eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › Dostawa Urządzeń komputerowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-11

Ząbkowice Śląskie: Dostawa Urządzeń komputerowych
Numer ogłoszenia: 415568 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 383676 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich, ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, faks 074 8162850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Urządzeń komputerowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa urządzeń komputerowych. 2. Opis przedmiotu zamówienia podstawowego: 1) laptop - 1 szt. 2) zestaw komputerowy - 5 szt. 3) zasilacz awaryjny UPS - 7 szt. 4) drukarka laserowa A4 - 1 szt. 5) zasilacz awaryjny UPS do serwera - 1 szt. 6) serwer - 1 szt. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa specyfikacja techniczna urządzeń komputerowych będąca Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw z zastosowaniem prawa opcji (art. 34 ust. 5 Pzp), polegające na możliwości zakupu na tych samych warunkach co w zamówieniu podstawowym oraz w terminie realizacji zamówienia podstawowego, dodatkowo do 4 zestawów komputerowych i do 3 zasilaczy awaryjnych UPS. 5. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji w sytuacji wystąpienia zwiększonego zapotrzebowania na urządzenia komputerowe. 6. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji wykraczającego poza zamówienie podstawowe. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczone urządzenia komputerowe gwarancji na okresy wymienione w specyfikacji technicznej urządzeń komputerowych (Załącznik nr 1 do SIWZ) od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego bez zastrzeżeń. 8. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko i złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 9. Dostarczone urządzenia komputerowe i oprogramowanie posiadać muszą stosowane certyfikaty, bądź znaki towarowe. 10. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do przedmiotu zamówienia odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi jeżeli rzeczone normy obowiązują w zakresie poszczególnych elementów składających się na przedmiot zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.31.53 - Urządzenie do odczytu i/lub wypalania płyt kompaktowych (CD) i uniwersalnych dysków wideo (DVD) 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 31.43.00.00 - Akumulatory elektryczne 48.21.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci 48.82.20.00 - Serwery komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAMAXON Sp. z o.o., ul.Stolarska 10/7, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69512,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50506,26

  • Oferta z najniższą ceną: 50506,26 / Oferta z najwyższą ceną: 50506,26

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.