Warszawa: Odpłatne korzystanie przez Metro Warszawskie Sp. z o.o. z Platformy Marketplanet.
Numer ogłoszenia: 415762 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Metro Warszawskie Sp. z o.o., ul. Wilczy Dół 5, 02-798 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6554670, faks 022 6433997, 6554679 , strona internetowa www.metro.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odpłatne korzystanie przez Metro Warszawskie Sp. z o.o. z Platformy Marketplanet..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Korzystanie przez Zamawiającego z Platformy Marketplanet, obejmuje swoim zakresem: 1) udostępnienie Systemu Zamawiającemu 2) usługi Serwisu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Autor oprogramownia - Firma Marketplanet, Otwarty Rynek Elektroniczny S.A., ul. Wołoska 3, Business Park - budynek Merkury, 02-675 Warszawa , na podstawie umowy 72/EH/11 z dn. 29.04.2011r. dostarczyła i wdrożyła specjalistyczne rozwiązania informatyczne wspierające wszystkie etapy procesu zakupowego, udostępniając system na własnych serwerach, zgodnie z założeniami przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z przeprowadzoną analizą i badaniem rynku podmiotów oferujących dostawy i wdrożenia specjalistycznego oprogramowania komputerowego jest to jedyny podmiot, który oferuje produkt spełniający wszystkie wymagania Zamawiającego. Firma Marketplanet: 1. jako pierwsza w Polsce uzyskała status OJS eSender, dzięki czemu możliwe jest automatyczne przesyłanie dokumentów do europejskiego systemu zamówień publicznych, a jednocześnie w pełni współpracuje z platformą aukcji elektronicznych UZP, 2. produkt przez nią oferowany jako jedyny nie tylko zapewnia wsparcie dla realizacji procesu zakupu od chwili powstania zapotrzebowania do zawarcia umowy ale jednocześnie systemowo odzwierciedla w trakcie realizacji tego procesu wszelkie ograniczenia i zasady nakładane przez ustawę Prawo zamówień publicznych, tj. jest dedykowany dla podmiotów, które proces zakupu realizują w oparciu o przepisy przywołanej ustawy ale jednocześnie zapewnia możliwość właściwego z punktu widzenia zarządzania organizacją monitorowania przebiegu procesu oraz osiągniecie założonych celów biznesowych. Ponadto oferowany przez firmę Marketplanet produkt pomimo koniecznego usztywnienia faz procesu ze względu na konieczność przestrzegania i odwzorowania zasad udzielania zamówień zgodnie z przepisami ustawy Pzp jednocześnie jako jedyny gwarantuje, iż: 1. architektura oferowanego programu pozwala na dokonanie zmian w zakresie konfiguracji oraz modyfikacji bazowych funkcjonalności, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, 2. elastyczność konfiguracyjna ścieżek akceptacyjnych pozwala na zaimplementowanie w systemie schematów dokładnie odpowiadających procesom występującym u Zamawiającego. Sprawowanie opieki upgradowej przez autora oprogramowania pozwala na uzyskiwanie wszelkich nowości funkcjonalnych i merytorycznych w użytkowanym oprogramowaniu oraz bieżąca aktualizację oprogramowania w zakresie ich zgodności z powszechnie obowiązującym prawem, a co za tym idzie zapewnia poprawne funkcjonowanie modyfikacji i zmian wykonywanych na indywidualne potrzeby zamawiającego. Korzystanie z usług nadzoru i opieki sprawowanej przez autora oprogramowania daje również gwarancje pełnego bezpieczeństwa bieżącej eksploatacji. Należy również zauważyć, iż ze względu na fakt, że oprogramowanie funkcjonuje na serwerach autora, z technicznego punktu widzenia koniecznym jest utrzymanie w tym zakresie dalszej współpracy z Firmą Marketplanet, ponieważ każde inne działanie oznaczałoby odstąpienie od użytkowania w/w systemu komputerowego. Kontynuowanie współpracy z Firmą Marketplanet jest dla Zamawiającego celowe, ekonomiczne i uzasadnione z gospodarczego punktu wiedzenia. Dotychczasowa współpraca wykazała, że wykorzystywany produkt w pełni odpowiada zapotrzebowaniu Zamawiającego, realizuje wszystkie wymagane przez Zamawiającego aspekty oraz jest otwarty na potencjalne zmiany. Mając powyższe na względzie należy stwierdzić, iż w tym stanie faktycznym zachodzi przesłanka wskazana w art. 67.1.a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. dostawy i związane z nimi usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze i Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie (z wolnej reki).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Marketplanet Otwarty Rynek Elektroniczny S.A., ul. Domaniewska 49 (Trinity Park III), 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) wraz z systemem segregacji medycznej i kardiomonitorem w SP ZOZ Łapach
- Dostawa Sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wojskowego Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Dostawa Oprogramowania w modelu subskrypcyjnym umożliwiającego określanie wartości rynkowej pojazdów mechanicznych wraz z gwarancją producenta
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatu Pruszkowskiego
- Utrzymanie, aktualizacja, modyfikacja oprogramowania dla OPP w Krakowie: SEGA wraz ze wszystkimi komponentami.
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.