Ogłoszenie z dnia 2011-12-07
Inowrocław: Przeprowadzenie w Szkole Podstawowej w Górze zajęć z matematyki i zajęć matematyczno-przyrodniczych w ramach projektu Program Indywidualizacji Procesu Nauczania i Wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Województwie Kujawsko-Pomorskim
Numer ogłoszenia: 414358 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3570251, faks 52 3540490.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie w Szkole Podstawowej w Górze zajęć z matematyki i zajęć matematyczno-przyrodniczych w ramach projektu Program Indywidualizacji Procesu Nauczania i Wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Województwie Kujawsko-Pomorskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół Gminy Inowrocław, działając w imieniu Gminy Inowrocław na podstawie § 4 ust. 1 pkt 10 umowy partnerskiej nr EST.IV.3040-UE-132/2010 projektu Program Indywidualizacji Procesu Nauczania i Wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Województwie Kujawsko-Pomorskim przeprowadził postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia pn. przeprowadzenie w Szkole Podstawowej w Górze zajęć z matematyki i zajęć matematyczno-przyrodniczych w ramach projektu Program Indywidualizacji Procesu Nauczania i Wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Województwie Kujawsko-Pomorskim, poddziałanie 9.1.2, Priorytet IX, Program Operacyjny Kapitał Ludzki. W ramach usługi wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć w liczbie godzin 33 z każdego z przedmiotów w roku szkolnym 2011/2012.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Indywidualizacji Procesu Nauczania i Wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Województwie Kujawsko-Pomorskim, poddziałanie 9.1.2, Priorytet IX, Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dorota Orzechowska, ul. Hoyera 17/6, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67690,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4620,00
Oferta z najniższą ceną: 4620,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4620,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnieniem wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki wobec przedmiotu zamówienia jest fakt, że są to usługi o charakterze niepriorytetowym, zgodnie z poz. 24 - usługi edukacyjne i szkoleniowe - wykazu usług o charakterze niepriorytetowym stanowiącym załącznik nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym. Charakter niepriorytetowy przedmiotu zamówienia pozwala również na zastosowanie uproszczonej procedury, o której mowa w § 5 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zrealizowanie założeń projektu jest możliwe jedynie w przypadku zatrudnienia nauczyciela, który na co dzień prowadzi zajęcia z daną grupą dzieci, gdyż tylko i wyłącznie ta osoba zna poziom wiedzy poszczególnych uczniów i posiada wymagane kwalifikacje. Ponadto projekt zakłada konkretną stawkę za jednostkową godzinę lekcyjną. Powyższe założenia są ujęte w programie: Programu Indywidualizacji Procesu Nauczania i Wychowania dla uczniów klas I-III szkół podstawowych z Województwa Kujawsko-Pomorskiego realizowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko - Pomorskiego i nie dają zamawiającemu możliwości wyboru. W związku z tym wybór wykonawcy usługi, zgodnie z wytycznymi projektu, jest możliwy jedynie przy udzieleniu zamówienia z wolnej ręki. Zamawiający bowiem ma ograniczony wpływ na wybór wykonawcy i nie ma wpływu na wysokość stawki za jednostkę lekcyjną, jaką ma otrzymać wykonawca. Ponadto zatrudnienie nauczycieli ze szkoły, w której prowadzone są zajęcia byłoby najkorzystniejsze z uwagi na możliwość organizowania zajęć bezpośrednio przed lub po lekcjach, z uwzględnieniem planu szkolnego, bez konieczności dodatkowego dowozu, a więc generowania dodatkowych kosztów. Powyższe przesłanki stanowią o tym, iż usługa może być świadczona tylko przez konkretnego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, o której jest mowa w § 67 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) i brak jest możliwości zastosowania innego trybu i wyboru innego wykonawcy, a także innej stawki jednostkowej za godzinę lekcyjną.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Leasing używanego wozidła przegubowego.
- Usługa ochrony (SOC) stacji roboczych i serwerów w Urzędzie Miasta Inowrocławia
- Dostawę odczynników do wykonywania badań koagulologicznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów automatycznych na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Zaimpregnowanie środkiem ogniochronnym zabudowy więźby dachowej w budynku ratusza przy al. Ratuszowej 36
- Rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
- Pomiar oraz wyrównanie wysokości punktów w ramach modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie powiatu inowrocławskiego, województwo kujawsko-pomorskie
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.