eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszęcin › Sukcesywna dostawa opału do placówek oświatowych na terenie gminy Koszęcin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-19

Koszęcin: Sukcesywna dostawa opału do placówek oświatowych na terenie gminy Koszęcin
Numer ogłoszenia: 415636 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Koszęcin , ul. Powstańców 10, 42-286 Koszęcin, woj. śląskie, tel. 0-34 3576100 w. 120, faks 0-34 3576108.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://koszecin.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa opału do placówek oświatowych na terenie gminy Koszęcin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest - sukcesywna dostawa opału do kotłowni placówek oświatowych wymienionych w pkt. I. 3 SIWZ. 2. Zamówienie będzie udzielane w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Poszczególne części zamówienia, na które należy składać odrębne formularze ofertowe (załącznik nr 1) obejmują następujące dostawy: 1) Zadanie Nr 1 - dostawa 271 ton miału węglowego o następujących parametrach : - wartość opałowa 24.000 - 25.000 kJ/kg, - zawartość popiołu 10-15 %, - zawartość siarki 0,41-0,60 %, - wilgotność do 15 %, z podziałem dla: - Szkoła Podstawowa im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu, ul. Lompy 9, 42-288 Strzebiń w ilości 100 ton miału węglowego, - Gimnazjum Nr 1 w Koszęcinie, ul. Sobieskiego 7, 42-286 Koszęcin w ilości 70 ton miału węglowego, - Szkoła Podstawowa im. 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty, ul. Powstańców 72, 42-700 Lubliniec, Sadów w ilości 30 ton miału węglowego, - Szkoła Podstawowa w Rusinowicach, ul. 1 Maja 29, 42-700 Lubliniec, Rusinowice w ilości 24 ton miału węglowego, - Przedszkole Pod Dębem, ul. Szkolna 4, 42-286 Koszęcin w ilości 20 ton miału węglowego, - Przedszkole im. Kubusia Puchatka, ul. Spółdzielcza 1, 42-700 Lubliniec, Sadów w ilości 15 ton miału węglowego, - Przedszkole w Strzebiniu, ul. 1-go Maja 29, 42-288 Strzebiń w ilości 12 ton miału węglowego, 2) Zadanie Nr 2 - dostawa 27 ton węgla ( orzech ) o następujących parametrach : - wartość opałowa - 26.000 kJ/kg - zawartość popiołu - 4-8% - zawartość siarki - 0,41-0,60% z podziałem dla: - Szkoła Podstawowa im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu, ul. Lompy 9, 42-288 Strzebiń w ilości 8 ton węgla (orzech), - Gimnazjum Nr 1 w Koszęcinie, ul. Sobieskiego 7, 42-286 Koszęcin w ilości 5 ton węgla (orzech), - Przedszkole im. Kubusia Puchatka, ul. Spółdzielcza 1, 42-700 Lubliniec, Sadów w ilości 3 ton węgla (orzech), - Przedszkole w Strzebiniu, ul. 1-go Maja 29, 42-288 Strzebiń w ilości 6 ton węgla (orzech), - Przedszkole w Rusinowicach, ul. Kolejowa 9, 42-700 Lubliniec, Rusinowice w ilości 5 ton węgla (orzech),.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówienia uzupełniającego w sytuacji gdy warunki pogodowe spowodują zużycie opału powyżej wielkości zamówienia do 20 %wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty. W przypadku składania ofert na dwie części (dwa zadania), formularz ofertowy należy złożyć na każdą część oddzielnie.- Załącznik Nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koszecin.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Koszęcin ul.Powstańców ŚL.10 42-286 Koszęcin,pokój nr4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Koszęcin,ul.Powstańców Śl. 10,42-286 Koszęcin (Sekretariat pokój nr 10)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa 271 ton miału węglowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - dostawa 271 ton miału węglowego o następujących parametrach : - wartość opałowa 24.000 - 25.000 kJ/kg, - zawartość popiołu 10-15 %, - zawartość siarki 0,41-0,60 %, - wilgotność do 15 %, z podziałem dla: - Szkoła Podstawowa im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu, ul. Lompy 9, 42-288 Strzebiń w ilości 100 ton miału węglowego, - Gimnazjum Nr 1 w Koszęcinie, ul. Sobieskiego 7, 42-286 Koszęcin w ilości 70 ton miału węglowego, - Szkoła Podstawowa im. 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty, ul. Powstańców 72, 42-700 Lubliniec, Sadów w ilości 30 ton miału węglowego, - Szkoła Podstawowa w Rusinowicach, ul. 1 Maja 29, 42-700 Lubliniec, Rusinowice w ilości 24 ton miału węglowego, - Przedszkole Pod Dębem, ul. Szkolna 4, 42-286 Koszęcin w ilości 20 ton miału węglowego, - Przedszkole im. Kubusia Puchatka, ul. Spółdzielcza 1, 42-700 Lubliniec, Sadów w ilości 15 ton miału węglowego, - Przedszkole w Strzebiniu, ul. 1-go Maja 29, 42-288 Strzebiń w ilości 12 ton miału węglowego,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa 27 ton węgla( orzech ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 - dostawa 27 ton węgla ( orzech ) o następujących parametrach : - wartość opałowa - 26.000 kJ/kg - zawartość popiołu - 4-8% - zawartość siarki - 0,41-0,60% z podziałem dla: - Szkoła Podstawowa im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu, ul. Lompy 9, 42-288 Strzebiń w ilości 8 ton węgla (orzech), - Gimnazjum Nr 1 w Koszęcinie, ul. Sobieskiego 7, 42-286 Koszęcin w ilości 5 ton węgla (orzech), - Przedszkole im. Kubusia Puchatka, ul. Spółdzielcza 1, 42-700 Lubliniec, Sadów w ilości 3 ton węgla (orzech), - Przedszkole w Strzebiniu, ul. 1-go Maja 29, 42-288 Strzebiń w ilości 6 ton węgla (orzech), - Przedszkole w Rusinowicach, ul. Kolejowa 9, 42-700 Lubliniec, Rusinowice w ilości 5 ton węgla (orzech),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.