eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głuchołazy › Zadanie Nr VIII - Modernizacja ujęcia i SUW Biała Głuchołaska w Głuchołazach - zadanie 3a. Nr ref. 8/FS/2011/3a

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2011-12-07

Głuchołazy: Zadanie Nr VIII - Modernizacja ujęcia i SUW Biała Głuchołaska w Głuchołazach - zadanie 3a. Nr ref. 8/FS/2011/3a
Numer ogłoszenia: 415186 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Wodociągi" Sp. z o.o. , ul. Reymonta 12, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4391932, faks 0774391742.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wodgluch.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie Nr VIII - Modernizacja ujęcia i SUW Biała Głuchołaska w Głuchołazach - zadanie 3a. Nr ref. 8/FS/2011/3a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zadanie Nr VIII - Modernizacja ujęcia i SUW Biała Głuchołaska w Głuchołazach - zadanie 3a, realizowane w ramach projektu pn. Rozwój i modernizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Głuchołazy. Projekt Nr.POIS.01.01.00-00-003/08. Roboty w ramach tego zamówienia wykonane będą zgodnie z WARUNKAMI KONTRAKTOWYMI DLA BUDOWY dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, czwarte wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008, tłumaczenie pierwszego wydania 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów-Konsultantów (franc. Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), World Trade Center II, Geneva Airport, PO Box 311, CH-1215 Geneva 15, 29 Rue de Pré-Bois, Cointrin. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko realizowanego w latach 2007 - 2013. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać roboty budowlane: 1) rejon ujęcia wody (RUW) w Głuchołazach, ul. Andersa 94, nr działki 1488. a) wymiana istniejących pomp wraz z rurociągami technologicznymi i armaturą w pompowni wody surowej, w tym: - demontaż pomp i urządzeń technologicznych z rurociągami i armaturą, - wykonanie i demontaż tymczasowej pompowni i tymczasowych rurociągów technologicznych DN 250 mm, dł. ok. 50,0 m z armaturą dla utrzymania ruchu czynnej pompowni wody surowej na czas realizacji robót, - dostawa i montaż 4 szt. nowych pomp zatapialnych o wyd. 50,0 m3/h każda, z osprzętem, - wykonanie nowych rurociągów technologicznych ze stali nierdzewnej, - dostawa i montaż nowej armatury z napędem elektrycznym na rurociągach technologicznych, - wymiana szczelnych przejść rurociągów technologicznych przez ściany konstrukcyjne, b) wykonanie robót budowlano-remontowych w budynku pompowni wody surowej, w tym: - wykonanie wyburzeń starych fundamentów, - wykonanie zamurowań i zabetonowań otworów, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie nowych nadproży nad oknami, - docieplenie ścian z wykonaniem nowych tynków zewn. i malowaniem elewacji, - docieplenie stropodachu z wykonaniem nowego pokrycia dachu, - wymiana rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, - wykonanie nowych przykryć otworów technologicznych z blachy aluminiowej ryflowanej, - wymiana płytek posadzkowych na płytki antypoślizgowe w pomieszczeniach pompowni i sterowni, - wyłożenie ścian płytkami ceramicznymi do wysokości 2,0 m, - malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach pompowni i sterowni, c) wykonanie doszczelnienia styków dylatacyjnych w betonowej konstrukcji dwu zbiorników retencyjnych wody surowej (założono na 10 % powierzchni zbiorników), d) wykonanie robót elektrycznych, w tym: - przebudowa instalacji elektrycznej, zasilania, sterowania i pomiaru pomp, odgromowej, uziemiającej i wyrównawczej budynku pompowni wody surowej, - przebudowa układu pomiarowego energii elektrycznej obiektu RUW, - instalacja AKP i A, - sterowanie i monitoring z centralnej Dyspozytorni SUW, - system telewizji przemysłowej, 2) stacja uzdatniania wody (SUW) o wydajności po przebudowie: Qhśr = 150 m3/h, Qhmax = 170 m3/h, w Głuchołazach, ul. Reymonta 12, nr działki: 871, 872 i 873. a) w zakresie technologii uzdatniania wody: a. roboty budowlano-adaptacyjne: - wykonanie robót wyburzeniowych żelbetowych elementów części istniejącego wyposażenia technologicznego (osadniki, komory mieszania, koryta przelewowe, filtry otwarte piaskowe, fundamenty oraz fragmenty stropów i stropodachu), - wykonanie otworów w konstrukcjach ścian pod projektowane otwory drzwiowe, wentylacyjne, szczelne przejścia rurociągów, wzierniki do filtrów węglowych, itp. oraz otworów montażowych, - wykonanie pomieszczenia pod układ filtrów piaskowych otwartych samo płuczących oraz pompowni I stopnia w miejscu zlikwidowanych osadników nr I i II i komór mieszania nr I i II, - wykonanie żelbetowego zbiornika pośredniego dla pompowni I stopnia o poj. V = 60,0 m3 z części istniejących osadników nr III i IV, - Wykonanie żelbetowego zbiornika pośredniego dla pompowni II stopnia o poj. V = 38,0 m3 z części istniejącego filtra otwartego nr IV, - wykonanie pomieszczenia dla pompowni II stopnia z części istniejącego filtra otwartego nr IV, - wykonanie pomieszczenia ozonowania w miejscu zlikwidowanego filtra otwartego nr III, - adaptacja istniejących filtrów otwartych piaskowych nr I i II na filtry węglowe, - roboty remontowo - adaptacyjne pomieszczeń technologicznych w budynkach nr 11B, 11C, 12 oraz w budynku energetycznym SUW i pompowni wody do sieci wodociągowej, - roboty remontowe w zbiornikach wody uzdatnionej z termomodernizacją obudowy wejść do zbiorników, b. roboty demontażowe: - demontaż istniejących instalacji i urządzeń technologicznych jak: układ płukania wodno - powietrznego filtrów, układ dozowania wapna i węgla aktywnego pylistego, układ dozowania koagulanta PAX, instalacja dwutlenku chloru, układ rurociągów i armatury wody surowej i uzdatnionej oraz mieszadeł, - demontaż urządzeń pompowni wody do sieci wodociągowej (hydroforowi), - demontaż istniejących konstrukcji wsporczych, schodów, pomostów, obarierowania, przykrycia kanałów i otworów technologicznych, szczelnych przejść przez konstrukcje ścian żelbetowych, c. roboty montażowe: - dostawa i montaż bloku (4 szt.) piaskowych filtrów samopłuczących otwartych DN 2400 mm ze stali nierdzewnej wraz z blokiem podczyszczania i recyrkulacji wody nadosadowej, - dostawa i montaż urządzeń pompowni przewałowej I stopnia, - dostawa i montaż urządzeń pompowni przewałowej II stopnia, - dostawa i montaż urządzeń bloku flokulacji i sedymentacji, w tym; mieszadła mechaniczne wolnoobrotowe oraz pakiet lamellowy, - dostawa i montaż zestawu urządzeń ozonowania pośredniego, - dostawa i montaż pompy płucznej z zespołem urządzeń towarzyszących, - dostawa i montaż dmuchawy płuczącej z zespołem urządzeń towarzyszących, - dostawa i montaż urządzeń stacji sprężonego powietrza, - dostawa i montaż osprzętu podfiltrowego zbiornika wody uzdatnionej, - dostawa i montaż urządzeń stacji przygotowania i dozowania sody kalcynowanej, - dostawa i montaż urządzeń stacji dozowania koagulanta PAX, - dostawa i montaż urządzeń stacji generowania i dozowania dwutlenku chloru, - dostawa i montaż urządzeń pompowni wody do sieci wodociągowej wraz z armaturą i rurociągami, - dostawa i montaż zasuw DN 400 mm w istniejącej komorze, - dostawa i montaż elektromagnetycznego przepływomierza DN 300 mm z czujnikiem przepływu i przetwornikiem pomiarowym, - montaż rurociągów technologicznych wody surowej, uzdatnionej, popłuczyn, przelewów i spustów ze stali nierdzewnej AISI 304 wraz z armaturą i wykonaniem szczelnych przejść przez ściany zewnętrzne, - montaż rurociągów tymczasowych DN 250 mm wody surowej i uzdatnionej na czas realizacji robót dla zapewnienia ciągłości ruchu czynnej SUW, - montaż rurociągów sprężonego powietrza ze stali nierdzewnej oraz z tworzyw sztucznych PEX wraz z armaturą, - montaż rurociągów instalacji ługu sodowego, ClO2, koagulanta, polimeru i wody serwisowej z tworzyw sztucznych wraz z armaturą, - montaż instalacji układu ozonowania z rur stalowych kwasoodpornych, odpornych na działanie ozonu AISI 316L, - montaż instalacji i urządzeń AKP i A, - montaż konstrukcji wsporczych, pomostów, przykryć kanałów i otworów technologicznych, schodów, obarierowania, szczelnych przejść przez ściany i wzierników do filtrów węglowych ze stali nierdzewnej, d. roboty elektryczne; - przebudowa układu pomiarowego energii elektrycznej stacji uzdatniania wody, - przebudowa instalacji elektrycznej zasilania, sterowania i pomiaru urządzeń technologicznych, - przebudowa instalacji oświetlenia, gniazd wtykowych, instalacji siłowej, - przebudowa instalacji odgromowej, uziemiającej i wyrównawczej, - przebudowa instalacji telefonicznej, - sterowanie i monitoring z centralnej Dyspozytorni SUW, - system telewizji przemysłowej, b) w zakresie instalacji sanitarnych: - wymiana istniejących kotłów węglowych na kotły opalane ekogroszkiem z mechanicznymi podajnikami paliwa o mocy: Q1 = 200 kW, Q2 = 150 kW wraz z częścią orurowania w kotłowni, - wymiana istniejącego czopucha na czopuch z blachy stalowej kwasoodpornej, - wykonanie grawitacyjnej wentylacji wywiewnej z kotłowni z wyprowadzeniem kanału ponad dach, - przebudowa instalacji c.o. w pomieszczeniach budynku nr 11A oraz w pomieszczeniach objętych przebudową technologii SUW w pozostałych budynkach, - wykonanie wentylacji mechanicznej, - wykonanie instalacji osuszania powietrza w budynku nr 11A, - przebudowa instalacji wod.- kan. w budynku nr 11A oraz w pomieszczeniach objętych przebudową technologii SUW w pozostałych budynkach, c) w zakresie ogólnego dostosowania pomieszczeń do wymogów sanitarnych oraz obowiązujących warunków technicznych. a. wykonanie robót termomodernizacyjnych w tym: - docieplenie ścian i stropodachu w budynku nr 11A i budynku pompowni sieciowej, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach objętych przebudową technologii SUW ( w tym zamurowanie części okien w budynku nr 11A ), - wykonanie nowych tynków i malowania elewacji budynku nr 11 A i budynku pompowni sieciowej, - wykonanie nowego pokrycia dachu wraz z wymianą rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich na budynku nr 11 A i budynku pompowni sieciowej, b. ułożenie i wymiana płytek ceramicznych na ścianach i posadzkach w pomieszczeniach objętych przebudową technologii SUW, c. malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach objętych przebudową technologii SUW, Całość dostaw związanych z realizacją zamówienia leży po stronie Wykonawcy i będzie przez niego nadzorowana i gwarantowana..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, (Dz.U. 2010 Nr 113, poz. 759 ze zm.), stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: I. Wadium 1. Wysokość wadium. 1) każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 200.000,00 PLN (wadium słownie: dwieście tysięcy złotych) 2) okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Forma wadium. 1) wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275), 2) w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę: - dającego zlecenie (Wykonawcy), - beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), - gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji (Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania ofertą), e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, g) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, 3) postanowienia pkt. III.1) I.2.2) niniejszego ogłoszenia stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych powyżej w pkt. III.1) I.2.1) lit. b) i e), 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: ING Bank Śląski S.A. nr rachunku: 09 1050 1504 1000 0023 4709 5719 2) wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale należy dołączyć do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. 1) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, 2) wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, 3) wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert, 4) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie z pośród możliwych wymienionych w pkt. III.1) I.2.1) niniejszego ogłoszenia. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych, (Dz.U. 2010 Nr 113, poz. 759 ze zm.), (ustawa Pzp). Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że, udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki te winien spełnić co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie): wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali: a) co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie lub przebudowie (modernizacji) ujęcia wody o wartości co najmniej 1.200.000,00 PLN (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych) netto (bez podatku VAT), b) co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie lub przebudowie (modernizacji) stacji uzdatniania wody o wartości co najmniej 9.500.000,00 PLN (słownie: dziewięć milionów pięćset tysięcy złotych) netto (bez podatku VAT), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Przez wykonanie robót budowlanych należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia / Protokołu odbioru (w przypadku podmiotów krajowych), dla podmiotów zagranicznych dokumenty równoważne. W przypadku kiedy w ramach jednej roboty budowlanej spełnione są łącznie warunki z pkt. III.2) lit a),b) - Zamawiający uzna taką robotę jako spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w jednej robocie budowlanej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki te winien spełnić co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie): a) wykażą się osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: dysponują lub będą dysponować wykwalifikowanymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia, kierować robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywania przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, dla następujących stanowisk: a. Kierownik zespołu - Przedstawiciel Wykonawcy, niniejsza osoba musi posiadać następujące kwalifikacje: - posiadać łącznie co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w realizacji inwestycji, w tym 2 lata w zarządzaniu kontraktami na roboty, jako Kierownik zespołu - Przedstawiciel Wykonawcy, (lub równoważne stanowisko obejmujące zarządzanie kontraktem/projektem typu: Manager Projektu, Dyrektor Kontraktu, Kierownik projektu, itp) - posiadać doświadczenie zawodowe w zarządzaniu co najmniej jednym zadaniem na roboty w sektorze środowiska w zakresie wodno-ściekowym realizowanym w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC (lub równoważne przepisy międzynarodowe), o wartości nadzorowanych robót nie mniejszej niż 8.000.000,00 PLN (słownie: osiem milionów złotych) netto (bez podatku VAT), b. Kierownik budowy - dysponują lub będą dysponować co najmniej 1 osobą do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, niniejsza osoba musi posiadać następujące kwalifikacje: - posiadać łącznie co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego w budownictwie, w tym 3 lata jako Kierownik budowy lub Kierownik robót z zakresu robót sieci i instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - posiadać doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej jednej zakończonej inwestycji obejmującej budowę lub przebudowę (modernizację) stacji uzdatniania wody, oczyszczalni ścieków lub innych budowli wodno-kanalizacyjnych o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 PLN (słownie: pięć milionów złotych) netto (bez podatku VAT), - posiadać ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - bez ograniczeń, wydanych na podstawie ustawy - Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. c. Kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych - dysponują lub będą dysponować co najmniej 1 osobą do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, niniejsza osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje: - posiadać łącznie co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego jako Kierownik budowy lub Kierownik robót, z zakresu robót konstrukcyjno-budowlanych, - posiadać doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych przy realizacji co najmniej jednej zakończonej inwestycji o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych) netto (bez podatku VAT), - posiadać ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń, wydanych na podstawie ustawy - Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. d. Kierownik robót elektrycznych - dysponują lub będą dysponować co najmniej 1 osobą do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, niniejsza osoba musi posiadać następujące kwalifikacje: - posiadać łącznie co najmniej 3 lata doświadczenia jako Kierownik budowy lub Kierownik robót elektrycznych i/lub elektroenergetycznych, - posiadać doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót elektrycznych przy realizacji co najmniej jednej zakończonej inwestycji obejmującej budowę instalacji AKPiA o wartości robót nie mniejszej niż 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) netto (bez podatku VAT), - posiadać ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - bez ograniczeń, wydanych na podstawie ustawy - Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Uwaga: - Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji przez Kierownika budowy oraz Kierowników robót, z wyjątkiem przypadków gdy jest to zabronione przepisami Prawa Budowlanego oraz nie wyraża zgody na łączenie funkcji Kierownika Zespołu - Przedstawiciela Wykonawcy z Kierownikiem budowy lub Kierownikami robót. - przez wykonanie robót budowlanych należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przyjęcia/Protokołu odbioru (w przypadku podmiotów krajowych), dla podmiotów zagranicznych dokumenty równoważne. - posiadane przez w/w osoby uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2010 nr 243 poz. 1623 ze zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm.). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, stosują te dokumenty jako obowiązujące. - Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących niż obecnie przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2010 nr 243 poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394), - wskazane powyżej osoby powinny biegle posługiwać się językiem polskim. W przypadku, gdy wskazane osoby nie wykazują się biegłą i fachową znajomością języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić co najmniej jednego tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy, - jeżeli Wykonawca wykaże okres doświadczenia zawodowego bez podania dat dziennych (wyłącznie miesiąc i rok) Zamawiający pominie przy obliczeniu wymaganego okresu skrajnych miesięcy z danego okresu, z uwagi na brak możliwości ustalenia faktycznego okresu doświadczenia w tych miesiącach. Ta sama zasada obowiązywać będzie w przypadku wskazania przez Wykonawcę okresu doświadczenia zawodowego bez dat miesięcznych (wyłącznie rok-rok), wówczas zamawiający pominie skrajne lata. b) wykażą się, że posiadają wielkość średniego rocznego zatrudnienia u Wykonawcy robót budowlanych oraz liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w ilości co najmniej 30 pracowników oraz co najmniej 3 osoby personelu kierowniczego. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełnić następujące warunki (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki te winien spełnić co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie): a) Wykonawca musi wykazać, iż osiągnął w każdym z ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przychody ze sprzedaży netto w kwocie co najmniej 5.000.000,00 PLN (słownie: pięć milionów złotych). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca przedłoży rachunek zysków i strat, stanowiący część sprawozdania finansowego a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią odpowiednio o badanej części sprawozdania - rachunku zysków i strat (Zamawiający będzie brał pod uwagę dane wskazane w poz. A rachunku zysków i strat), a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. b) posiadać środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.000.000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 5.000.000,00 PLN (słownie: pięć milionów złotych). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej, wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z art. 44 ustawy Pzp, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do IDW - (należy złożyć w oryginale) (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie może być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, jeżeli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, albo może być złożone wspólnie przez wszystkich Wykonawców, to znaczy, że na oświadczeniu należy wypisać wszystkich Wykonawców i podpisują je wszyscy upełnomocnieni przedstawiciele Wykonawców lub podpisuje je upełnomocniony przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Lider/Pełnomocnik).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami pkt. 30 Części I SIWZ - Informacja dla Wykonawców.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wodgluch.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wodociągi Sp. z o.o. Jednostka Realizująca Projekt, ul. Andersa 94, 48-340 Głuchołazy, Polska..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2012 godzina 11:00, miejsce: Wodociągi Sp. z o.o. Jednostka Realizująca Projekt ul. Andersa 94, 48-340 Głuchołazy, Polska w sekretariacie na I piętrze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Niniejsze ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych jest ogłoszeniem nieobowiązkowym. 2. Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 25/11/2011. 3. Zamówienie zostało opublikowane w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Nr 2011/S 230-372973 z dnia 30/11/2011 oraz upublicznione na stronie internetowej Zamawiającego http://www.wodgluch.pl oraz na tablicy ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego. 4. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Rozwój i modernizacja gospodarki wodnościekowej na terenie gminy Głuchołazy. Projekt Nr POIS.01.01.00-00-003/08. Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013. 5. Niniejsze zamówienie jest jednym z kontraktów na roboty budowlane związane z budową sieci wodociągowo - kanalizacyjnej oraz modernizacją gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Głuchołazy przewidzianych do realizacji w ramach Projektu pn. Rozwój i modernizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Głuchołazy, których łączna wartość szacunkowa przekracza 20 000 000,00 EUR. 6. Zamówienie jest objęte kontrolą uprzednią zamówień współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, zgodnie z art. 169 do 171a ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Roboty w ramach tego zamówienia wykonane będą zgodnie z WARUNKAMI KONTRAKTOWYMI DLA BUDOWY dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, czwarte wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008, tłumaczenie pierwszego wydania 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów-Konsultantów (franc. Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), World Trade Center II, Geneva Airport, PO Box 311, CH-1215 Geneva 15, 29 Rue de Pré-Bois, Cointrin. 8. Termin wykonania zamówienia wynosi 28 miesięcy od daty podpisania umowy, w tym: - termin wykonania robót - 16 miesięcy od daty podpisania umowy, - Okres Zgłaszania Wad - 12 miesięcy od wystawienia Świadectwa Przejęcia. 9. Wymagany Okres Rękojmi za wady - 12 miesięcy od daty wystawienia Świadectwa Przejęcia całości Robót lub części. 10. Wymagany okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, instalacyjne oraz dostarczone urządzenia - 36 miesięcy licząc od daty wystawienia Świadectwa Przejęcia całości Robót lub części. 11. Cena za SIWZ wynosi 2100.00 PLN.Warunki i sposób płatności: Płatne za pobraniem pocztowym 2100,00 PLN (z podatkiem VAT) (słownie: dwa tysiące sto PLN) plus koszty przesyłki lub wpłata na konto Zamawiającego i dostarczenie dowodu wpłaty w przypadku osobistego odbioru Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wpłatę proszę dokonać na konto Zamawiającego ING Bank Śląski S.A. nr rachunku: 09 1050 1504 1000 0023 4709 5719. 12. Punkt kontaktowy Zamawiającego: - Wodociągi Sp.z o.o. Jednostka Realizująca Projekt, - adres punktu kontaktowego: ul. Andersa 94, 48-340 Głuchołazy, Polska, - tel.: +48 774527730, - fax.: +48 774527735, - godziny pracy: w dniach roboczych od 07.00 do 15.00, - adres strony internetowej: http://www.wodgluch.pl ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.