eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jakubów › Przetarg nieograniczony na Zaciągnięcie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu w wysokości 681 043 zł

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-19

Jakubów: Przetarg nieograniczony na Zaciągnięcie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu w wysokości 681 043 zł
Numer ogłoszenia: 414966 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 386890 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jakubów, Jakubów 55, 05-306 Jakubów, woj. mazowieckie, tel. 025 7579190, faks 025 7579190.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na Zaciągnięcie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu w wysokości 681 043 zł.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaciągnięcie kredytu na; 1)Zabezpieczenie udziału własnego Gminy Jakubów w realizowaniu inwestycji współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej pn: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mistów wraz z budową oczyszczalni ścieków w miejscowości Leontyna, Gmina Jakubów w kwocie 631 043 zł, 2)Spłątę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 50 000 zł. Realizacja kredytu w następujących transzach i terminach w formie przelewu na rachunek bieżący Gminy Jakubów; I transza - 482 000 zł- 22 grudnia 2014 r., II transza - 199 043 zł - 28 luty 2015 r. Okres kredytowania ustala się na lata 2015- 2020 Oprocentowanie kredytu będzie wg. zmiennej stawki WIBOR 1M (dla jednomiesięcznych depozytów bankowych), ustalanej dla ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy , skorygowaną o stałą (w okresie obowiązywania umowy) marżę banku. Przy ustalaniu stopy procentowej w stosunku rocznym przyjmuje się jako bazę 365 dni. Przy obliczaniu odsetek przyjmuje się w okresach obrachunkowych faktyczną liczbę dni kalendarzowych. W celu doprowadzenia do porównywalności ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1M - 2,08 % ogłoszoną w dniu 24 listopada 2014 r. Spłata rat kapitałowych nastąpi w terminie od 31.07.2015 r do 31.10.2020 r Ilość rat kapitałowych - 19 Spłata rat kapitałowych w następujących terminach: 1) do 31.07.2015 r. - 5 500 zł 14) do 30.04.2019 r. - 10 000 zł 2) do 30.04.2016 r. - 10 000 zł 15) do 31.07.2019 r. - 50 000 zł 3) do 31.07.2016 r. - 50 000 zł 16) do 31.10.2019 r . - 50 000 zł 4) do 31.10. 2016 r. - 30 000 zł 17) do 31.12.2019 r. - 50 000 zł 5) do 31.12.2016 r - 20 000 zł 6) do 30.04.2017 r - 10 000 zł 18) do 30.04.2020 r. - 10 000 zł 7) do 31.07.2017 r. - 50 000 zł 19) do 31.07.2020 r. - 94 500 zł 8) do 31.10 .2017 r.- 30 000 zł 9) do 31.12. 2017 r. - 20 000 zł 10) do 30.04.2018r. - 10 000 zł 11) do 31. 07.2018 r. - 100 000 zł 12) do 31.10.2018 r. - 50 000 zł 13) do 31.12..2018 r. -31 043 zł. Spłata rat odsetkowych od dnia uruchomienia kredytu do końca okresu kredytowania następować będzie w okresach kwartalnych do końca każdego kwartału na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności. Ilość rat odsetkowych - 24 Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Halinowie, ul. Piłsudskiego 36, 05-074 Halinów, 05-074 Halinów, 05-074 Halinów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 704145,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 740801,39

  • Oferta z najniższą ceną: 740801,39 / Oferta z najwyższą ceną: 741055,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.