eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynków Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Bielany w Warszawie.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2013-03-20

Warszawa: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynków Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Bielany w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 41559 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna im. Stanisława Staszica w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy , ul. Duracza 19, 01-874 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8354355, 6638314, faks 0-22 6696012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bibliotekabielany.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynków Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Bielany w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynków Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Bielany w Warszawie. W zakres kompleksowej dostawy wchodzi codzienna dostawa i dystrybucja (przesył) energii elektrycznej do budynków Biblioteki zlokalizowanych przy: ul. Duracza 19, ul. Perzyńskiego 3, ul. Petofiego 3, ul. Bogusławskiego 6A, ul. Rudzkiej 12/14, ul. Reymonta 6, ul. Wrzeciono 48, Al. Zjednoczenia 19, ul. Szegedyńskiej 13A w Warszawie. Sprzedaż energii elektrycznej, przesył, dystrybucja odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059) oraz ustawy Kodeks cywilny wraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców, określonymi w aktach wykonawczych do ustawy Prawo energetyczne. Wykonawca winien dostarczać energię elektryczną o napięciu znamionowym sieci 230/400 V o częstotliwości 50 Hz z dopuszczalnymi odchyleniami określonymi w ustawie Prawo energetyczne oraz rozporządzeniach wykonawczych, o jakości spełniającej wymagania Przepisów Eksploatacji Urządzeń Elektrycznych przy zachowaniu przepisów Budowy Urządzeń Elektrycznych, przepisów BHP i aktualnych Polskich Norm, w szczególności energii przeznaczonej do:oświetlenia budynków i terenu wokół, zasilania urządzeń zainstalowanych w budynkach Zamawiającego, w szczególności biurowych. Łączne prognozowane w skali 24 miesięcy zużycie energii czynnej dla wszystkich placówek Biblioteki (punktów poboru) wynosi 562.000,00 kWh, natomiast energii biernej wynosi 100.000,00 kVArh, w tym energia rozliczana:dla grupy taryfowej C11 energia czynna dzienna wynosi 138.000 kWh, energia czynna nocna wynosi 14.000 kWh, dla grupy taryfowej C21 energia czynna wynosi 410.000 kWh, energia bierna wynosi 100.000,00 kVArh. Podane ilości są planowanym zapotrzebowaniem zamawiającego objętym niniejszym postępowaniem. Wskazanie tych ilości nie stanowi zobowiązania zamawiającego do ich zużycia i zakupu. Zostały one podane w celu oszacowania przez wykonawców skali zapotrzebowania zamawiającego i wyceny oferty. Niewykorzystanie wskazanego wolumenu nie może stanowić podstawy do zgłoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do zamawiającego. Ilość punktów poboru - 10. Szczegółowy zakres rzeczowy oraz szacunkowa ilość dostarczanej energii elektrycznej do budynków Biblioteki określa załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsc dostawy energii, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu dogodnego terminu pod nr 693-705-228. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 09.31.00.00 - Elektryczność 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert - w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie z art. 22 ustawy Pzp złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że posiada aktualną na dzień upływu terminu składania ofert umowę z RWE STOEN OPERATOR - dystrybutorem energii elektrycznej, dzięki której będzie możliwa dostawa energii elektrycznej do budynków zamawiającego lub posiada zobowiązanie RWE STOEN OPERATOR, iż w przypadku wyboru ich oferty zostanie podpisana umowa umożliwiająca dostawę energii elektrycznej do budynków zamawiającego lub posiada stosowne urządzenia techniczne dzięki, którym będzie możliwa dostawa energii elektrycznej do budynków zamawiającego. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie z art. 22 ustawy Pzp złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie z art. 22 ustawy Pzp złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. 2) Dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 3) W sytuacji złożenia oferty wspólnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo zgodnie z wymogami opisanymi w Części III pkt. 4 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem przywołanych warunków ich wprowadzenia: - Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy spowodowana zmianą przepisów prawa podatkowego mająca wpływ na wysokość stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego - zmiana wynagrodzenia może nastąpić odpowiednio do tych zmian; - Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 Kodeksu spółek handlowych; - Zmiana sposobu i terminu wykonania zamówienia, jeżeli są one konieczne lub korzystne dla Zamawiającego; - Zmiana w zakresie sposobu i zasad rozliczeń, jeżeli są one konieczne lub korzystne dla Zamawiającego Zmiany w umowie następują na zasadach określonych w przepisach ustawy Prawo energetyczne. W razie braku zgody na wprowadzenie w umowie zawartej ze Sprzedawcą zmian zgodnie z projektem przesłanym przez Sprzedawcę, Klient ma prawo do wypowiedzenia niniejszej umowy w terminie 7 dni, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego. Zmiany mocy umownych odbywać się mogą zgodnie z następującymi zasadami: zwiększenie mocy umownych określonych w Charakterystyce Elektroenergetycznej Obiektu do wielkości mocy przyłączeniowych, z zastrzeżeniem ust. 4 i 5, Klient zgłasza w formie pisemnej do Sprzedawcy. Zwiększenie mocy umownych następuje od początku następnego miesiąca kalendarzowego, jednak nie wcześniej, niż po upływie 14 dni od daty doręczenia zgłoszenia; zmniejszenie mocy umownych określonych w Charakterystyce Elektroenergetycznej Obiektu na następny rok kalendarzowy, z zastrzeżeniem ust. 4 i 5 niniejszego paragrafu Klient powinien zgłosić do Sprzedawcy w formie pisemnej, nie później, niż do dnia 1 listopada roku poprzedzającego zmianę; zmniejszenie mocy umownych określonych w Charakterystyce Elektroenergetycznej Obiektu w trakcie trwania roku kalendarzowego, z zastrzeżeniem ust. 4 i 5 niniejszego paragrafu, Klient może zgłosić do Sprzedawcy tylko raz w trakcie roku, w formie pisemnej oddzielnie dla każdego przyłącza Zmniejszenie mocy umownych następuje od początku miesiąca kalendarzowego, lecz nie wcześniej, niż po upływie 30 dni od daty zgłoszenia wniosku. W takim przypadku z tego tytułu w całym okresie objętym korektą następuje zwiększenie składnika stałego opłaty o wielkość % określoną w Taryfie OSD. Zmiana mocy umownej lub grupy taryfowej może być związana z koniecznością dostosowania na koszt Klienta, na warunkach określonych przez Sprzedawcę lub OSD, urządzeń elektroenergetycznych (w tym układu pomiarowo-rozliczeniowego) do nowych warunków dostarczania energii elektrycznej lub realizacji nowych warunków przyłączenia, a Klienci zaliczani do IV i V grupy przyłączeniowej w zakresie dostosowania oraz udostępnienia miejsca do zainstalowania układu pomiarowo - rozliczeniowego. Dopuszczalne wartości mocy umownej, jakie Klient może zgłosić dla każdego miejsca dostarczania, określa zatwierdzona przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki obowiązująca IRiESD - część szczegółowa: Bilansowanie systemu dystrybucyjnego i zarządzanie ograniczeniami systemowymi. Zmiana mocy umownej może nastąpić na pisemny wniosek Klienta złożony Sprzedawcy i stanowi zmianę Umowy. Zasady zmiany mocy umownej są określone w Taryfach oraz IRiESD. Zmiana taryfy OSD następuje w terminach i trybie zgodnym z przepisami Prawa energetycznego. Zmiany Taryfy OSD w zakresie stawek i opłat wiążą Strony, bez konieczności sporządzania aneksu do Umowy, z datą wejścia w życie zmienionej Taryfy OSD, przy czym w przypadku podwyżki opłat oraz stawek opłat Sprzedawca poinformuje Klienta o powyższych zmianach w ciągu jednego okresu rozliczeniowego od dnia podwyżki. Do pozostałych zmian Taryfy OSD stosuję się procedurę zmiany Umowy uregulowana w ust. 3 - 4 powyżej. Zmiana grupy taryfowej określonej w Taryfie Sprzedawcy lub Taryfie OSD może nastąpić na pisemny wniosek Klienta złożony Sprzedawcy. Zmiana ta następuje od początku następnego okresu rozliczeniowego po upływie co najmniej 12 miesięcy od czasu ostatniej zmiany i nie wcześniej niż po upływie 14 dni od daty doręczenia zgłoszenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bibliotekabielany.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w sekretariacie Biblioteki przy ul. Duracza 19, 01-874 Warszawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2013 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Biblioteki przy ul. Duracza 19, 01-874 Warszawa..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.