzętu, narzędzi, materiałów, odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej - zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami prawa. 7.Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia pracownika sprawującego w jego imieniu nadzór nad wykonywaną usługą oraz powiadomienia o tym Zamawiającego w formie pisemnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Kurek prowadzący działalność pod firmą MK Marek Kurek, Niegoszowice 58, 32-064 Rudawa, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8359,20

  • Oferta z najniższą ceną: 8359,20 / Oferta z najwyższą ceną: 12000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.