eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Obsługa bankowa budżetu Gminy Milanówek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-21

Milanówek: Obsługa bankowa budżetu Gminy Milanówek
Numer ogłoszenia: 414802 - 2010; data zamieszczenia: 21.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 362052 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 022 7248039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Milanówek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze bankowej budżetu Gminy Milanówek poprzez obsługę 8 jednostek organizacyjnych działających na terenie miasta Milanówka. Bank będzie zobowiązany do otwarcia i prowadzenia rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych Miasta i 8 jednostek organizacyjnych tj.: Urząd Miasta, Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Ośrodek Pomocy Społecznej, Straż Miejska, Przedszkole Nr 1, Szkoła Podstawowa Nr 2, Zespół Szkół Gminnych Nr 1, Zespół Szkół Gminnych Nr 3. Rachunki będą prowadzone w oparciu o odrębne umowy zawarte z poszczególnymi jednostkami, na warunkach określonych w ofercie. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: I.Na przedmiot zamówienia składa się m. in.: 1)prowadzenie rachunku bieżącego, 2)prowadzenie rachunków pomocniczych (ok. 35 szt.), 3)wypłaty i wpłaty gotówkowe (w PLN), 4)realizacja czeków, 5)uwzględnienie w ustalaniu wysokości środków do oprocentowania bieżących wpływów dnia (min. do godziny 1600), bank zobowiązany będzie do dokonywania miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych, 6)zagospodarowanie i lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych i długoterminowych (lokaty jednodniowe, weekendowe, tygodniowe, miesięczne, Overnight i inne dostępne w ofercie banku), 7)Zamawiający musi posiadać dostęp do wykonywania usługi systemem elektronicznym, możliwość elektronicznego wykonywania operacji na rachunkach odrębnie dla każdej jednostki organizacyjnej. Bank zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi oferowanego systemu. Bank umożliwi bezpłatną instalację i bezpłatne korzystanie z usług bankowości elektronicznej na wniosek Zamawiającego. 8)W przypadku korzystania z systemu bankowości elektronicznej, Zamawiający musi posiadać dostęp do następujących usług: a)dostęp do pełnej informacji o wszystkich rachunkach własnych i ich obrotach, b)przeglądu historii operacji w pełnym rozbiciu analitycznym oraz przeglądu operacji bieżąco rejestrowanych na rachunkach, c)rejestracji określonych operacji (przelewów z rachunku Zamawiającego na rachunki w oddziale banku lub w innych bankach), d)bieżącego dysponowania środkami wpływającymi na rachunek, e)zautomatyzowanie szeregu czynności przy rejestracji dyspozycji przelewu zmniejszając do minimum prawdopodobieństwo popełniania błędu (szablony przelewów, kontrola rachunków, kontrola uprawnień), f)obsługa zleceń i wniosków, g)tworzenie raportów na podstawie posiadanych danych oraz ich wydruk, 9)Możliwość zaciągania kredytów w rachunku bieżącym Zamawiającego, 10)Przyjmowanie wpłat przez Zamawiającego poprzez terminale obsługujące karty kredytowe klientów, 11)Wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń, 12)W przypadku wpłaty wadium przez uczestników postępowania przetargowego, Bank zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu ustalenie godziny obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego, 13)Koszty obsługi bankowej : - będą niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy, - cena oferty musi zawierać wszelkie składowe, w tym również: a) koszt wykonywania usługi, w tym narzuty i dodatki dla Banku, b) inne koszty niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia. W przypadku wystąpienia awarii systemu Bank gwarantuje możliwość korzystania z usługi typu teleserwis umożliwiającej telefoniczne uzyskanie informacji o stanie rachunków. Do oceny przedkłada się wyłącznie niżej wymienione materiały: a.Uchwała Nr 380/XXXIII/10 Rady Miasta Milanówka z dnia 27 stycznia 2010 r. w sprawie uchwalenia budżetu na 2010 rok - znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.milanowek.pl b.Sprawozdanie Rb NDS za III kwartały 2010 r.- załącznik nr 6 c.Sprawozdanie Rb Z za III kwartały 2010 r. - załącznik nr 7 Jednocześnie Zamawiający uprzejmie informuje, że: a.nie będzie wypełniał żadnych druków dostarczonych przez Banki na etapie prowadzonego postępowania jak również przed podpisaniem umowy z wyłonionym Bankiem, bowiem Zamawiający dostarczył w SIWZ wszelkie dane, które umożliwiają sporządzanie przez Banki własnych analiz, w związku z powyższym Zamawiający nie będzie przetwarzał danych zawartych w SIWZ. b.informacje o osobach jakie reprezentują Gminę Milanówek są dostępne na stronie internetowej www.milanowek.pl. Uchwały o powołaniu osób reprezentujących Gminę będą mogły być przesłane przed podpisaniem umowy na obsługę bankową budżetu Gminy Milanówek..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej, Jana Pawła II 38, 96-230 Biała Rawska, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 318406,80

  • Oferta z najniższą ceną: 318406,80 / Oferta z najwyższą ceną: 318406,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.