eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Przetarg nieograniczony na wykonanie bieżących remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych oraz przebudowa ciągów pieszych wzdłuż dróg powiatowych na terenie powiatu kwidzyńskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-24

Kwidzyn: Przetarg nieograniczony na wykonanie bieżących remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych oraz przebudowa ciągów pieszych wzdłuż dróg powiatowych na terenie powiatu kwidzyńskiego.
Numer ogłoszenia: 41575 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie , ul. Kościuszki 29b, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6465000, faks 055 6465002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkwidzynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie bieżących remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych oraz przebudowa ciągów pieszych wzdłuż dróg powiatowych na terenie powiatu kwidzyńskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane polegające na remontach nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych w ramach bieżącego utrzymania dróg oraz przebudowa ciągów pieszych wzdłuż dróg powiatowych na obszarze powiatu kwidzyńskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr A do SIWZ. Wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót określa załącznik nr B do SIWZ- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 13 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Pzp: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy. a)Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 2. Potencjał kadrowy. a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj. osobę posiadającą ważne uprawnienia budowlane wykonawcze w zakresie robót drogowych, 5 letnie doświadczenie w realizacji podobnych robót w branży drogowej, 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót drogowych. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. nr 5, poz. 42, z późn. zm.) i dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa).Kierownik robót winien posiadać aktualne (na dzień składania oferty) zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001r. nr 5, poz. 42, z późn. zm.). Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt. 3.2.2.SIWZ. Wymagane doświadczenie Wykonawcy. a)Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót drogowych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. b)W wykazie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót drogowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na formularzu - doświadczenie zawodowe - załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji, Wykonawca winien wykazać niżej wymagane wartości i ilości zrealizowanych robót oraz daty i miejsca ich wykonania. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. c)Wymagana wartość wykonanych robót Łączna wartość wszelkich robót budowlanych drogowych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom drogowym stanowiącym przedmiot zamówienia powinna wynosić co najmniej 1.000.000,00 zł Wartości ww robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 3 latach (2006, 2007, 2008) oraz wartość łączna tych robót powinny być wypisane na formularzu - doświadczenie zawodowe - załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji. d)Wymagana ilość zrealizowanych robót Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty polegające na remoncie nawierzchni bitumicznych dróg publicznych oraz przebudowie ciągów pieszych o zakresie, złożoności i wielkości zbliżonej do przedmiotu zamówienia. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a)Warunek określony w pkt 3.2.3.a spełnia każdy z Wykonawców. b)Warunki określone w pkt. 3.2.3.b i c spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, przy czym co najmniej w 60% winien spełniać je podmiot wiodący - lider konsorcjum. c)Warunki określone w pkt. 3.2.3.d spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Przez łączne spełnianie warunków uznaje się , że lider konsorcjum wykonał co najmniej 2 zadania, a pozostali członkowie konsorcjum po 1 zadaniu, obejmującym łącznie swoim zakresem rodzaje robót wyszczególnionych w pkt. 3.2.3.d. SIWZ. Potencjał techniczny Zgodnie z art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel (posiadacz samoistny), jak i ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo na cudzą rzeczą (posiadacz zależny). Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu: 1. Walec drogowy samojezdny (10-14 t.)- 1szt. 2. Przecinarka z diamentową tarczą tnącą- 1szt. 3. Frezarka- 1szt. 4.Szczotka mechaniczna z wirującymi dyskami z drutów stalowych-1szt. 5.Sprężarka o wydajności 2-5 m3 powietrza na minutę- 1szt. 6.Skrapiarka do bitumu- 1szt. 7.Kocioł produkcyjno-transportowy holowany przez ciągnik lub samochód lub kocioł transportowy montowany na samochodzie- 1szt. 8. Koparko-ładowarka samojezdna- 1szt. 9.Samochód ciężarowy (wywrotka 10 t.)-1szt. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 3.2.4.SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 3 siwz na podstawie treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy ww dokumentów stosując formułę spełnia- nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów wymienionych w pkt. 4 siwz lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt. 3.1.1. wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku Wykonawcy prowadzącego działalność w formie spółki cywilnej, Wykonawca składa ww dokumenty na wszystkich wspólników spółki cywilnej). Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczególnych, opisanych w pkt. 3.2 SIWZ wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przedłożone dokumenty ubezpieczenia winny potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 3.2.1.a specyfikacji. 1. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (potencjał kadrowy) na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ. Do informacji złożonej na w/w formularzu Wykonawca winien dołączyć dokumenty zawierające dane na temat kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych do kierowania robotami. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych wykonawczych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa). Informacja na formularzu wraz dołączonymi do niej dokumentami winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 3.2.2 specyfikacji. 2.Informację doświadczeniu Wykonawcy (doświadczenie zawodowe), na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 4 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, którym mowa w pkt. 3.2.3.SIWZ. Do informacji winny być załączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 3. Informację o posiadanym sprzęcie (potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 3.2.4. SIWZ. 4.Informację na temat Podwykonawców (podwykonawcy), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na druku zgodnych z treścią formularza - załącznika nr 6 do niniejszej specyfikacji. Przedłożenie wypełnionego ww formularza wymagane jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie elementów robót Podwykonawcom. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605) uwzględniający zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz. U. Nr 188, poz. 1155). Dokumenty, o których mowa w punktach 4.1.1 - 4.2.5. SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Komisja zastrzega sobie prawo zażądania od Wykonawcy, przedłożenia Komisji do wglądu, oryginałów wymienionych dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkwidzynski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W tymczasowej siedzibie Zamawiającego przy ul. Toruńskiej 21, 82-500 Kwidzyn , pok. nr 38..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Tymczasowa siedziba Zamawiającego przy ul. Toruńskiej 21, 82-500 Kwidzyn, pok. nr 30 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.