eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa nowych części zamiennych do autobusów i akcesoriów do pojazdów Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-09

Ogłoszenie nr 4149 - 2017 z dnia 2017-01-09 r.

Koszalin: Dostawa nowych części zamiennych do autobusów i akcesoriów do pojazdów Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 350253-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie, krajowy numer identyfikacyjny 33055750800000, ul. ul. Gnieźnieńska  9, 75736   Koszalin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 423 021, faks 943 422 768, e-mail przetargi@mzk.koszalin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mzk.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa nowych części zamiennych do autobusów i akcesoriów do pojazdów Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

NO-LK-2210-16-01/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do autobusów i akcesoriów do pojazdów Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie w okresie obowiązywania umowy. 2.Przedmiot zamówienia składa się z pięciu zadań, które mogą być realizowane łącznie lub oddzielnie tj.: 1) Zadanie 1 - Dostawa części zamiennych do autobusów marki MAN; 2) Zadanie 2 - Dostawa części zamiennych do autobusów marki SCANIA; 3) Zadanie 3 - Dostawa części zamiennych do autobusów marki DAB; 4) Zadanie 4 - Dostawa akcesoriów samochodowych; 5) Zadanie 5 - Dostawa okien do autobusów marki SCANIA. 3.Pod pojęciem akcesoriów samochodowych Zamawiający rozumie te elementy, które używane są do naprawy różnego typu autobusów, bez wskazywania konkretnej marki. 4.1.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1) dostarczał przedmiot zamówienia, zgodny ze SIWZ, na koszt własny, do magazynu MZK Spółki z o.o. w Koszalinie, ul. Gnieźnieńska 9. (Części zamienne, które nie będą spełniały wymogów określonych przez Zamawiającego zostaną zwrócone Wykonawcy na jego koszt i będą traktowane, jako nie dostarczone). 2) realizował dostawy sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego w ciągu maksymalnie: a) 4 dni roboczych, liczonych od dnia następnego od daty otrzymania zamówienia za pomocą faku lub pocztą elektroniczną, od poniedziałku do piątku od godz. 06:00 do godz. 14:00 i od godz. 18:00 do 02:00 - w przypadku zadania 1, zadania 2, zadania 3 i zadania 4; b) 7 tygodni, liczonych od dnia następnego od daty otrzymania zamówienia za pomocą faksu lub pocztą elektroniczną, od poniedziałku do piątku od godz. 06:00 do godz. 14:00 i od godz. 18:00 do 02:00 - w przypadku zadania 5. 3) w wyjątkowych przypadkach, Wykonawca w terminie 2 dni roboczych liczonych od dnia następnego od daty otrzymania, zamówienia powiadomi pisemnie Zamawiającego, o częściach zamiennych, które nie mogą być dostarczone w terminie oraz ustali z Zamawiającym termin realizacji zamówienia; zmiana terminu realizacji zamówienia wymaga zgody pisemnej Zamawiającego. 4.2.Zamawiający wymaga, aby dostarczane części zamienne były zgodne z wymogami bezpieczeństwa oraz wymogami konstrukcyjnymi producentów autobusów; 4.3.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać fabrycznie nowe części zamienne: 1) Pierwszej klasy jakości, spełniające normy fabryczne lub będące porównywalnej jakości. (W przypadku zaproponowania, przez Wykonawcę, zamienników tj. części nowych o równoważnej jakości, mają one być wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami ustalonymi przez producenta pojazdu. W przypadku dostarczenia zamienników muszą być one oznakowane przynajmniej na opakowaniu numerem części według producenta danej części, a producent zaświadczy, iż są one tej samej jakości co komponenty stosowane przez producenta do montażu pojazdów). 2) zapakowane oryginalnie (w opakowaniach producenta) lub z metką fabryczną; 3) do każdego opakowania będzie dołączona etykieta zawierająca co najmniej nazwę produktu, nazwę producenta, nr katalogowy. 4.4.Wykonawca będzie dostarczał części zamienne wyprodukowane na obszarze UE (posiadające oznaczenie CE) i odpowiadające PN. 4.5.Części, dla których jest to wymagane obowiązującymi przepisami, muszą posiadać homologację oraz muszą być oznakowane znakami homologacji międzynarodowej lub Unii Europejskiej. 4.6.Pierwsza dostawa danego asortymentu części zostanie zaopatrzona stosownymi świadectwami jakościowymi (zgodnie z obowiązującymi normami) lub certyfikatami bezpieczeństwa, dokumentami stwierdzającymi gwarancję producenta (jeżeli zostały udzielone). 4.7. Ceny podane w ofercie będą cenami stałymi w okresie obowiązywania Umowy. 4.8 Wykonawca udziela minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone części zamienne do autobusów i akcesoria do pojazdów. W przypadku, gdy gwarancja producenta jest dłuższa, Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji producenta. 4.9. Wykonawca udziela rękojmi za wady na okres równy okresowi udzielonej gwarancji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 34300000-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Dostawa części zamiennych do autobusów marki MAN;
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT340000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "AUTOCENTRUM Maziarz, Krawiec - Spółka Jawna,  sekretariat@autocentrum-mielec.pl,  Wola Mielecka 358A,  39-300,  Mielec,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 386563,79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 386563,79
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 411080,25
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Dostawa części zamiennych do autobusów marki SCANIA;
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT290000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "AUTOCENTRUM Maziarz, Krawiec - Spółka Jawna,  sekretariat@autocentrum-mielec.pl,  Wola Mielecka 358A,  39-300,  Mielec,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 311985,32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 311985,325
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 317967,66
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Dostawa części zamiennych do autobusów marki DAB;
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT102000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Produkcyjno Handlowy Hurtownia Części Zamiennych Jan Tarapata,  biuro@tarapata.pl,  Tuszów Narodowy 3,  39-332,  Tuszów Narodowy,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 129118,81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 129118,81
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 129118,81
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Dostawa akcesoriów samochodowych;
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT22000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Produkcyjno Handlowy Hurtownia Części Zamiennych Jan Tarapata,  biuro@tarapata.pl,  Tuszów Narodowy 3,  39-332,  Tuszów Narodowy,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26718,05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26718,05
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26718,05
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: - Dostawa okien do autobusów marki SCANIA.
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie Art. 93 ust. 1 pkt. 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - (Dz. U. z 2015 roku poz. 2164 z późniejszymi zmianami) Zamawiający Miejski Zakład Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn: "Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do autobusów i akcesoriów do pojazdów Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie" w części dotyczącej Zadania 5 - Dostawa szyb do autobusów marki SCANIA. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na sfinansowanie Zadania 5 przeznaczył kwotę 61.500,00 zł. (słownie złotych: sześćdziesiąt jeden tysięcy pięćset 00/100). Wartość złożonej oferty wynosi 73.554,00 zł. (słownie złotych: siedemdziesiąt trzy tysiące pięćset pięćdziesiąt cztery 00/100).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.