Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-11
Wądroże Wielkie: REALIZACJA PRAC PROJEKTOWYCH
W ZAKRESIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ
GMINY WĄDROŻE WIELKIE
Numer ogłoszenia: 415450 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wądroże Wielkie , Wądroże Wielkie 64, 59-430 Wądroże Wielkie, woj. dolnośląskie, tel. 076 8874323, faks 076 8874325.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wadrozewielkie.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REALIZACJA PRAC PROJEKTOWYCH W ZAKRESIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ GMINY WĄDROŻE WIELKIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Opracowanie nowej koncepcji gospodarki wodno-ściekowej Gminy Wądroże Wielkie dla nieskanalizowanych miejscowości z terenu gminy z uwzględnieniem założeń istniejącej już dokumentacji kanalizacji sanitarnej dla wsi Wierzchowice i proponowanych rozwiązań w zakresie gospodarki wodno-ściekowej wsi Budziszów Wielki. 1.2. Opracowanie propozycji panu aglomeracji do zmiany granic aglomeracji Wądroże Wielkie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 1 lipca 2010 r. w sprawie sposobu wyznaczania obszaru i granic aglomeracji (Dz. U. z 2010 r. Nr 137 poz. 922), uwzględniającej założenia koncepcji, której mowa w pkt. powyzej. 1.3. Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w Budziszowie Wielkim i rozbudowy kontenerowej, mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków znajdującej się na działce nr 120, obręb Budziszów Wielki, do której odprowadzane będą ścieki z terenu całej wsi Budziszów Wielki. 1.4. Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej remontu kanalizacji deszczowej i przyłącza kanalizacji sanitarnej dla budynku Gimnazjum w Budziszowie Wielkim wraz z zapleczem higieniczno-sanitarnym i halą namiotową w Budziszowie Wielkim. 2. Koncepcja gospodarki wodno-ściekowej Gminy Wądroże Wielkie, o której mowa w pkt. 1.1, winna: a) stanowić propozycję optymalnego rozwiązania problemów gospodarki wodno-ściekowej Gminy Wądroże Wielkie z rozważaniem kilku wariantów, w tym m.in. związanego z budową lokalnych oczyszczalni ścieków dla każdej miejscowości lub przydomowych oczyszczalni ścieków, b) zawierać kalkulację kosztów każdego z proponowanych wariantów, c) zawierać analizę ryzyka związanego z danym rozwiązaniem, w tym zalet i wad poszczególnych wariantów w perspektywie planowania inwestycji, jej realizacji (budowy) oraz eksploatacji powstałych urządzeń i sieci, d) zawierać część graficzną z mapami i rysunkami obrazującymi poszczególne rozwiązania i koncepcje. e) uwzględniać opłacalność przyjętych rozwiązań (m.in. spełnianie warunku 120 RLM na 1 km sieci). 3. Propozycja planu aglomeracji, o której mowa w pkt. 1.2 winna odpowiadać wymaganiom wskazanym w § 4 Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 1 lipca 2010 r. w sprawie sposobu wyznaczania obszaru i granic aglomeracji (Dz. U. z 2010 r. Nr 137 poz. 922) i umożliwiać zmianę granic aglomeracji poprzez wyłączenie z aglomeracji Wądroże Wielkie tych obszarów, z których przesył ścieków (rurociągiem tłocznym) do oczyszczalni ze względu na zbyt duże odległości jest nieopłacalny (stosunek liczby mieszkańców do długość sieci jest mniejszy niż 120 RLM na 1 km). 4. Dokumentacje projektowe, o których mowa w punktach 1.3 i 1.4 winny być opracowane zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w: a) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 202, poz. 2072), b) Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462), c) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389). 5. Dokumentacje wskazane w pkt. 1.3 i 1.4 powinny składać się w szczególności z: a) projektu budowlanego z podziałem na poszczególne branże według specyfiki robót budowlanych - 4 egz., b) projekty wykonawcze dla każdej branży - po 4 egz., c) przedmiar robót - po 1 egz. dla każdej z branż, d) kosztorys inwestorski - po 1 egz. dla każdej z branż, e) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz., 6. Zawartość dokumentacji projektowych winna umożliwiać realizację na ich podstawie: - w przypadku dokumentacji, o której mowa w pkt. 1.3: a) budowę kolektora głównego sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej we wsi Budziszów Wielki, wraz ze studniami rewizyjnymi i pompowniami ścieków; b) budowę przyłączy kanalizacyjnych do istniejących budynków i przykanalików zakończonych studnią przy działkach przewidzianych w przyszłości pod zabudowę mieszkaniową we wsi Budziszów Wielki, c) rozbudowę istniejącej kontenerowej oczyszczalni ścieków w Budziszowie Wielkim wraz z niezbędną infrastrukturą, w tym ze zintegrowanym systemem zdalnego monitoringu pracy oczyszczalni dla Zakładu Usług Komunalnych w Wądrożu Wielkim; - w przypadku dokumentacji, o której mowa w pkt. 1.4: d) prac rozbiórkowych dotyczących nawierzchni placów utwardzonych przy budynku, e) robót dotyczących wymiany lokalnej sieci kanalizacji deszczowej, f) robót dotyczących wymiany przyłącza kanalizacji sanitarnej od budynku do pompowni ścieków zlokalizowanej w obrębie działki nr 264, na której stoi budynek Gimnazjum (obręb Budziszów Wielki) 7. Realizacja przez Wykonawcę przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt. 1.3 i 1.4 obejmować będzie: a) dokonanie wizji lokalnej w terenie przeznaczonym pod inwestycję; b) wykonanie niezbędnych pomiarów geodezyjnych; c) pozyskanie map do celów projektowych, w tym ich aktualizacja; d) ustalenie z Zamawiającym przebiegu sieci, jej zakresu, rozwiązań technicznych i materiałowych, (projekt winien być w szczególności uzgodniony z przyszłym użytkownikiem tj. Zakładem Usług Komunalnych w Wądrożu Wielkim); e) uzyskanie oświadczeń poszczególnych właścicieli nieruchomości objętych projektem, w których: - akceptują oni przebieg trasy projektowanej kanalizacji, - wyrażają zgodę na realizację inwestycji na terenie należącej do nich nieruchomości i umieszczenie w nich urządzeń obcych (rurociągów i studni), - zgadzają się na wejście na ich teren późniejszego wykonawcy robót w należącej do nich nieruchomości, z podaniem warunków takiej zgody, - deklarują zawarcie w przyszłości umowy na ustanowienie służebności przesyłu i wyceny wysokości odszkodowania za umieszczenie urządzeń do przesyłu oraz strat powstałych na działce w skutek działań inwestycyjnych (bez strat dotyczących budowy przyłączy) przez biegłego rzeczoznawcę; f) uzyskanie kompletu wypisów z rejestru ewidencji gruntów oraz wyrysów z map ewidencyjnych dla obszaru objętego zadaniem; g) wykonanie niezbędnych badań geologicznych i uzyskanie opinii geotechnicznej określającej warunki geologiczne i hydrologiczne podłoża w miejscu projektowanej sieć kanalizacji sanitarnej; h) w przypadku kolizji z istniejącym uzbrojeniem uzyskanie stosownego uzgodnienia proponowanego rozwiązania projektowego z właściwym zarządcą sieci; i) w przypadku dokumentacji z pkt. 1.3- uzyskanie decyzji zarządcy dróg(Gminy Wądroże Wielkie, Starostwo Powiatowe w Jaworze, Dolnośląski Zarząd Dróg i Kolei we Wrocławiu) o uzgodnieniu przebiegu kanalizacji w pasie drogowym lub w jezdni; j) o ile będzie to konieczne - opracowanie projektu wykonawczego naprawy nawierzchni dróg w miejscu realizacji robót i uwzględnienie kosztów realizacji tych robót w kosztorysie inwestorskim; k) skompletowani wszelkich niezbędnych materiałów w tym wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, dla inwestycji realizowanej w obrębie Budziszowa Wielkiego; l) w przypadku dokumentacji z pkt. 1.3 - przygotowanie informacji o planowanym przedsięwzięciu do zapytania o zakres raportu, oraz opracowanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, jeśli będzie wymagany; m) w przypadku dokumentacji z pkt. 1.3 - skompletowanie wszelkich niezbędnych materiałów, opinii, uzgodnień oraz uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia; n) w przypadku dokumentacji z pkt. 1.3 - opracowanie materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; o) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; p) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia wodno-prawnego, jeśli będzie wymagane; q) sporządzenie dokumentacji projektowej w wersji papierowej i elektronicznej, zawierającej dokumenty, o których mowa w pkt. 6; r) uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, pozwoleń i decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, w tym decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu ze względu na średniowieczną metrykę miejscowości Budziszów Wielki, itp.; s) wykonanie innych prac i robót niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, t) skompletowanie wszelkich niezbędnych materiałów wraz z opracowaniem wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę dla inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Budziszów Wielki oraz zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę dla Remontu sieci kanalizacji deszczowej i przyłącza kanalizacyjnego w Gimnazjum w Budziszowie Wielkim. 8. Opracowanie projektu obejmuje branżę sanitarną (sieć grawitacyjna, tłoczna, przyłącza i przepompownia, rozbudowa oczyszczalni kontenerowej) oraz elektryczną (tłocznia, oczyszczalnia), a w przypadku układania sieci w jezdni także branży budowlanej w specjalności drogowej (odbudowa dróg i odtworzenie nawierzchni). 9. Przebieg trasy kanalizacji sanitarnej winien być zaprojektowany w miarę możliwości bezkolizyjnie, tak by zminimalizować koniecznych uzgodnień i napraw. W przypadku projektowanych przyłączy do budynków istniejących należy uzgodnić trasę z właścicielami posesji ustalając miejsce wyjścia instalacji kanalizacyjnej z budynku, a w przypadku działek niezabudowanych uwzględnić tendencję dalszej zabudowy wskazane w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Wądroże Wielkie. 10. Projekt winien być opracowany z należytą starannością, zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, z zachowaniem obowiązujących przepisów, norm i warunków technicznych. 11. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do bezpłatnego udzielania wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej, w przypadku zapytań dotyczących tejże dokumentacji kierowanych do Zamawiającego przez wykonawców na etapie przetargu na roboty budowlane. 12. W przypadku braku możliwości realizacji inwestycji zgodnie z dokumentacją projektową z powodu jej wad i błędów, Wykonawca zobowiązany jest uzupełnić projekt nieodpłatnie, a w przypadku gdy błędy w dokumentacji generują koszty - będące skutkiem tylko i wyłącznie zaniedbań Wykonawcy - także do pokrycia tych kosztów. 13. Wykonawca w dokumentacji projektowej nie może wskazywać znaków towarowych lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i jednocześnie, gdy nie może użyć w opisie dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy -lub równoważne, przy czym w przypadku zastosowania stwierdzenia - lub równoważne, Wykonawca zobowiązany jest określić cechy (kryteria, parametry) równoważności..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania działalności dotyczącej świadczenia usług w zakresie opracowywania dokumentacji projektowej zgodnie z polskim prawem budowlanym w szczególności działalność wykonawcy obejmuje świadczenie usług w zakresie projektowania sieci kanalizacji sanitarnych grawitacyjnych i tłocznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczył co najmniej dwie podobne usługi odpowiadające swą specyfiką przedmiotowi niniejszego zamówienia (w zakresie gospodarki ściekowej
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanowił szczegółowych wymagań dla tego warunku. Wykonawca spełnia warunek jeśli złoży oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1.1 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie projektowania sieci sanitarnych, a także innych specjalności w zależności od potrzeb projektu (elektrycznej, drogowej, konstrukcyjno-budowlanej) z co najmniej 5-letnim stażem.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanowił szczegółowych wymagań dla tego warunku. Wykonawca spełnia warunek jeśli złoży oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1.1 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy bez konsekwencji dotyczących naliczenia kar umownych, o których mowa w formularzu umowy - tylko w przypadku wystąpienia siły wyższej lub zgody Zamawiającego; 2) zmniejszenia wynagrodzenia wykonawcy - w przypadku niewykonania pełnego zakresu umowy lub z tytułu kar umownych. 3) skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy - o ile jest to korzystne dla Zamawiajacego. 4) wydłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy - w przypadku, gdy w trakcie realizacji prac stanowiących przedmiot zamówienia zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć, w tym przedłużające się terminy wydawania niezbędnych decyzji, uzgodnień itp. uniemożliwiające dotrzymanie terminu umownego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wadrozewielkie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wądroże Wielkie, pok. nr 2, Wądroże Wielkie 64, 59-430 Wądroże Wielkie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Wądroże Wielkie, Wądroże Wielkie 64, 59-430 Wądroże Wielkie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Dostawa i montaż systemu klimatyzacji do części pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach
- Opracowanie dokumentacji budowlano - kosztorysowej na podstawie wytycznych p.poż oraz poprawy funkcjonalności z doposażeniem siedziby Chełmińskiego Domu Kultury przy ul. Dworcowej 40A w Chełmnie
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. Budowa sieci wodociągowej w gminie Czarnia, w następujących lokalizacjach: Surowe - Wyżegi - Chrzonek - Cupel
- Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy wraz z rozbudową budynku położonego przy ulicy Spółdzielczej 74 w Łomży na potrzeby Mediateki
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Ciechanów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.