eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skórzec › Przebudowa drogi gminnej Nowaki - Czerniejew, działka nr ewid. 464/2, 789

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-29

Skórzec: Przebudowa drogi gminnej Nowaki - Czerniejew, działka nr ewid. 464/2, 789
Numer ogłoszenia: 41424 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Skórzec, ul. Siedlecka 3, 08-114 Skórzec, woj. mazowieckie, tel. 025 6312891, fax 025 6312891.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://republika.pl/gminaskorzec

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Nowaki - Czerniejew, działka nr ewid. 464/2, 789.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej Nowaki - Czerniejew, działka nr ewid. 464/2, 789 obejmuje: a) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie przy użyciu walca wibracyjnego - 4.229,40 m2, b) skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 3.990 m2, c) mechaniczne wyrównanie istniejacej podbudowy - śr. 3 cm mieszanką mineralno-asfaltową - 274,31 t, d) nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa ścieralna gr. 4 cm - 3.990 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiazany wnieść wadium w wysokości 1500 zlotych (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: minimum 2 osoby z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: drogi i są członkami odpowiedniej izby inżynierów budownictwa; b) wykonał(jako główny wykonawca - min. 30 km nawierzchni bitumicznej) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robotami odpowiadajacymi swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; c) dysponuje sprzętem do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Dodatkowo wykonawca zapewni minimu 36 miesięczny okres gwarancji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP składa nastepujace dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy nie wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzajace posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z KRK albo równoważne zaswiadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna infornacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 PZP, wystawionej nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 PZP. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunków posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie (min. 30 km nawierzchni bitumicznej) z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (wymagane jest przedstawienie referencji lub protokołu odbioru) 2) Wykaz osób, ktore będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w tym: minimum 2 osoby z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: drogi. Dokumenty potwierdzajace, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa. 3) Wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunków znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia należy złożyć następujace dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy,że posiadają środki finansowe wystarczające do realizacji zamówienia. D. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakie mają żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U Nr 87,poz.605). E. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów (konsorcjum/spółki cywolne) musi ona spełniać następujące warunki: 1. Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców wspólnie lub upoważnionego przedstawiciela/partnera wiodącego. 2. Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upowaznionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie/partnerów - należy załączyć do oferty. 3. Przedstawiciel/wiodący partner winien być upowazniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty, które nie stanowią potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca oprócz dokumentów wskazanych w pkt A-E zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Formularz ofertowy (zgodnie z załączonym drukiem) 2. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną. 3. Wadium 4. Harmonogram robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://republika.pl/gminaskorzec

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Skórcu ul. Siedlecka 3, 08-114 Skórzec, pok nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy w Skórcu ul. Siedlecka 3, 08-114 Skórzec, pok. nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.