eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łagiewniki › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Łagiewniki.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-19

Łagiewniki: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Łagiewniki.
Numer ogłoszenia: 415196 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 380886 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łagiewniki, ul. Jedności Narodowej 21, 58-210 Łagiewniki, woj. dolnośląskie, tel. 074 8939328, faks 074 8939328.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Łagiewniki..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych na nieruchomościach zamieszkałych na których powstają odpady komunalne, na terenie Gminy Łagiewniki, zgodnie z zasadami prawa krajowego, w tym m.in. z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2013 roku, poz. 1399 ze zm.) oraz aktami prawa miejscowego. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca ma obowiązek: 2.1 Zapewnić odbiór wszystkich przekazywanych przez mieszkańców odpadów komunalnych tj. odbiór odpadów komunalnych u źródła oraz odbiór odpadów od mieszkańców w Punktach Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, a w szczególności: a) Odpady z grupy 15: (15 01 01 - opakowania z papieru i tektury, 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych, 15 01 04 - opakowania z metali, 15 01 05 - opakowania wielomateriałowe, 15 01 06 - zmieszane odpady opakowaniowe, 15 01 07 - opakowania ze szkła); odpady z grupy 16: (16 01 03 - zużyte opony); odpady z grupy 17: (17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy, 17 01 02 - gruz ceglany, 17 01 03 - odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia, 17 01 07 - zmieszane odpady z betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, 17 01 80 - usunięte tynki, tapety, okleiny itp., 17 01 82 - inne niewymienione odpady); odpady z grupy 20 (wszystkie wymienione w katalogu odpadów w tym popioły). b) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów z terenu nieruchomości zamieszkałych (jednorodzinnych i wielorodzinnych) zgromadzonych w pojemnikach na odpady oraz wystawionych w workach (tzn. nadwyżki). Pojemniki zapewnia właściciel nieruchomości i ustawia je na czas odbioru w miejscach umożliwiających swobodny do nich dostęp. Mimo, iż wyposażenie nieruchomości w pojemniki należy do właścicieli nieruchomości, Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować taką ilość pojemników na odpady, aby umożliwić wszystkim, zainteresowanym właścicielom nieruchomości, wyposażenie nieruchomości w odpowiednie pojemniki na zasadzie ich dzierżawy, najmu lub zakupu. Najem bądź zakup będzie dotyczył około 20% nieruchomości. c) Wykonawca musi dostosować częstotliwość odbioru odpadów do ilości wytwarzanych odpadów z danej nieruchomości, z uwzględnieniem liczby osób i wielkości pojemników, nie dopuszczając do przepełnienia pojemników, przy czym: -Odbiór odpadów zmieszanych musi odbywać się nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu, -Odbiór odpadów selektywnie zebranych z nieruchomości zamieszkałych musi odbywać się co najmniej jeden raz w miesiącu, Wykonawca zabezpiecza odpowiednią ilość worków do selektywnej zbiórki odpadów oraz minimum 700 nieruchomości wyposaży w pojemniki na popiół. - Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć gniazda na terenie Gminy Łagiewniki w specjalistyczne urządzenia (pojemniki) do selektywnej zbiórki odpadów w określonej przez Zamawiającego kolorystyce. Każde gniazdo musi składać się z trzech pojemników, tj na pojemnik na tworzywa sztuczne, szkło, papier. - Z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych Wykonawca w okresie od maja do października zobowiązuje się zapewnić odbiór odpadów komunalnych minimum dwa razy w miesiącu, w pozostałym okresie minimum 1 raz w miesiącu. - W miejscowościach na terenie których nie będzie stworzonego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, odbiór odpadów wielkogabarytowych musi odbywać się co najmniej dwa razy w roku. W miejscowości, w której czynny będzie Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, odpady wielkogabarytowe mają być odbierane w godzinach pracy punktu PSZOK. 2.2 Stworzenia i zapewnienia funkcjonowania od dnia rozpoczęcia świadczenia usług: a) Biura Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej BOM), b) Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zwanego dalej PSZOK, wraz z punktem zbiórki odpadów problematycznych, w przypadku nie posiadania przez Wykonawcę na posiadanej przez niego nieruchomości wszelkich decyzji i zezwoleń na prowadzenie PSZOK, Zamawiający dopuszcza okres przejściowy, tj. od dnia 1 stycznia 2015 r. do dnia 31 stycznia 2015 r., funkcjonowania zastępczego (prowizorycznego) punktu PSZOK zlokalizowanego w odległości nie większej niż 5 km od granic administracyjnych Gminy Łagiewniki. 2.3 Wdrożenia programu systemu ewidencji, segregacji a także rozliczeń w gospodarce odpadami z wykorzystaniem kodów kreskowych, wydruku oraz dystrybucji naklejek z kodami kreskowymi do oznaczenia worków z danym rodzajem odpadu. 2.4 Transport odpadów komunalnych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK). 2.5 Ilość odpadów odbieranych w ramach przedmiotu zamówienia jaka może powstać na terenie gminy w okresie realizacji umowy ustalona została na podstawie sprawozdań przekazanych przez przedsiębiorstwo odbierające odpady w 2014 roku za I,II,III, kwartał 2014r oraz szacowanej ilości za IV kwartał . Lp. Kategoria i nazwa odpadu Jednostka miary Ilość [2015] 1. Niesegregowane (zmieszane)odpady komunalne w tym popioły - 300 Mg Mg 1450 2. Odpady z tworzyw sztucznych Mg 70 3. Opakowania z papieru i tektury, Mg 20 4. Opakowania ze szkła Mg 140 5. Odpady z remontów Mg 64 6. Odpady zielone Mg 40 7. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny Mg 10 8 Zużyte opony Mg 6 9 Odpady metalowe i złom Mg 3 10 Odpady wielkogabarytowe Mg 40 11 Ziemia, gleba w tym kamienie Mg 40 RAZEM: 1883[Mg] 3. Inne wymagania Zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: 3.1. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych lub częściowych. 3.2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia o 10% ilości odpadów do odbioru przewidzianych w Przedmiocie Zamówienia. 3.3. Szczegółowy opis i wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 3.4.Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części (zakres) zamówienia/prac, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.14.00 - Usługi zbierania papieru 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Łagiewnikach, ul. Słowiańska 13, 58-210 Łagiewniki, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 648000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 648000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 648000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 648000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.