eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › budowa drogi ul. Rozwojowa w Sulechowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-16

POZYCJA 41471

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sulechów: budowa drogi ul. Rozwojowa w Sulechowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Sulechów, do kontaktów: Julita Szukała-Wachowska, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, fax 068 3854686, e-mail: bz@sulechow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): bip.sulechow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa drogi ul. Rozwojowa w Sulechowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Rozwojowa, Gmina Sulechów, powiat Zielonogórski, województwo Lubuskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1Zamówienie obejmuje budowę drogi o nawierzchni z masy asfaltowej na ul. Rozwojowej w Sulechowie tj. ułożenie masy bitumicznej - warstwy ścieralnej o gr. 5cm na podbudowie z betonu asfaltowego o gr. 13 cm układanej w dwóch warstwach, na podbudowie z tłucznia kamiennego, przy czym zakresem robót objęto wyłącznie uzupełnienie podbudowy tłuczniowej o grubości 5 cm. Roboty będą wykonywane na odcinku o długości ok. 340,0 m o średniej szerokości 6,0 m. Ogólny zakres robót obejmuje wykonanie: - uzupełnienia podbudowy z tłucznia kamiennego o grubości 5 cm po zagęszczeniu -2099,0 m2; - podbudowy z betonu asfaltowego o grubości 13 cm układanej w dwóch warstwach - 2099,0m2, - warstwy ścieralnej jezdni o szerokości średnio 6,0m z betonu asfaltowego grubości po zagęszczeniu 5cm - ok. 2.099,0 m2, - regulację studni kanalizacyjnych - 9 szt.; - montaż krat ściekowych-ulicznych, żeliwnych na istniejących studniach kanalizacji deszczowej w ilości 11 szt.; kraty uliczne stanowią materiał inwestora i zostaną przekazane Wykonawcy robót po podpisaniu umowy na roboty drogowe. - uzupełnienia poboczy tłuczniem kamiennym o grubości po zagęszczeniu 15 cm i szerokości 30 cm - 204,0 m2; - uzupełnienie tłuczniem kamiennym połączenia nawierzchni bitumicznej z gruntową - 31,913 m3; - mechaniczne plantowanie terenu spycharką gąsienicową - ok. 6800 m2; 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Uwaga - Zamawiający wyklucza przy wykonaniu zamówienia stosowanie tłucznia pomiedziowego; 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1Zamówienie obejmuje budowę drogi o nawierzchni z masy asfaltowej na ul. Rozwojowej w Sulechowie tj. ułożenie masy bitumicznej - warstwy ścieralnej o gr. 5cm na podbudowie z betonu asfaltowego o gr. 13 cm układanej w dwóch warstwach, na podbudowie z tłucznia kamiennego, przy czym zakresem robót objęto wyłącznie uzupełnienie podbudowy tłuczniowej o grubości 5 cm. Roboty będą wykonywane na odcinku o długości ok. 340,0 m o średniej szerokości 6,0 m. Ogólny zakres robót obejmuje wykonanie: - uzupełnienia podbudowy z tłucznia kamiennego o grubości 5 cm po zagęszczeniu -2099,0 m2; - podbudowy z betonu asfaltowego o grubości 13 cm układanej w dwóch warstwach - 2099,0m2, - warstwy ścieralnej jezdni o szerokości średnio 6,0m z betonu asfaltowego grubości po zagęszczeniu 5cm - ok. 2.099,0 m2, - regulację studni kanalizacyjnych - 9 szt.; - montaż krat ściekowych-ulicznych, żeliwnych na istniejących studniach kanalizacji deszczowej w ilości 11 szt.; kraty uliczne stanowią materiał inwestora i zostaną przekazane Wykonawcy robót po podpisaniu umowy na roboty drogowe. - uzupełnienia poboczy tłuczniem kamiennym o grubości po zagęszczeniu 15 cm i szerokości 30 cm - 204,0 m2; - uzupełnienie tłuczniem kamiennym połączenia nawierzchni bitumicznej z gruntową - 31,913 m3; - mechaniczne plantowanie terenu spycharką gąsienicową - ok. 6800 m2; 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres robót objęty zamówieniem będzie wypłacone po zakończeniu i odebraniu zakresu robót stanowiących przedmiot zamówienia. c) Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel inżynieryjno - techniczny w celu obsadzenia stanowiska kierownika robót z uprawnieniami do budowy dróg. Osoba przewidziana na stanowisko kierownika budowy musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i mieć opłacone wymagane składki zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42, z poźn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowie-dzialności cywilnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa. (Dz. U. nr 220, poz. 2173 i 2174 z 2003 r.). d). Potencjał techniczny: Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp - przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób - w pełni sprawny podstawowy sprzęt umożliwiający wykonanie robót. e). Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym referencjami, w okresie ostatnich5 lat co najmniej trzech zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. f). Podwykonawcy: - Jeżeli Wykonawca w ofercie nie deklaruje uczestnictwa podwykonawców przy realizacji zamówienia oznacza to, że nie przewiduje takiego sposobu wywiązania się z zobowiązania. W takiej sytuacji w pro-jekcie umowy zamieszczonym w rozdz. 2 SIWZ w kwestiach dotyczących podwykonawców obowią-zywać będzie Wykonawcę zapis § 6 ust. 1 oraz § 8 z wyłączeniem § 8 ust. 5 pkt d. - W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców musi: a) wykazać w ofercie zakres rzeczowy i finansowy prac, jakie wykona przy pomocy podwykonawcy, b) uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na warunki umowy zawartej pomiędzy nim a podwykonawcą. Złożenie oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, konieczne jest ustanowienie pełnomocnika (osoba fizyczna) do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich Wykonawców winno być dołączone do oferty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium \spełnia\ - \nie spełnia\. Wykonawca spełniający warunki otrzyma ocenę \spełnia\ natomiast Wykonawca nie spełniający któregokolwiek z warunków otrzyma ocenę \nie spełnia\ i zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 zostanie odrzucona. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu sta-nowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalno-ści gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol-skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 10 d). składa dokument lub dokumenty wysta-wione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdro-wotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informa-cjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wyko-nania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3. W wyka-zie należy określić, które z wykazanych podmiotów będą zatrudnione jako podwykonawcy. - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia [konieczny odpis uprawnień pracowników wymienionych w punkcie III.1.3. oraz za-świadczenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa kierownika budowy]. - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat (min. 3) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przed-miot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania- załącznik nr 4 - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referen-cje od poprzednich Zamawiających). Dowód wniesienia/wpłacenia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sulechow.pl. Opłata: 9 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można pobrać ze strony bip.sulechow.pl. Można również siwz uzyskać na wniosek u Zamawiajacego po wcześniejszej wpłacie za SIWZ na konto Zamawiajacego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.09.2006, godzina 10:00, Siedziba Zamawiajacego sala nr 104.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.