Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-24
Kwidzyn: Przetarg nieograniczony na wykonanie bieżących remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych oraz przebudowa ciągów pieszych wzdłuż dróg powiatowych na terenie powiatu kwidzyńskiego.
Numer ogłoszenia: 41575 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie , ul. Kościuszki 29b, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6465000, faks 055 6465002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkwidzynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie bieżących remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych oraz przebudowa ciągów pieszych wzdłuż dróg powiatowych na terenie powiatu kwidzyńskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane polegające na remontach nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych w ramach bieżącego utrzymania dróg oraz przebudowa ciągów pieszych wzdłuż dróg powiatowych na obszarze powiatu kwidzyńskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr A do SIWZ. Wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót określa załącznik nr B do SIWZ- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 13 000,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Pzp: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy. a)Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 2. Potencjał kadrowy. a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj. osobę posiadającą ważne uprawnienia budowlane wykonawcze w zakresie robót drogowych, 5 letnie doświadczenie w realizacji podobnych robót w branży drogowej, 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót drogowych. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. nr 5, poz. 42, z późn. zm.) i dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa).Kierownik robót winien posiadać aktualne (na dzień składania oferty) zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001r. nr 5, poz. 42, z późn. zm.). Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt. 3.2.2.SIWZ. Wymagane doświadczenie Wykonawcy. a)Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót drogowych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. b)W wykazie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót drogowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na formularzu - doświadczenie zawodowe - załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji, Wykonawca winien wykazać niżej wymagane wartości i ilości zrealizowanych robót oraz daty i miejsca ich wykonania. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. c)Wymagana wartość wykonanych robót Łączna wartość wszelkich robót budowlanych drogowych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom drogowym stanowiącym przedmiot zamówienia powinna wynosić co najmniej 1.000.000,00 zł Wartości ww robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 3 latach (2006, 2007, 2008) oraz wartość łączna tych robót powinny być wypisane na formularzu - doświadczenie zawodowe - załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji. d)Wymagana ilość zrealizowanych robót Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty polegające na remoncie nawierzchni bitumicznych dróg publicznych oraz przebudowie ciągów pieszych o zakresie, złożoności i wielkości zbliżonej do przedmiotu zamówienia. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a)Warunek określony w pkt 3.2.3.a spełnia każdy z Wykonawców. b)Warunki określone w pkt. 3.2.3.b i c spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, przy czym co najmniej w 60% winien spełniać je podmiot wiodący - lider konsorcjum. c)Warunki określone w pkt. 3.2.3.d spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Przez łączne spełnianie warunków uznaje się , że lider konsorcjum wykonał co najmniej 2 zadania, a pozostali członkowie konsorcjum po 1 zadaniu, obejmującym łącznie swoim zakresem rodzaje robót wyszczególnionych w pkt. 3.2.3.d. SIWZ. Potencjał techniczny Zgodnie z art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel (posiadacz samoistny), jak i ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo na cudzą rzeczą (posiadacz zależny). Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu: 1. Walec drogowy samojezdny (10-14 t.)- 1szt. 2. Przecinarka z diamentową tarczą tnącą- 1szt. 3. Frezarka- 1szt. 4.Szczotka mechaniczna z wirującymi dyskami z drutów stalowych-1szt. 5.Sprężarka o wydajności 2-5 m3 powietrza na minutę- 1szt. 6.Skrapiarka do bitumu- 1szt. 7.Kocioł produkcyjno-transportowy holowany przez ciągnik lub samochód lub kocioł transportowy montowany na samochodzie- 1szt. 8. Koparko-ładowarka samojezdna- 1szt. 9.Samochód ciężarowy (wywrotka 10 t.)-1szt. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 3.2.4.SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 3 siwz na podstawie treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy ww dokumentów stosując formułę spełnia- nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów wymienionych w pkt. 4 siwz lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt. 3.1.1. wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku Wykonawcy prowadzącego działalność w formie spółki cywilnej, Wykonawca składa ww dokumenty na wszystkich wspólników spółki cywilnej). Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczególnych, opisanych w pkt. 3.2 SIWZ wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przedłożone dokumenty ubezpieczenia winny potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 3.2.1.a specyfikacji. 1. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (potencjał kadrowy) na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ. Do informacji złożonej na w/w formularzu Wykonawca winien dołączyć dokumenty zawierające dane na temat kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych do kierowania robotami. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych wykonawczych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa). Informacja na formularzu wraz dołączonymi do niej dokumentami winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 3.2.2 specyfikacji. 2.Informację doświadczeniu Wykonawcy (doświadczenie zawodowe), na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 4 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, którym mowa w pkt. 3.2.3.SIWZ. Do informacji winny być załączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 3. Informację o posiadanym sprzęcie (potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 3.2.4. SIWZ. 4.Informację na temat Podwykonawców (podwykonawcy), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na druku zgodnych z treścią formularza - załącznika nr 6 do niniejszej specyfikacji. Przedłożenie wypełnionego ww formularza wymagane jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie elementów robót Podwykonawcom. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605) uwzględniający zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz. U. Nr 188, poz. 1155). Dokumenty, o których mowa w punktach 4.1.1 - 4.2.5. SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Komisja zastrzega sobie prawo zażądania od Wykonawcy, przedłożenia Komisji do wglądu, oryginałów wymienionych dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkwidzynski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W tymczasowej siedzibie Zamawiającego przy ul. Toruńskiej 21, 82-500 Kwidzyn , pok. nr 38..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Tymczasowa siedziba Zamawiającego przy ul. Toruńskiej 21, 82-500 Kwidzyn, pok. nr 30 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców
- Rozbudowa infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kwidzyn
- Przebudowa kuchni SPOMS wraz z wyposażeniem
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- "Remont dojazdów pożarowych w Leśnictwach Reczków i Piskorzeniec"
- Remonty cząstkowe dróg gminnych na terenie gminy Stare Czarnowo w 2024 roku
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
- "Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.