eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla SOR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-02

Siedlce: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla SOR
Numer ogłoszenia: 414916 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Siedlcach , ul. Poniatowskiego 26, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6403299, faks 025 6403263.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla SOR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego. Pakiet I - aparat do znieczulania Pakiet II - respirator transportowy Pakiet III - respirator stacjonarny z opcją MRI Pakiet IV - defibrylatory ( 4szt. ) Pakiet V - bezinwazyjny system do regulacji temperatury pacjenta Pakiet VI - przenośny zestaw resuscytacyjny ( 4 szt. ) Pakiet VII - pulsoksymetry ( 4 szt. ) Pakiet VIII - aparat EKG ( 3 szt. ) Pakiet IX - sprzęt medyczny ( łóżko do intensywnej terapii, wózki ) Pakiet X - narzędzia, przyrządy, aparaty ( laryngoskopy, ssaki elektryczne, szyny próżniowe, glukometry, deski ortopedyczne ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni: . Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; . Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; . Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; . Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków, określonych w oparciu o zapis art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zmian. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: . oświadczenia o spełnianiu warunkow udziału w postępowaniu . aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym wyżej mowa ma zastosowanie § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital. siedlce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Siedlcach ul. Poniatowskiego 26 pok.144 08 -110 Siedlce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Siedlcach ul. Poniatowskiego 26 pok.144 08 -110 Siedlce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: aparat do znieczulania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do znieczulania - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.02.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: respirator transportowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: respirator transportowy - szt.1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.02.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: respirator stacjonarny z opcją MRI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: respirator stacjonarny z opcją MRI - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.02.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: defibrylatory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: defibrylatory - szt.4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.02.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: bezinwazyjny system do regulacji temperatury pacjenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bezinwazyjny system do regulacji temperatury pacjenta - szt.1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.62.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.02.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: przenośny zestaw resuscytacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przenośny zestaw resuscytacyjny - szt.4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.02.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pulsoksymetry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pulsoksymetry - szt.4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.02.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: aparat EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat EKG - szt.3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.30-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.02.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt medyczny: 1) łóżko do intensywnej terapii - szt.2 2) wózek transportowy dla pacjentów leżących - szt.6 3) wózek transporowy dla pacjentów siedzących - szt.6.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.02.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: narzędzia, przyrządy, aparaty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: narzędzia, przyrządy, aparaty: 1) laryngoskop światłowodowy - szt.2 ( dla dorosłych i dla dzieci ) 2) laryngoskop do trudnych intubacji - szt.1 3) ssaki elektryczne - szt.4 4) szyny próżniowe - zestwy 2 5) glukometry - szt. 3 6) deski ortopedyczne z wyposażeniem - szt.3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.14.16.23-3, 33.19.26.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.02.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.