eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Prace przy drzewostanie na terenach Gminy Miejskiej Przemyśl

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-21

Przemyśl: Prace przy drzewostanie na terenach Gminy Miejskiej Przemyśl
Numer ogłoszenia: 41483 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace przy drzewostanie na terenach Gminy Miejskiej Przemyśl.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z wykonywaniem zabiegów pielęgnacyjnych przy drzewostanie oraz wycinką drzew na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl. Zakres usługi jest podzielony na cztery zadania częściowe: Zadanie Nr 1 - Wycinka drzew rosnących na terenach wpisanych do rejestru zabytków; Zadanie Nr 2 - Pielęgnacja drzew rosnących na terenach wpisanych do rejestru zabytków; Zadanie Nr 3 - Wycinka drzew rosnących w układzie urbanistycznym Miasta wpisanego do rejestru zabytków oraz poza układem; Zadanie Nr 4 - Pielęgnacja drzew rosnących w układzie urbanistycznym Miasta wpisanego do rejestru zabytków oraz na terenie lasu; 2. Dokładny opis, lokalizacja drzew na których zaplanowano przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych i wycinkę drzew oraz zakres przedstawia Załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz mapa stanowiąca załącznik graficzny. 3. Drewno z wycinki drzew Wykonawca przekaże: Zadanie Nr 1 - do Schroniska dla bezdomnych im. Św. Brata Alberta w Przemyślu przy ul. Focha 12, Zadanie Nr 3 - do Schroniska dla bezdomnych zwierząt w Orzechowcach. 4. Zamawiający przewiduje zorganizowanie dla zainteresowanych udziałem w przetargu podmiotów wizji lokalnej w terenie, w dniu 27 lutego 2012 r. o godzinie 10.00 (Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, ul. Ratuszowa 10 A II piętro) w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług stanowiących przedmiot zamówienia i uzyskania przez wykonawcę dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, aby wykluczyć roszczenia Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych na terenie Miasta Przemyśla wydane zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. z 2011 Dz. U. Nr 5 poz. 13 z późn. zm.) w zakresie odpadów pochodzących z utrzymania terenów zielonych. Warunek ten dotyczy wszystkich zadań częściowych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem: a) piłami spalinowymi - co najmniej 4 szt. (dla wszystkich zadań częściowych); b) podnośnikiem hydraulicznym - szt. 1, (dla zadań częściowych Nr 2,3,4); c) samochodem dostawczym do 2,5 tony z samowyładowczą skrzynią - 1 szt. (dla wszystkich zadań częściowych); d) sprzęt alpinistyczny (liny i uprzęże) - co najmniej 4 sztuki pełnego kompletu (dla zadań częściowych Nr 1 i 2)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami: a) jedną osoba nadzorująca przewidziana do kierowania osobami wykonującymi prace o charakterze technicznym, posiadająca tytuł zawodowy magistra studiów wyższych obejmujących wiadomości w zakresie konserwacji zieleni oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej zgodnie z § 8 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych, poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579) lub posiada zaświadczenie o kwalifikacjach, o których mowa w § 31 powyższego rozporządzenia (dla zadań częściowych Nr 1 i 2); b) co najmniej 4 osoby posiadające uprawnienia do obsługi pił mechanicznych, do ścinki drzew z minimum 2 letnim doświadczeniem w zakresie pielęgnacji drzew ozdobnych - (dla wszystkich zadań częściowych); c)co najmniej 4 osoby posiadające uprawnienia do prowadzenia prac metodą alpinistyczną (dla zadań częściowych Nr 1 i 2)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i posiada na dzień składania ofert opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie, na kwotę ubezpieczenia min. 50 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty: 1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze, 3) pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.5 ppkt. 1

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku zmiany terminu zakończenia realizacji robót i zgłoszenia gotowości do odbioru na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których wykonania nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona. 2. Ponadto zmiany umowy mogą wynikać m.in. z: 1) wprowadzenia Podwykonawcy na zadanie w przypadku gdy Wykonawca w ofercie przewidywał, że wykona roboty siłami własnymi, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, 2) zmiany Podwykonawcy, 3) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi albo okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP usługi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Przemyślu, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych ul. Ratuszowa 10A, 37-700 Przemyśl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Przemyślu, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych ul. Ratuszowa 10A, 37-700 Przemyśl..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycinka drzew rosnących na terenach wpisanych do rejestru zabytków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dokładny opis, lokalizacja drzew na których zaplanowano przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych i wycinkę drzew oraz zakres przedstawia Załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz mapa stanowiąca załącznik graficzny. 2. Drewno z wycinki drzew Wykonawca przekaże: Zadanie Nr 1 - do Schroniska dla bezdomnych im. Św. Brata Alberta w Przemyślu przy ul. Focha 12, Zadanie Nr 3 - do Schroniska dla bezdomnych zwierząt w Orzechowcach. 3. Zamawiający przewiduje zorganizowanie dla zainteresowanych udziałem w przetargu podmiotów wizji lokalnej w terenie, w dniu 27 lutego 2012 r. o godzinie 10.00 (Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, ul. Ratuszowa 10 A II piętro) w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług stanowiących przedmiot zamówienia i uzyskania przez wykonawcę dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, aby wykluczyć roszczenia Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pielęgnacja drzew rosnących na terenach wpisanych do rejestru zabytków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dokładny opis, lokalizacja drzew na których zaplanowano przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych i wycinkę drzew oraz zakres przedstawia Załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz mapa stanowiąca załącznik graficzny. 2. Drewno z wycinki drzew Wykonawca przekaże: Zadanie Nr 1 - do Schroniska dla bezdomnych im. Św. Brata Alberta w Przemyślu przy ul. Focha 12, Zadanie Nr 3 - do Schroniska dla bezdomnych zwierząt w Orzechowcach. 3. Zamawiający przewiduje zorganizowanie dla zainteresowanych udziałem w przetargu podmiotów wizji lokalnej w terenie, w dniu 27 lutego 2012 r. o godzinie 10.00 (Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, ul. Ratuszowa 10 A II piętro) w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług stanowiących przedmiot zamówienia i uzyskania przez wykonawcę dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, aby wykluczyć roszczenia Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycinka drzew rosnących w układzie urbanistycznym Miasta wpisanego do rejestru zabytków oraz poza układem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dokładny opis, lokalizacja drzew na których zaplanowano przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych i wycinkę drzew oraz zakres przedstawia Załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz mapa stanowiąca załącznik graficzny. 2. Drewno z wycinki drzew Wykonawca przekaże: Zadanie Nr 1 - do Schroniska dla bezdomnych im. Św. Brata Alberta w Przemyślu przy ul. Focha 12, Zadanie Nr 3 - do Schroniska dla bezdomnych zwierząt w Orzechowcach. 3. Zamawiający przewiduje zorganizowanie dla zainteresowanych udziałem w przetargu podmiotów wizji lokalnej w terenie, w dniu 27 lutego 2012 r. o godzinie 10.00 (Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, ul. Ratuszowa 10 A II piętro) w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług stanowiących przedmiot zamówienia i uzyskania przez wykonawcę dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, aby wykluczyć roszczenia Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pielęgnacja drzew rosnących w układzie urbanistycznym Miasta wpisanego do rejestru zabytków oraz na terenie lasu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dokładny opis, lokalizacja drzew na których zaplanowano przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych i wycinkę drzew oraz zakres przedstawia Załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz mapa stanowiąca załącznik graficzny. 2. Drewno z wycinki drzew Wykonawca przekaże: Zadanie Nr 1 - do Schroniska dla bezdomnych im. Św. Brata Alberta w Przemyślu przy ul. Focha 12, Zadanie Nr 3 - do Schroniska dla bezdomnych zwierząt w Orzechowcach. 3. Zamawiający przewiduje zorganizowanie dla zainteresowanych udziałem w przetargu podmiotów wizji lokalnej w terenie, w dniu 27 lutego 2012 r. o godzinie 10.00 (Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, ul. Ratuszowa 10 A II piętro) w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług stanowiących przedmiot zamówienia i uzyskania przez wykonawcę dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, aby wykluczyć roszczenia Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.