eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników Projektu pn.Kierunek-Zmiana! Program aktywności społeczno-zawodowej mieszkańców Osiedla Socjalnego przy ul. Sobieskiego w Bielsku-Białej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-19

Bielsko-Biała: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników Projektu pn.: Kierunek-Zmiana! Program aktywności społeczno-zawodowej mieszkańców Osiedla Socjalnego przy ul. Sobieskiego w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 414878 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Karola Miarki 11, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4995600, faks 033 4995652.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.bielsko.biala.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników Projektu pn.: Kierunek-Zmiana! Program aktywności społeczno-zawodowej mieszkańców Osiedla Socjalnego przy ul. Sobieskiego w Bielsku-Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu pn.: Kierunek-Zmiana! Program aktywności społeczno-zawodowej mieszkańców Osiedla Socjalnego przy ul. Sobieskiego w Bielsku-Białej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część I pn.: Kurs Obsługa samojezdnych podestów ruchomych (10 godzin) - 2 uczestników Część II pn.: Kurs Operator wózków widłowych (50 godzin) - 3 uczestników Część III pn.:Kurs komputerowy (60 godzin) - 4 uczestników Część IV pn.: Kurs Obsługa sekretariatu (30 godzin) - 1 uczestnik.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 Pzp do 50% wartości zamówienia podstawowego (w każdej części).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.32.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi wykazać, że jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty oświadczenie potwierdzające, że jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych (zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I - w celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu kursu obsługi samojezdnych podestów ruchomych o wartości co najmniej 1 000 zł. Część II - w celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu kursu operatorów wózków widłowych o wartości co najmniej 1 500 zł. Część III - w celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu kursu komputerowego o wartości co najmniej 5 000 zł. Część IV - w celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu kursu obsługi sekretariatu o wartości co najmniej 1 000 zł. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz dowody określające, czy usługi te zostały wykonane należycie. Dowodami, o których wyżej mowa są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych, poświadczanie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Wiedza i doświadczenie - 10
  • 3 - Posiadanie certyfikatów jakości - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w formie aneksu, w szczególności w następujących sytuacjach: a) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które strony niniejszej umowy nie miały wpływu, b) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć - działania siły wyższej. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiana danych teleadresowych, c) zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.bielsko.biala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 43-300 Bielsko-Biała ul. K. Miarki 11 III piętro pokój nr 307.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2015 godzina 11:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 43-300 Bielsko-Biała ul. K. Miarki 11 III piętro pokój nr 307.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie prowadzone będzie w ramach projektu pn.: Kierunek-Zmiana! Program aktywności społeczno-zawodowej mieszkańców Osiedla Socjalnego przy ul. Sobieskiego w Bielsku-Białej realizowanego w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej w ramach Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs - Obsługa samojezdnych podestów ruchomych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Obsługa samo jezdniowych podestów ruchomych Liczba osób: 2 Liczba godzin ogółem: 10 godzin Termin realizacji: do 28 lutego 2015 roku Cel szkolenia: Teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do uzyskania kwalifikacji do obsługi podestów ruchomych oraz do egzaminu przed Urzędem Dozoru Technicznego wydającego zaświadczenia kwalifikacyjne do obsługi podestów ruchomych. Nabycie wiedzy dot.: budowy i działania podestów ruchomych, przepisów i zasad związanych z obsługą tychże podestów, przepisów dozoru technicznego, przepisów bhp w zakresie ogólnym oraz związanych z obsługą podestów ruchomych. Umiejętności pozyskane przez słuchaczy: prawidłowa obsługa podestów ruchomych, prawidłowa reakcja w razie awarii podestu ruchomego, postępowanie zgodnie z wymaganiami i zasadami przepisów bhp oraz ppoż. Egzamin, po zakończonym szkoleniu przed Komisją UDT, TDT lub WDT..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wiedza i doświadczenie - 10
    • 3. Posiadanie certyfikatów jakości - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs - Operator wózków widłowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: Kurs Operator wózków widłowych Liczba osób: 3 Liczba godzin ogółem: 50 godzin (35 godzin zajęć teoretycznych, 15 godzin zajęć praktycznych) Termin realizacji: do 28 lutego 2015 roku Cel szkolenia: Teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do uzyskania kwalifikacji do obsługi wszystkich typów wózków jezdniowych w tym wymiana butli w wózkach o zasilaniu gazowym. Przygotowanie do obsługi wózków spalinowych, gazowych i elektrycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wiedza i doświadczenie - 10
    • 3. Posiadanie certyfikatów jakości - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III: Kurs komputerowy Liczba osób: 4 Liczba godzin ogółem: 60 godzin Termin realizacji: do 28 lutego 2015 roku Cel szkolenia: Przygotowanie uczestników do pracy biurowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w całej Europie. Zdobycie umiejętności obsługi komputera z szerokiego zakresu pojęć, podstaw technik informatycznych, przetwarzania tekstów, arkuszy kalkulacyjnych, baz danych, grafiki menadżerskiej i prezentacyjnej, usług w sieciach komputerowych. Zakres kursu powinien obejmować: - podstawy obsługi komputera - przetwarzanie tekstów - praca z arkuszem kalkulacyjnym - praca w programie Power Point - usługi w sieci Internet - mailing - obsługa portali społecznościowych - obsługa sklepu internetowego - techniki skutecznej sprzedaży przez telefon - podstawy budowania stron internetowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wiedza i doświadczenie - 10
    • 3. Posiadanie certyfikatów jakości - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs - Obsługa sekretariatu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV: Kurs Obsługa sekretariatu Liczba osób: 1 Liczba godzin ogółem: 30 godzin Termin realizacji: do 28 lutego 2015 roku Cel szkolenia: Przygotowanie słuchaczy do pracy biurowej na stanowisku specjalisty ds. obsługi sekretariatu, Office Manager. Zdobycie umiejętności dotyczących m. in. etykiety biznesowej, dress codeu, autoprezentacji i savoir-vivreu w biznesie. Nabycie wiedzy z zakresu rozmowy telefonicznej, prawidłowego pisania e-maili jak również zasad udzielania informacji zarówno osobom zatrudnionym w firmie jak i gościom odwiedzającym organizację. Zakres kursu powinien obejmować: - profesjonalny sekretariat- prawidłowe funkcjonowanie firmy, - funkcje sekretariatu, - osobowa wizytówka firmy- prawidłowa autoprezentacja sekretarki, asystenta, - profesjonalny ubiór i makijaż - stylizacja biznesowa, biznesowy makijaż, - etykieta biznesowa- powitania, pożegnania, zasady witania gości, podawania ręki, - relacje z przełożonymi, relacje ze współpracownikami, - umiejętne układanie kalendarza przełożonego, - wybierania zadań do realizacji ze względu na hierarchię ważności, - rozmowy telefoniczne i maile - savoir-vivre rozmowy telefonicznej, prawidłowe pisanie maili, - ochrona prywatności - najważniejsze punkty, - niezbędna asertywność..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wiedza i doświadczenie - 10
    • 3. Posiadanie certyfikatów jakości - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.