eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dukla › Zabezpieczenie przed osuwiskami ziemnymi wodociagu dla miasta Dukla w miejscowości Lipowica, dotyczy zbocza Góry Zaśpit

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-29

Dukla: Zabezpieczenie przed osuwiskami ziemnymi wodociagu dla miasta Dukla w miejscowości Lipowica, dotyczy zbocza Góry Zaśpit
Numer ogłoszenia: 41548 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie przed osuwiskami ziemnymi wodociagu dla miasta Dukla w miejscowości Lipowica, dotyczy zbocza Góry Zaśpit.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Istotne parametry inwestycji: - budowa studni na źródle wstępującym - szt. 7, - budowa studni na źródle zstępującym - szt. 4, - budowa rurociągu odprowadzającego wodę z rur PE Ø. 160 mm - 876,50 m, - budowa rurociągu odprowadzającego wodę z rur PE Ø 110 mm - 169,00 m, - budowa rurociągu kanalizacyjnego z rur PVC Ø 315 mm - 38,00 m, - budowa studzienek kanalizacyjnych Ø 800 mm betonowych - 1 szt., - budowa przepustu z rury Ø 315 mm - 5,0 mb, - umocnienie skarp potoku Chyrowskiego i drogi koszami siatkowo- kamiennymi L- 88,50 mb, - zabezpieczenie skrzyżowania rurociągu z potokiem i szlakami zrywkowymi: a) rurą Ø 400x23,87 mm PE Lc = 6,0 m, b) rurą Ø 280x16,60 mm PE Lc = 56,0 m a) rurą Ø 225x13,40 mm PE Lc = 12,0 m 1.Wymagania ochrony środowiska na etapie realizacji należy osiągać poprzez: a) odpowiednią organizację pracy, b) dobór materiałów, sprzętu i środków transportowych spełniających wymagania ochrony środowiska, dopuszczające je do produkcji lub obrotu o najmniejszym oddziaływaniu na środowisko, c) stosowanie materiałów lub prefabrykatów posiadających dokumenty normalizacyjne i certyfikaty, d) prowadzenie prac budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym i pod ścisłym nadzorem budowlanym; 2. planowana inwestycja nie może zmienić profilu koryta potoku Chyrowskiego oraz nie może pogorszyć warunków użytkowania terenów sąsiednich; 3. skarpy winny być zabezpieczone do ich naturalnych wysokości; 4. przedsięwzięcie nie może naruszyć przepływu potoku Chyrowskiego; 5. prace związane z zabezpieczeniem wodociągu winny być wykonane poza głównym okresem lęgowym ptaków - poza okresem marzec- lipiec, oraz poza głównym okresem tarła ryb - poza okresem marzec - lipiec; 6. wycinka drzew i krzewów winna być ograniczona tylko do przypadków niezbędnych, ściśle związanych z wykonaniem przedmiotowej inwestycji, po uprzednim uzyskaniu stosownego zezwolenia; 7. celem zminimalizowania szkód w zbiorowiskach roślinnych, transport maszyn i materiałów winien odbywać się drogami lokalnymi gruntowymi utwardzonymi na czas robót; 8. w trakcie realizacji przedsięwzięcia zapewnione zostanie oszczędne korzystanie z terenu, wszelkie przekształcenia naturalnego ukształtowania terenu będą możliwe jedynie w zakresie wymaganym dla jego realizacji: 9. podczas prowadzenia prac budowlanych zostaną podjęte kroki mające na celu zminimalizowanie stężenia substancji zanieczyszczających emitowanych do powietrza atmosferycznego i natężenia hałasu tak, by nie przekraczały wartości dopuszczalnych; 10. podczas prowadzenia robót budowlanych zostanie zwrócona szczególna uwaga na zabezpieczenie gleby oraz wód powierzchniowych i poziemnych przed ewentualnym zanieczyszczeniem substancjami ropopochodnymi; 11. wykonanie prac sprzętem mechanicznym sprawnym technicznie będzie odbywać się wyłącznie ze stanowisk brzegowych; 12. tankowanie i naprawa sprzętu powinno odbywać się na brzegu poza zasięgiem wykonywanych robót budowlanych; 13. masy ziemne wytworzone w wyniku realizacji inwestycji powinny być zagospodarowane na miejscu; 14. powstające w trakcie budowy i eksploatacji odpady należy segregować i gromadzić w przeznaczonych do tego pojemnikach i sukcesywnie wywozić z placu budowy ; 15. po zakończeniu realizacji należy uporządkować plac budowy. Teren zostanie uporządkowany wg wskazań Nadzoru Wodnego Jasło. Wykonawca zobowiązany jest do: 1. przestrzeganie na gruncie przepisów ochrony przyrody, ochrony środowiska, p-poż oraz sanitarno porządkowych. 2. wykonawca zabezpiecza teren prac zgodnie z przepisami dotyczącymi prac wymienionych w par 1. 3. niedopuszczalne jest dokonywanie wylesień, kaleczenia drzew, umieszczanie na nich znaków, mocowania urządzeń itp. 4. wykop pod wodociąg w miejscu przebiegającym przez drzewostan należy wykonać ręcznie. 5. usuwanie pojedynczych drzew i krzewów rosnących na trasie wodociągu należy uzgodnić z właściwym terenowo leśniczym. 6. wykonawca zobowiązany jest wykonać prace w porozumieniu z Nadleśnictwem i pod kontrolą właściwego terenowo leśniczego. 7. wykonawca dołoży starań, aby ewentualne szkody mogące powstać na działach w trakcie wykonywanych robót ograniczyć do minimum. 8. po zakończeniu prac do uporządkowania gruntu i wyrównania nierówności. Prace muszą być wykonane zgodnie z warunkami technicznymi i wymogami przy tego typu robotach oraz normami. Wszystkie materiały wykorzystane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy zakres rzeczowy prac objętych zamówieniem określony jest w przedmiarze robót do niniejszej specyfikacji. Przed przygotowaniem oferty każdy wykonawca może dokonać wizji lokalnej miejsca robót budowlanych oraz powinien zdobyć konieczne informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 4 000,00 zł słownie: cztery tysięce złotych Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jeden lub kilku następujących formach : - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych ; Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto :Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku Oddział Dukla Nr konta : 58 86 42 10 96 20 10 96 00 18 33 00 02. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli : - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie ; - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim 2) Oferta musi zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji zamawiającego. 3) Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa. 4) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę. 5) Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania. Nie dopuszcza się składania alternatywnych co do treści i formy dokumentów. 6) Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 7) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy ( z wykorzystaniem wzoru), 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych ( z wykorzystaniem wzoru ) - załącznik nr 2, 3) oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 3, 4) kosztorys ofertowy szczegółowy - sporządzony na podstawie przedmiaru robót - załącznik nr 4, 5) zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 5, 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 6, 7) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że w wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- załącznik nr 7. 8) potwierdzenie wpłaty wadium - - załącznik nr 8.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dukla.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dukla, 38-450 Dukla ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 14..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 08:00, miejsce: Urząd gminy Dukla, 38-450 Dukla ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 9..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych, dotacja Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.