eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu i konserwacji ekranów akustycznych zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa



Ogłoszenie z dnia 2017-03-10

Ogłoszenie nr 41562 - 2017 z dnia 2017-03-10 r.

Rzeszów: Usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu i konserwacji ekranów akustycznych zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu
Nie dotyczy

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia:


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:nie dotyczy

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, krajowy numer identyfikacyjny 65061400000, ul. Rynek  1, 35064   Rzeszów, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 178 754 636, faks 178 754 634, e-mail zampub@erzeszow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Nie dotyczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu i konserwacji ekranów akustycznych zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

CZ-D.271.18.55.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie uzupełniające do umowy nr 184.ZP.2312.114.2016 r. z dnia 28.11.2016 r. pn. "Bieżące utrzymanie i konserwację ekranów akustycznych zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa" Zakres zamówienia obejmuje: 1. Konserwację ekranów akustycznych, polegającą na: - usuwaniu graffiti z niezaimpregnowanych powierzchni gładkich - ekranów akustycznych wykonanych np. z przeźroczystej płyty akustycznej (metakrylan metylu), - usuwaniu graffiti z niezaimpregnowanych powierzchni porowatych - np. ekranów trocinozrębkobetonowych, - usuwaniu graffiti z ekranów akustycznych typu "zielona ściana" wykonanych: warstwa zewnętrzna z siatki z polietylenu PEHD, warstwa wewnętrzna z powierzchniowo utwardzanej wełny mineralnej w welonie - poprzez zamalowanie farbą w kolorze istniejącego elementu ekranu, - usuwaniu graffiti z ekranów akustycznych wykonanych z drewna, oraz podmurówek ekranów wykonanych z betonu poprzez malowanie farbami odpowiednio do drewna i betonu, - usuwaniu graffiti z powierzchni stalowych ocynkowanych oraz aluminiowych, - usuwaniu graffiti z ekranów akustycznych wykonanych z aluminium np. kaseta aluminiowa BUDAN H500, - wykonaniu bezbarwnej powłoki ochronnej, zabezpieczającej przed graffiti na powierzchni gładkiej, np. na przeźroczystej płycie akustycznej (metakrylan metylu), - wykonaniu bezbarwnej powłoki ochronnej, zabezpieczającej przed graffiti na powierzchni porowatej, np. z ekranów akustycznych wykonanych z płyt trocinozrębkobetonowych, - usuwaniu graffiti z zaimpregnowanych powierzchni gładkich - ekranów akustycznych wykonanych np. z przeźroczystej płyty akustycznej (metakrylan metylu), - usuwaniu graffiti z zaimpregnowanych powierzchni porowatych - np. ekranów trocinozrębkobetonowych, - malowaniu ekranów np. trocinozrębkobetonowych, drewnianych, aluminiowych znajdujących się w pasie drogowym farbami w kolorystyce istniejących elementów lub kolorem innym wskazanym przez zamawiającego, - obustronnym myciu wysokociśnieniowym ekranów akustycznych wykonanych np. z przeźroczystej płyty akustycznej (metakrylan metylu), aluminium, typu "zielona ściana", z paneli trocinozrębkobetonowych oraz podmurówek betonowych w zależności od potrzeb wraz z konstrukcjami (terminy ustalane z inspektorem nadzoru MZD), 2.Wymianę elementów ekranów akustycznych uszkodzonych wskutek wypadków drogowych, aktów wandalizmu, przestępstw, itp. - wymianę elementów wykonanych z przeźroczystej płyty akustycznej, - wymianę elementów ekranów typu "zielona ściana", - wymianę siatki zewnętrznej z polietylenu PEHD na ekranach typu "zielona ściana", - wymianę elementów ekranów trocinozrębkobetonowych, - wymianę elementów ekranów drewnianych, - wymianę elementów ekranów aluminiowych. W ramach umowy podstawowej (ryczałtu za dany miesiąc), wykonawca będzie wykonywał również prace związane z bieżącym utrzymaniem ekranów akustycznych polegającym min. na przeglądzie obu stron ekranów dokonywanym dwa razy w tygodniu, pisemnym zgłaszaniu Zamawiającemu wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości, regulacji elementów ekranów, bram, bramek, siłowników tego wymagających, zawiadamianiu Zamawiającego oraz właściwego organu ścigania o uszkodzeniach ekranów akustycznych powstałych wskutek wypadków drogowych, aktów wandalizmu, przestępstw, itp., 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu w ramach "Pogotowia utrzymaniowego" w dni wolne od pracy - soboty, niedziele i święta. W cenę usługi za nakładanie nowej powłoki lakierniczej lub ochronnej wykonawca winien wkalkulować również przygotowanie podłoża do aplikacji materiału. Wymianę elementów ekranów akustycznych uszkodzonych wskutek wypadków drogowych, aktów wandalizmu, działania sił przyrody, itp. wraz z uporządkowaniem terenu, transportem i zagospodarowaniem powstałych odpadów, w tym uszkodzonych lub zniszczonych elementów ekranów akustycznych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90690000-0
Dodatkowe kody CPV: 90910000-9, 45223100-7, 45442180-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT499886.76
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BRUK MAR F.H.U Marcin Gąsior,  m.gasior@interia.eu,  ul. Mieszka I 48 lok 50,  35-303,  Rzeszów,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 499886.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 499886.76
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 499886.76
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie do umowy nr 184.ZP.2312.114.2016 r. z dnia 28.11.2016 r.- zamówienie zostanie udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług, zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy. Udzielenie zamówienia wynika z faktu, iż zamawiający otrzymał na realizację przedmiotowego zadania na rok 2016/2017 o 500 000,00 zł mniej niż potrzebował, środki które zamawiający w chwili obecnej posiada zostały w większości wykorzystane i nie są wystarczające na bieżące utrzymanie ekranów, z uwagi na fakt, że wykonano i przekazano do bieżącego utrzymania dodatkowe ekrany w ciągu ulic Lubelskiej, Podkarpackiej, DK 97 (dojazd do S -19), Rzecha , w związku z powyższym niezbędne jest udzielenia przedmiotowego zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.