eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › dostawa do siedziby Zamawiającego, komputerów, monitorów LCD, zasilaczy UPS, drukarek laserowych, dysków twardych, przełączników, pamięci RAM, procesorów, płyt głównych, pamięci Flash, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i akcesoriów do czyszczenia sp

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-16

POZYCJA 41494

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Konin: dostawa do siedziby Zamawiającego, komputerów, monitorów LCD, zasilaczy UPS, drukarek laserowych, dysków twardych, przełączników, pamięci RAM, procesorów, płyt głównych, pamięci Flash, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i akcesoriów do czyszczenia sprzętu komputerowego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: PUP Konin, do kontaktów: Maciej Świerczyński, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2430312, fax 063 2430277, e-mail: poko@praca.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.republika.pl/pup_konin Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:promocja zatrudnienia, aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa do siedziby Zamawiającego, komputerów, monitorów LCD, zasilaczy UPS, drukarek laserowych, dysków twardych, przełączników, pamięci RAM, procesorów, płyt głównych, pamięci Flash, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i akcesoriów do czyszczenia sprzętu komputerowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Powiatowy Urząd Pracy w Koninie ul. Zakładowa 4 62 - 510 Konin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego, komputerów, monitorów LCD, zasilaczy UPS, drukarek laserowych, dysków twardych, przełączników, pamięci RAM, procesorów, płyt głównych, pamięci Flash, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i akcesoriów do czyszczenia sprzętu komputerowego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - wypełniony formularz ofertowy ( według załączonego druku ), - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, {wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert} (załącznik nr 1 do oferty), - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust. 1 ustawy (w załączniku nr 2 do oferty), - oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (w załączniku nr 2 do oferty) lub zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( wystawienie nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), - oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne(w załączniku nr 2 do oferty) lub zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawienie nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i łączną wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia(w/g załącznika nr 3 do oferty), - certyfikat CE do produktów, które zgodnie z obowiązującymi przepisami taki certyfikat powinny posiadać (załącznik nr 4 do oferty). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Ilość Nazwa 1- Subskrybcja Router CheckPoint 225U, 15- Komputer, 15- Monitor LCD 17, 15- Zasilacz UPS 350/500VA, 4- Listwa antyprzepięciowa 500VA + BACK UPS, 10- Drukarka laserowa USB + Ethernet 10/100, 4- Dysk twardy 250 GB 16MB Cache, 20- Klawiatura, 20- Mysz, 5- Przełącznik Gigabit Ethernet 10/100/1000 Mbit/s 8 port, 2- Przełącznik komputer - monitor 4 porty i 4 komplety kabli, 5- Przełącznik KVM (PS/2), 10- Pamięć RAM DDR 512MB PC-333 CL2.5 non-ECC, 10- Pamięć RAM DDR 512MB PC-400 CL2.5 non-ECC, 4- Pamięć RAM DDR 512MB PC-400 CL2.5 ECC Registered, 2- Pamięć RAM 2xDDR2 2x512MB DUAL 667MHz CL5, 2- Procesor 3,4GHz 2MB Cache, 2- Płyta główna ze zintegrowaną grafiką, 2- Kamera internetowa TCP/IP, 1- Tester okablowania RJ45/11 z generatorem tonu, 10- Moduł bateryjny do UPS APC 500, 1- Zaciskarka kabla na złącze RJ45/RJ12/RJ11/RJ9, 1- Pendrive 1GB, 4- Pendrive 512MB, 10- Adapter przelotka ( przejście z RJ45 na RJ45 ), 305- Kabel UTP kat 5e, 300- Wtyk RJ45, 300- Osłonka na złącze RJ45, 15- Przedłużacz kabla zasilającego długość 3 metry, 50- Dyskietki 3,5 1,4MB pudełko 10szt, 50- Pudełka na dyskietke 3,5 ( 1 sztuka ), 85- Kaseta z tonerem do drukarki HP LaserJet 1200 (3500 stron), 100- Kaseta z tonerem do drukarki HP LaserJet 1300 (2500 stron), 200- Kaseta z tonerem do drukarki HP LaserJet 1320 (2500 stron), 15- Kaseta z tonerem do drukarki HP LaserJet 1100 (2500 stron), 8- Kaseta z tonerem do drukarki OKI, 10- Tusz do drukarki HP840C - czarny, 10- Tusz do drukarki HP840C - kolor, 15- Tusz do drukarki HP1215 - kolor, 20- Tusz do drukarki HP1215 - czarny, 20- Chusteczki do czyszczenia ekranów LCD - duo pack ( jedna sucha jedna mokra) szt 10, 5- Środek do czyszczenia ekranów monitora CRT w sprayu 250ML, 10- Pianka do czyszczenia obudowy komputera - elektrostatyczna, 15- Microsotf Office 2003 MOLP PL GOV, 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca wykonał jedno lub więcej zamówień o łącznej wartości odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \Spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 11 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy ( według załączonego druku ), - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, {wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert} (załącznik nr 1 do oferty), - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust. 1 ustawy (w załączniku nr 2 do oferty) - oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (w załączniku nr 2 do oferty) lub zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( wystawienie nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ) - oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne(w załączniku nr 2 do oferty) lub zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawienie nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ). - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i łączną wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia(w/g załącznika nr 3 do oferty), - certyfikat CE do produktów, które zgodnie z obowiązującymi przepisami taki certyfikat powinny posiadać (załącznik nr 4 do oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.republika.pl/pup_konin. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.08.2006, godzina 13:00, Powiatowy Urząd Pracy w Koninie ul. Zakładowa 4 pok. nr 110, I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.