eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup usługi hotelowo-gastronomiczno-konferencyjnej w związku z Forum Promocji Województwa Łódzkiego 2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-11

Łódź: Zakup usługi hotelowo-gastronomiczno-konferencyjnej w związku z Forum Promocji Województwa Łódzkiego 2013
Numer ogłoszenia: 414534 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148419 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi hotelowo-gastronomiczno-konferencyjnej w związku z Forum Promocji Województwa Łódzkiego 2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi hotelowo - gastronomiczno - konferencyjnej w związku z Forum Promocji Województwa Łódzkiego 2013, zwanego dalej Forum, które odbędzie się w dniach 27 - 28 listopada 2013 roku. 2. Przedmiot zamówienia składa się z trzech elementów składowych: 1) Realizacja usługi hotelowej; 2) Realizacja usługi gastronomicznej; 3) Realizacja usługi konferencyjnej. 3.Zamawiający wymaga, aby miejscem wykonania usług był obiekt spełniający następujące wymagania techniczne: 1) Hotel/Ośrodek/Centrum Hotelowo-Konferencyjne o kategorii hotelowej minimum trzy gwiazdki (zgodnie z polskimi standardami). 2) Lokalizacja na terenie województwa łódzkiego. 3) Obiekt dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (windy, podjazdy itp.). 4) Dostępność 300 miejsc noclegowych zlokalizowanych na terenie jednego obiektu. 5) Posiadanie wymaganej infrastruktury konferencyjnej - 1 salę konferencyjną o ilości miejsc siedzących minimum 320 osób oraz 5 salek konferencyjnych o ilości miejsc siedzących minimum 40 osób. 6) Możliwość - ekspozycji na terenie obiektu materiałów promocyjnych województwa oraz patronów medialnych, zorganizowania punktu informacyjnego w pobliżu recepcji hotelowej, zorganizowania dla uczestników szatni wraz z przechowalnią bagażów i obsługą (przed godziną meldowania i po wymeldowaniu), udostępnienia pomieszczenia na potrzeby magazynowania materiałów konferencyjnych, udostępnienia pomieszczenia na potrzeby realizacji studia radiowego. 7) Sale restauracyjne mogące jednorazowo pomieścić 320 osób. 8) Posiadanie minimum 30 pokoi jednoosobowych oraz pokoje dwu- i trzyosobowe z pełnym węzłem sanitarnym oraz pojedynczymi miejscami do spania. 9) Dysponowanie minimum 80 miejscami parkingowymi zlokalizowanymi na terenie obiektu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 98.39.00.00 - Inne usługi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu pn. Marka Łódzkie promuje - budowanie, pozycjonowanie i promowanie marki województwa łódzkiego w latach 2013-2015, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa TRIP Sp. z o.o. S.K.A., ul. Tetmajera 35 lok. 14, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135014,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 133830,00

  • Oferta z najniższą ceną: 133830,00 / Oferta z najwyższą ceną: 143008,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.