eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Małkinia Górna › Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego na sezon grzewczy 2009/2010 do kotłowni Zespołu Szkół im. St. Staszica w Małkini Górnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-02

Małkinia Górna: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego na sezon grzewczy 2009/2010 do kotłowni Zespołu Szkół im. St. Staszica w Małkini Górnej
Numer ogłoszenia: 415246 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. St. Staszica , ul. Nurska 150, 07-320 Małkinia Górna, woj. mazowieckie, tel. 029 6448625, 0604 771446, faks 029 6448627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.malkinia.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego na sezon grzewczy 2009/2010 do kotłowni Zespołu Szkół im. St. Staszica w Małkini Górnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego na sezon grzewczy 2009/2010 do kotłowni Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Małkini Górnej w ilości 138 000 dm3 spełniający PN-C-96024:2001 zgodnie z SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 i Nr 220, poz. 1420/ tj, 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, - Na potwierdzenie spełniania w/w warunku wykonawcy dostarczą wraz z ofertą następujące dokumenty /w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wraz z ofertą muszą być złożone poniższe dokumenty dla każdego z nich/, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia /w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie/, - Na potwierdzenie spełniania w/w warunku wykonawcy dostarczą wraz z ofertą wykaz dostaw lub usług wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie /referencje/ Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Dla potwierdzenia spełniania warunków zawartych w pkt 1-3 wykonawcy dostarczą również oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonywana na zasadzie oceny spełnia lub nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania przetargowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do swych ofert następujące oświadczenia lub dokumenty 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi 3. Oświadczenie z art. 22 ust.1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - PZP / Załącznik nr 2 do SIWZ/ 4. Oświadczenie z art. 24 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -PZP /Załącznik nr 3 do SIWZ/ 5. Oświadczenie pełnomocnika /wymagane w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum firm - Załącznik nr 4 do SIWZ/ 6. Formularz ofertowy wzór /Załącznik nr 1 do SIWZ/ 7. Projekt umowy /Załącznik nr 5 do SIWZ/ 8. Wykaz wykonanych usług /Załącznik nr 6 do SIWZ/ 9. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /Załącznik nr 7 do SIWZ/.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.malkinia.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 07-320 Małkinia Górna, ul. Nurska 150, pokój nr 4..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół im. St. Staszica, 07-320 Małkinia Górna, ul. Nurska 150, pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.