eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żuromin › Dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Żuromin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-02

Żuromin: Dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Żuromin
Numer ogłoszenia: 415072 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Żuromin , Pl. Piłsudskiego 3, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 023 6572637, faks 023 6572540.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin.ibip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Żuromin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Żuromin (tj. dowóz dzieci do szkół i ze szkół) wg poniższych warunków: Dowóz dzieci do szkół 2 kursami (wyjątek stanowi trasa nr 6 - jeden kurs): - I kurs - najwcześniejszy kurs do szkoły o godz. 7.00, - najpóźniejszy dowóz do szkoły o godz. 7.50 - II kurs - najwcześniejszy kurs do szkoły o godz. 9.00, - najpóźniejszy dowóz do szkoły na godz. 9.40 wyjątek stanowią trasy nr 8 i 9 Odwóz dzieci ze szkół 2 kursami (wyjątek stanowią trasy nr 5 i 6 - trzy kursy): - I kurs - najwcześniejszy kurs ze szkoły o godz. 12.50, - najpóźniejszy dowóz ze szkoły o godz. 13.40 - II kurs - najwcześniejszy kurs ze szkoły o godz. 14.10, - najpóźniejszy dowóz ze szkoły o godz. 15.30 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Zał. Nr 4- Trasa dowozu dzieci do szkół (z godzinami dowozu do szkół i powrotu ze szkół): Łączna liczba dzieci korzystająca z usług - 319 osób w tym: 141 osób - na odległości do 5 km 122 osoby - na odległości powyżej 5 km do 10 km włącznie 56 osób - na odległości powyżej 10 km do 15 km włącznie UWAGA - liczba jest orientacyjna i może ulec zmianie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych biletów miesięcznych w zależności od liczby dojeżdżających dzieci. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin przywozu lub odwozu dzieci (po wcześniejszym porozumieniu się z Wykonawcą) w razie konieczności dostosowania do potrzeb planu uczniów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.72.00 - 60.11.72.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/. Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 do SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego i administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie karalności w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług zbliżonych charakterem i zakresem do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia (minimum 3 zadania) z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania - zał. nr 5 do SIWZ. 7. Referencje potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w wykazie, zostały wykonane z należytą starannością; 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności które będą wykonywać zamówienie na załączniku nr 6 do SIWZ; Do w/w wykazu należy dołączyć uprawnienia potwierdzające spełnienie w/w warunku 9. Wykaz pojazdów, które będą służyć do wykonania zamówienia (Pojazdy skierowane do wykonania zamówienia nie mogą być starsze niż 10 lat) 10. Dokumenty potwierdzające, że pojazdy skierowane do wykonania usługi są sprawne pod względem technicznym (aktualne badania techniczne), posiadają aktualne, obowiązkowe ubezpieczenia komunikacyjne i mogą służyć do przewozu dzieci i młodzieży (zaświadczenie, wydane przez uprawnionego diagnostę, że pojazdy odpowiadają warunkom technicznym dla przewozu dzieci i młodzieży). 11. Oświadczenie, że wykonawca jest w stanie zabezpieczyć wykonanie usługi pod względem organizacyjnym i finansowym 12. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 14 Oświadczenie wykonawcy, iż w razie awarii pojazdu na trasie przejazdu podstawi natychmiast pojazd zastępczy. Ponadto oferta musi zawierać: ofertę cenową - załącznik nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuromin.ibip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Żuromin Pl. Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin Wydział Infrastruktury Budownictwa Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pokój nr 25.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Żuromin Pl. Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin Sekretariat Urzędu, pokó nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.