eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa przyrządów laboratoryjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-24

Katowice: Dostawa przyrządów laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 414270 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181793 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przyrządów laboratoryjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia była dostawa przyrządów laboratoryjnych zwanych dalej -urządzeniami do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany był do transportu oraz rozładunku urządzeń. Dodatkowo, zakresie części E (młynek z systemem) Wykonawca zobowiązany był do uruchomienia urządzenia.
2. Urządzenia musiały być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające urządzenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowił załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem:
a) w zakresie części A - miernik tlenu - 1 szt.
b) w zakresie części B - kalorymetry 3 szt. oraz fotometry - 3 szt.
c) w zakresie części C - bilansomierz - 1 szt.
d) w zakresie części D - pobornik pyłu - 1 szt.
e) w zakresie części E - młynek z systemem automatycznego dozowania ciekłego azotu, z wyposażeniem - 1 szt.
5. Zamawiający dopuścił składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż opisane w SIWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane były wskazania określonego urządzenia oznaczało to, że Zamawiający wymagał, aby oferowane przez Wykonawcę urządzenie/a posiadało/y parametry techniczne i funkcjonalne oraz standardy jakościowe takie same lub lepsze jak urządzenia opisane w SIWZ.
6. Wymagany termin realizacji zamówienia:
-w zakresie części A, B, C - do 4 tygodni od daty zawarcia umowy,
- w zakresie części D, E - do 8 tygodni od daty zawarcia umowy.
7. Wymagany okres gwarancji - dla części A i D nie mniej niż 12 miesięcy, dla części B,C, E - nie mniej niż 24 miesiące.
8. Zamawiający dopuścił możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należało wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.
9. Zamawiający nie przewidywał możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
10. Zamawiający nie dopuścił składania ofert wariantowych.
11. Rozliczenia finansowe między Zamawiającym, a Wykonawcą miały być dokonywane w polskich złotych (PLN).
12. Zamawiający nie przewidywał wyboru oferty najkorzystniejszej z wykorzystaniem aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie przewidywał udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
14. Zamawiający nie przewidywał zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewidywał ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16. Zamawiający nie ograniczył możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: TEAM realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (POIG), Priorytet 1. Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Działanie 1.2 Wzmocnienie potencjału kadrowego nauki. Umowa o dofinansowanie projektu nr: TEAM/2008-1/6 z dnia 03.12.2008r - w zakresie części A oraz w pozostałych częściach ze środków własnych Zamawiającego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Część B - kalorymetry 3 szt. oraz fotometry - 3 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alchem Grupa Sp. z o.o. Oddział Śląsk, ul. Kasprowicza 9/2, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6922,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6519,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6519,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7665,05

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część D - pobornik pyłu - 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe Atmoservice Sp. z o.o., ul. Rakoniewicka 18, 60-111 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14999,85

  • Oferta z najniższą ceną: 14999,85 / Oferta z najwyższą ceną: 14999,85

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część E - młynek z systemem automatycznego dozowania ciekłego azotu, z wyposażeniem - 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Verder Polska Sp. z o.o., ul. Ligonia 8, 40-036 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70197,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79799,94

  • Oferta z najniższą ceną: 79799,94 / Oferta z najwyższą ceną: 79799,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.