Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-11
Gdańsk: Dostawa leków antywirusowych do Apteki Szpitalnej dla Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, Nr postępowania 20/E/P/2013
Numer ogłoszenia: 415028 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy Sp. z o.o. , ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3444440, faks 58 3444440.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcchz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków antywirusowych do Apteki Szpitalnej dla Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, Nr postępowania 20/E/P/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków antywirusowych - boceprewir (Kod CPV: 33600000-6 produkty farmaceutyczne, 33651400-2 środki antywirusowe do użytku ogólnoustrojowego) do siedziby Zamawiającego (ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilość podano w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej w dalszej części Specyfikacji SIWZ) i będących integralną częścią SIWZ. 3. W ramach ceny oferty Wykonawca dostarcza zamówiony towar do siedziby Zamawiającego (ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk) - Apteka Szpitalna. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. W wypadku określenia przedmiotu zamówienia handlową nazwą leku danego producenta, nazwa taka jest jedynie przykładowa, a Zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość składana ofert równoważnych. 6. Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Propozycje rozwiązań alternatywnych (wariantowych) nie będą brane pod uwagę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9. Z uwagi na szacunkowe określenie ilości przedmiotu zamówienia, może ulec ona zmniejszeniu w zależności od potrzeb leczniczych pacjentów Zamawiającego - maksymalnie do 20 %. 10. Okres realizacji całości zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2013 r. 11. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego (ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk) - Apteka Szpitalna. 12. Zgodnie z art.9 ust.1 i 2 ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz.U. 2011 nr 122 poz. 696 ze zm.) z dnia 12 maja 2011r , Zamawiający będzie nabywać leki po cenie nie wyższej niż urzędowe - dotyczy leków objętych cenami urzędowymi. 13. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 6a i 39 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst ustawy Dz.U. z 2013.907 ze zm.) o wartości zamówienia powyżej 14.000 euro i nie przekraczającej kwoty określonej Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2011 r. Nr 282, poz.1649. 14. Zamówienie dotyczy leków refundowanych Zamawiającemu przez Narodowy Fundusz Zdrowia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.14.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium wynosi 660,00 zł ( słownie złotych: sześćset sześćdziesiąt złotych) dla całego przedmiotu zamówienia. 3. Wadium Wykonawca może wnieść w akceptowanej przez Zamawiającego formie: pieniężnej, poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. W przypadku, gdy: a) oferta nie będzie zabezpieczona wadium, b) wadium zostało wniesione w formie innej niż określił Zamawiający, c) wadium zostało wniesione w wysokości mniejszej niż określił Zamawiający, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z dalszej części postępowania. 5. Wadium w akceptowanej przez Zamawiającego formie należy wnieść do momentu ostatecznego składania ofert. Wadium należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego wskazane w SIWZ. Na przelewie należy umieścić adnotację : Wadium na dostawę leków antywirusowych dla PCChZiG Sp. z o.o. ................ 6. Zamawiający informuje, że za termin wniesienia wadium zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 7. Warunki zwrotu i utraty wadium określa ustawa Prawo zamówień publicznych. 8. Dokumenty dotyczące ustanowienia wadium muszą zachowywać ważność przez cały okres związania Wykonawcy ofertą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) posiadający uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu produktami leczniczymi - tj. posiadający zezwolenie na obrót produktami leczniczymi, na które składa ofertę; 2. Zamawiający ustala następujący sposób oceny warunków udziału w postępowaniu: 2.1. w zakresie warunku (posiadania uprawnień) wskazanego w punkcie II.1.a.) - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w punkcie III.1.1. i III.1.2. SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunku wskazanego w punkcie II.1.a.) oraz przedłoży aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia - tj. zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej oraz - w przypadku składania oferty na leki psychotropowe i środki odurzające - zezwolenie na obrót hurtowy środkami odurzającymi grup I-N, II-N i III-N, substancjami psychotropowymi grup II-P, III-P i IV-P, lub zezwolenie na wytwarzanie jeżeli wykonawca jest wytwórcą lub odpowiednio w przypadku wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny - zezwolenie na prowadzenie składu zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi - Zamawiający uzna warunek za spełniony.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: b) posiadający wiedzę i doświadczenie w postaci należytego wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania, co najmniej dwóch dostaw leków, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 2. Zamawiający ustala następujący sposób oceny warunków udziału w postępowaniu: 2.2 w zakresie warunku (posiadania wiedzy i doświadczenia) wskazanego w punkcie II.1.b.)SIWZ - ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty wskazane w punkcie III.1.3. oraz oświadczenie o spełnieniu tego warunku wskazane w pkt. III.1.1. SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunku wskazanego w punkcie II.1.b)SIWZ oraz wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw leków, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem do terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ( minimum 2 dostawy) - to w tym okresie - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Zamawiający uzna warunek za spełniony. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o pisemny dokument wystawiony przez podmiot oddający Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: c) dysponujący potencjałem technicznym odpowiednim do wykonania niniejszego zamówienia oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 2. Zamawiający ustala następujący sposób oceny warunków udziału w postępowaniu: 2.3 w zakresie warunku ( dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia) wskazanego w punkcie II.1.c.)SIWZ - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w punkcie III.1.1. SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunku wskazanego w punkcie II.1.c)SIWZ - Zamawiający uzna warunek za spełniony.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: c) dysponujący potencjałem technicznym odpowiednim do wykonania niniejszego zamówienia oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 2. Zamawiający ustala następujący sposób oceny warunków udziału w postępowaniu: 2.3 w zakresie warunku ( dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia) wskazanego w punkcie II.1.c.)SIWZ - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w punkcie III.1.1. SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunku wskazanego w punkcie II.1.c)SIWZ - Zamawiający uzna warunek za spełniony.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: d) posiadający sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą wykonanie zamówienia w postaci ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości minimum 100.000,00 zł. 2. Zamawiający ustala następujący sposób oceny warunków udziału w postępowaniu: 2.4 w zakresie warunku (posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej) wskazanego w punkcie II.1.d)SIWZ - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w punkcie III.1.1. i III.1.4. SIWZ Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunku wskazanego w punkcie II.1.d.)SIWZ oraz opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 100.000,00 zł - Zamawiający uzna warunek za spełniony 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określonych w punkcie II.1, w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu metodą: spełnia/nie spełnia. 6. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. 7. W przypadku braku wymaganych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub ich nieuzupełnienia lub w przypadku złożenia oświadczeń lub dokumentów świadczących o braku spełnienia warunków Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykonawcy występujący wspólnie: a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) Upoważnienie dla pełnomocnika musi być udokumentowane pełnomocnictwem, tj. dokumentem stwierdzającym ustanowienie pełnomocnika, pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony. d) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie, e) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez tegoż Wykonawcę lub pełnomocnika występującego jako reprezentant Wykonawców występujących wspólnie. Uwaga : jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana- Zamawiający może zażądać- przed podpisaniem umowy- umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta winna zawierać: 1.1. wypełniony formularz ofertowo-cenowy dla asortymentu oferowanego przez Wykonawcę - przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 1.2. wypełniony formularz ofertowy - oświadczenie ofertowe -- przygotowany zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3. dokumenty i oświadczenia - wymienione w punkcie III i V SIWZ; 1.4. dowód wniesienia wadium; 1.5.pełnomocnictwo dla osoby, która nie składa osobiście oferty w swoim imieniu lub której prawo do reprezentacji nie wynika z dokumentów określonych w punkcie V.1.2. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; wraz z dokumentem (oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopia) uzasadniającym uprawnienie mocodawcy do reprezentowania Wykonawcy, o ile uprawnienie to nie wynika z dokumentów określonych w punkcie V.1.2. SIWZ (odpisu z właściwego rejestru), treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony, 1.6. dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej; pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są takie istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że nastąpią następujące warunki zmiany umowy: - w trakcie trwania umowy ceny ulegną zmianie w przypadku zmian (także obniżka) stawek podatku VAT bezpośrednio związanych z przedmiotem zamówienia; - nastąpi objęcie danego leku ceną urzędową, wówczas obowiązuje przez ten okres cena urzędowa, chyba, że cena ofertowa jest niższa, w takim wypadku obowiązuje cena ofertowa. Również do sytuacji, w których dany lek został objęty w trakcie obowiązywania umowy cenami urzędowymi, zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami, dokonanie podwyższenia cen przez Wykonawcę z powodu wzrostu stawki podatku VAT w stosunku do cen ofertowych , nie może przekraczać cen urzędowych. W razie obniżenia cen urzędowych na leki objęte niniejszą umową, ceny ulegają obniżeniu do wysokości obowiązujących w danym momencie cen urzędowych; - w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji danego leku, lek ten może zostać wykreślony z umowy albo zastąpiony innym równoważnym lekiem bez zmiany dotychczasowej ceny; - w przypadku zmiany przez producenta leku wielkości opakowań, mogą ulec zmianie zapisy dotyczące opakowań, w związku z czym może ulec także zmianie cena opakowania leku w stosunku proporcjonalnym do zmiany wielkości opakowania, w sposób nie zmieniający dotychczasowej ceny za faktycznie dostarczoną miarę produktu; - w sytuacji, gdy Narodowy Fundusz Zdrowia obniży Zamawiającemu kwoty refundacji na leki objęte umową poniżej cen wynikających z niniejszej umowy, Zamawiający może rozwiązać umowę, w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach, chyba że Wykonawca obniży ceny leków do wysokości kwot określonych przez Narodowy Fundusz Zdrowia, - wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę; - wystąpią zmiany w nazwach lub adresach stron, zmiany związane z przekształceniem podmiotowym stron; - zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy; - nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa, związanych z przedmiotem zamówienia, które weszły w życie po zawarciu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcchz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy Sp. z o.o., Sekcja Zamówień Publicznych, ul.Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy Sp. z o.o., Sekretariat, ul.Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
- Dostawa asortymentu medycznego do pompy wolumetrycznej wraz z dostawą ambulatoryjnej pompy wolumetrycznej - 2 szt. dla Kliniki Hematologii i Transplantologii dla UCK
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji układów pomiarowych oraz kompensacji mocy biernej w obiektach edukacyjnych Gminy Miasta Gdańska.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "DOSTAWA LEKÓW"
- Na dostawę Leków wg 4 pakietów
- Dostawa produktów leczniczych dla potrzeb Zespołów Ratownictwa Medycznego WPR SP ZOZ w Lublinie.
- Dostawa leku Andeksanetu Alfa
- Dostawa leków (powtórka) dla Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie
- Dostawa leku zawierającego substancję czynną Meropenem+Vaborbactem - sprawa 54/TP/2024
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.