eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-05

Kraków: Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 41450 - 2014; data zamieszczenia: 05.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14082 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6165482, 6165469, faks 12 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, zwanych w dalej towarem, szczegółowo opisanych w formularzu cenowym, stanowiącym integralną część formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki realizacji zamówienia: 1. Dostawy będą wykonywane w formie dostaw częściowych na podstawie zamówień częściowych przekazywanych faxem lub e-mailem, w ilościach i asortymencie w nich wymienionych. Dostawa ma być zrealizowana w terminie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia częściowego. 2. Termin płatności do 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, po zrealizowaniu dostawy częściowej. Warunki dodatkowe realizacji zamówienia: 1. Miejsce dostawy: magazyn centralny Zamawiającego, Kraków ul. Józefińska 14, w godzinach pracy Zamawiającego, tj.: od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 -14:30. 2. Wykonawca dostarczy zamawiany towar własnym transportem i na własny koszt w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. Opakowanie i sposób przewozu będą odpowiadać jego właściwościom. 3. Wykonawca zapewni pracowników, którzy wniosą towar do pomieszczenia magazynu, który mieści się na parterze. 4. Towar będzie fabrycznie nowy, zdatny do natychmiastowego użytku zgodnie z przeznaczeniem (np. długopisy mają być wyposażone we wkłady itp.). Artykuły piśmiennicze nie mogą w trakcie użytkowania wylewać ani przerywać. 5. W przypadku materiałów, których przydatność do użytku jest ograniczona czasowo - dostarczone materiały muszą mieć termin przydatności co najmniej 1 rok od daty dostawy. 6. Wykonawca udzieli przynajmniej 12 miesięcznej gwarancji, jednak na okres nie krótszy niż gwarancja producenta. W przypadku, gdy w wykazie materiałów Zamawiający oznaczył minimalny okres trwania gwarancji producenta Wykonawca zobowiązany jest zaoferować i dostarczać produkty, na które producent udziela gwarancji na okres co najmniej jak wskazany w omawianym wykazie przez Zamawiającego. Materiały piśmiennicze muszą posiadać przydatność do użytku co najmniej 2 lata. 7. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć asortyment taki jak poda w ofercie, tj. te same marki i modele z wyjątkiem sytuacji, gdy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę materiału lub sprzętu na inny - o nie gorszej jakości i parametrach oraz nie krótszym okresie gwarancji. Przy czym nie powoduje to zmiany ceny. 8. W przypadku stwierdzenia w trakcie realizacji umowy, że jakość dostarczonych materiałów i urządzeń jest niewystarczająca lub uległa pogorszeniu Zamawiający ma prawo żądać zmiany materiału na inny o wyższej jakości bez prawa Wykonawcy do zwiększenia Wynagrodzenia. 9. W obu powyższych przypadkach model i markę nowych materiałów i sprzętu podaje Wykonawca oraz występuje pisemnie z wnioskiem o ich akceptację. Na wniosek Zamawiającego ma obowiązek dostarczyć próbkę materiału, wypożyczyć sprzęt lub przedłożyć jego opis, atesty lub informację o gwarancji producenta (potwierdzoną przez producenta lub jego przedstawiciela na Polskę). Materiały dołączone do oferty mogą zostać odebrane przez Wykonawcę na jego koszt. 10. Wykonawca dostarczy zamawiany towar bez względu na zamawiane ilości, opakowania zbiorcze oraz minima logistyczne. 11. Wykonawca wraz z dostawą dostarczy fakturę VAT. W przypadku niedostarczenia faktury VAT wraz z dostawą winna ona być dostarczona Zamawiającemu do 2 dni roboczych. 12. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym towarze Wykonawca wymieni towar w ciągu 3 dni od daty złożenia reklamacji. 13. Zamawiający, na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza możliwość zmiany dostarczanego towaru w stosunku do towaru zaoferowanego w ofercie w przypadku, gdy towar przestanie być produkowany lub nie będzie dostępny na rynku. 14. W sytuacjach opisanych w ust. 13 Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji typ towaru oraz jego producenta. Zamawiający, w celu weryfikacji jakości towaru, zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy udostępnienia próbki towaru lub przedłożenia jego opisu, atestów oraz informacji o gwarancji producenta, potwierdzonej przez producenta lub jego przedstawiciela na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 15. Towar będzie oznaczony w taki sposób, aby była możliwa identyfikacja modelu i producenta lub marki. W przypadku towaru dostarczanego w opakowaniach nazwa modelu i producenta lub marki będzie umieszczona na opakowaniu. Opakowanie będzie nienaruszone i nieotwierane. 16. Za odbiór dostawy odpowiada magazynier lub osoba go zastępująca. 17. Odbiór przez Zamawiającego przesyłki od kuriera nie oznacza odbioru dostawy. 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianych materiałów biurowych w obrębie asortymentu wymienionego w załączniku do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma ABC Jacek Kofin, Andrzej Kuliński, Zofia Kulińska Sp. J., ul. Zabłocie 20, 30-701 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 262926,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 218359,41

  • Oferta z najniższą ceną: 218359,41 / Oferta z najwyższą ceną: 254649,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.