eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › Opracowanie planu gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta Świeradów-Zdrój wraz z niezbędnymi elementami

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-18

Świeradów-Zdrój: Opracowanie planu gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta Świeradów-Zdrój wraz z niezbędnymi elementami
Numer ogłoszenia: 413958 - 2014; data zamieszczenia: 18.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój , ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieradowzdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie planu gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta Świeradów-Zdrój wraz z niezbędnymi elementami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. opracowanie planu gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta Świeradów-Zdrój w celu ustalenia potrzeb i problemów występujących na terenie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój w zakresie gospodarki niskoemisyjnej oraz wyznaczenie działań priorytetowych związanych z realizacją działań w różnych obszarach, mających na celu m.in. przyczynić się do osiągnięcia celów określonych w pakiecie klimatyczno-energetycznym do roku 2020, tj.: a) redukcji emisji gazów cieplarnianych, b) zwiększenia udziału energii pochodzącej z źródeł odnawialnych, c) redukcji zużycia energii finalnej, co ma zostać zrealizowane poprzez podniesienie efektywności energetycznej, a także do poprawy jakości powietrza na obszarach, na których odnotowano przekroczenia jakości poziomów dopuszczalnych stężeń w powietrzu. Działania zawarte w planie mają doprowadzić do redukcji emisji zanieczyszczeń do powietrza (w tym: pyłów, dwutlenku siarki oraz tlenków azotu). W planie należy przedstawić działania operacyjne obejmujące najbliższe 3-4 lata od zatwierdzenia planu. Przedstawione działania muszą być spójne z Wieloletnią Prognozą Finansową WPF. Plan gospodarki niskoemisyjnej powinien być opracowany w sposób kompleksowy i obejmować: strategię ogólną, wyniki bazowej inwentaryzacji emisji dwutlenku węgla, działania i zadania zmierzające do ograniczenia emisji do środowiska zaplanowane w całym okresie objętym planem, w tym krótko i średnio terminowe na okres 3-4 lat, harmonogram rzeczowo-finansowy, w którym zostaną ujęte proponowane działania naprawcze, z uwzględnieniem terminów oraz kosztów realizacji wraz z możliwymi źródłami finansowania, wskaźniki monitorowania prowadzonej polityki ekologiczno-energetycznej. Plan gospodarki niskoemisyjnej powinien zawierać: 1) Streszczenie 2) Ogólna strategia - cele strategiczne i szczegółowe, - stan obecny, - identyfikacja obszarów problemowych, - aspekty organizacyjne i finansowe (struktury organizacyjne, zasoby ludzkie, zaangażowane strony, budżet, źródła finansowania inwestycji, środki finansowe na monitoring i ocenę). 3) Wyniki bazowej inwentaryzacji emisji dwutlenku węgla 4) Działania/zadania i środki zaplanowane na cały okres objęty planem 5) Długoterminowa strategia, cele i zobowiązania 6) Krótko/średnioterminowe działania/zadania (opis, podmioty odpowiedzialne za realizację, harmonogramy, koszty, wskaźniki) 1. Wskaźniki monitorowania - poziom redukcji emisji CO2 w stosunku do lat poprzednich (1990 bądź innego możliwego do inwentaryzacji), - poziom redukcji zużycia energii finalnej w stosunku do przyjętego roku bazowego, - udział zużytej energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych, - proponowane monitorowanie wskaźników w oparciu o metodologię opracowaną przez Wspólne Centrum Badawcze (JRC) Komisji Europejskiej we Współpracy z Dyrekcją Generalna ds. Energii (DG ENER) i Biurem Porozumienia Burmistrzów, zawartą w poradniku Jak opracować plan działań na rzecz zrównoważonej energii (SEAP). Wykonawca wykona i dostarczy Plan gospodarki niskoemisyjnej w ilości 4 kompletów wydrukowanych i oprawionych wraz z częścią elektroniczną zapisaną w wersji edytowalnej, na trwałym nośniku informacji. Ponadto Wykonawca dostarczy na nośniku elektronicznym jednolitą wersję opracowania na potrzeby publikacji dokumentu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Świeradów-Zdrój. 2. utworzenie bazy danych niezbędnej do opracowania planu gospodarki niskoemisyjnej, m.in. inwentaryzacja emisji CO2, zużycie energii (cieplnej, gazowej, elektrycznej), w sektorach publicznych, prywatnych i przemysłowych, poszczególnych budynków i obiektów oraz branż, m.in. usług hotelarskich , turystycznych i oświetlenia ulicznego. Utworzenie bazy danych posiadającej informacje pozwalające na ocenę gospodarki energią w Gminie w poszczególnych sektorach i obiektach oraz inwentaryzację emisji CO2. Wykonawca stworzy odpowiednia bazę na podstawie uzyskanych samodzielnie danych, zgodnie z Wytycznymi NFOŚiGW. Wykonawca utworzy na dwóch stanowiskach komputerowych bazę danych w formie pliku z interfejsem umożliwiającym łatwą jego edycję, wraz z przeszkoleniem dwóch pracowników Urzędu Miasta w zakresie obsługi przedmiotowej bazy. W ramach zamówienia Wykonawca przeprowadzi ankietyzację na podstawie opracowanej przez siebie ankiety, dla wszystkich budynków na terenie miasta Świeradów-Zdrój, mająca na celu zidentyfikowanie funkcjonujących systemów grzewczych (dane dotyczące źródła ciepła, rodzaju oraz ilości używanego paliwa oraz orientacyjnych kosztów eksploatacji) oraz rozpoznanie planów i potrzeb użytkowników w zakresie modernizacji obiektów budowlanych. Wykonawca, w ramach kontraktu, dokona oględziny - sprawdzenia w terenie informacji zawartych w ankietach. Szczególny nacisk Wykonawca położy na obiekty, znajdujące się w Strefie A Ochrony Uzdrowiskowej. Wyniki ankietyzacji pozwolą na ocenę gospodarki energią w mieście Świeradów-Zdrój oraz w jej poszczególnych sektorach i obiektach. Baza danych zostanie wykorzystana do pracowania założeń do planu zaopatrzenia gminy w ciepło, energię elektryczną i gaz (z uwzględnieniem OZE) do dalszych analiz i przygotowania planu gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta Świeradów-Zdrój. Wykonawca utworzy bazę danych w formacie arkusza kalkulacyjnego w oparciu o przeprowadzoną w szczegółowy sposób ankietę w każdym budynku na terenie Miasta Świeradów-Zdrój. W Świeradowie-Zdroju aktualnie znajduje się około: 800 budynków mieszkalnych, 1 budynek biurowy, 2 budynki oświaty, nauki i kultury, 125 budynków (hotele, pensjonaty, domy wczasowe, obiekty noclegowe, domy kuracyjne, apartamenty, kwatery prywatne, agroturystyka, sanatoria). Utworzona baza danych będzie zawierała informacje o : 1) budynki użyteczności publicznej na terenie miasta, w tym: 1. zużycie oraz koszt paliwa (węgiel, gaz, olej, inne), 2. zużycie oraz koszt energii elektrycznej, 3. zużycie oraz koszt wody, 4. stan docieplenia budynku (ściany, strop, okna, drzwi), 5. źródło ciepła, 2) budynki mieszkalne na terenie miasta, w tym: 6. zużycie oraz koszt paliwa (węgiel, gaz, olej, inne), 7. zużycie oraz koszt energii elektrycznej, 8. zużycie oraz koszt wody, 9. stan docieplenia budynku (ściany, strop, okna, drzwi), 10. źródło ciepła, 3) budynki usługowe, w tym: 11. zużycie oraz koszt paliwa (węgiel, gaz, olej, inne), 12. zużycie oraz koszt energii elektrycznej, 13. zużycie oraz koszt wody, 14. stan docieplenia budynku (ściany, strop, okna, drzwi), 15. źródło ciepła, 4) transport publiczny i prywatny (rodzaj środków transportu, ilość pojazdów, charakterystyka, koszty paliwa, długość tras komunikacyjnych, itp.), 5) oświetlenie uliczne (ilość, charakterystyka, zużycie energii, koszty), 6) istniejące instalacje OZE, tj. odnawialne źródła energii (lokalizacja, charakterystyka, moc, rodzaj), 7) rolnictwo i leśnictwo (powierzchnia, rodzaj upraw, średnioroczne zużycie nawozów, środków ochrony roślin), 8) gospodarka odpadami (ilość odpadów, rodzaj odpadów, sposób zagospodarowania), 9) planowane do realizacji działania i ich spodziewane efekty, 10) dla budynków, w których prowadzona jest działalność gospodarcza, w ankietach dodatkowo należy ująć dane dotyczące innych źródeł emisji wynikających z prowadzonej działalności, 11) na etapie opracowywania bazy przyjęty zostanie rok bazowy, dla którego możliwe będzie uzyskanie wszystkich niezbędnych danych, 12) należy przygotować mapy źródeł emisji dla systemu informacji przestrzennej, 13) baza powinna być wykonana w formacie arkusza kalkulacyjnego z rozszerzeniem pliku *.xls zawierającego formuły pozwalające na wyznaczenie aktualnej emisji zanieczyszczeń powietrza i zużycia energii oraz zmian w poszczególnych latach wynikłych wskutek realizacji PGN, 14) zawierać otwarte formuły obliczeniowe oraz podstawowe informacje odnośnie przyjętej metodologii, 15) wskazywać jednolite źródła danych niezbędnych do pozyskania w celu obliczeń emisji zanieczyszczeń i zużycia energii, 16) umożliwiać automatyczne generowanie wymaganych zestawień i raportów, 17) sposób opracowania bazy danych ma umożliwiać Zamawiającemu bieżącą aktualizację, 18) uwzględniać proponowane działania i rozwiązania oraz wskazywać zewnętrzne źródła ich finansowania, 19) uwzględniać inwentaryzacją źródeł emisji w układzie zgodnym z wytycznymi NFOŚiGW, (grupy źródeł; budynki użyteczności publicznej, budownictwo mieszkaniowe, budynki uzdrowiskowe, pensjonaty, oświetlenie uliczne, transport publiczny, transport prywatny, gospodarka odpadami, lokalna produkcja energii) - uwzględnienie zużycia energii (elektryczna, paliwa) oraz wielkości emisji gazów cieplarnianych. 1) przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędu Miasta, min. 3 szkolenia jednodniowe (po 6 godzin dzienne), dla min. 9 osób, na temat tworzenia, wdrażania, realizacji i monitorowania planu gospodarki niskoemisyjnej (w trakcie opracowywania planu oraz po zakończeniu prac nad planem). Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania dla uczestników materiałów szkoleniowych, tj. prezentacje, notatniki i przybory do pisania oraz zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Wszystkie materiały mają być oznaczone zgodnie z wytycznymi POIiOŚ. W miejscach, w których odbywają się konferencje/szkolenia/spotkania należy zastosować w widocznym miejscu oznaczenie zgodne z systemem wizualizacji Funduszy Europejskich oraz podkreślić fakt, iż projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej. Koszt organizacji szkoleń leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający zapewni nieodpłatnie na czas szkoleń salę szkoleniową. Wykonawca zapewni urządzenia multimedialne dostosowane do prowadzenia szkoleń. 4. przeprowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych dotyczących udziału dofinansowania POIiŚ (Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej) w stworzeniu planów gospodarki niskoemisyjnej, upublicznianie informacji o opracowaniu planów, min. 4 spotkania z mieszkańcami i przedsiębiorcami z terenu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój, w ramach których zostaną m.in. przedstawione korzyści z umieszczania inwestycji w planie gospodarki niskoemisyjnej, podjęcie przez Wykonawcę działań edukacyjnych mających wpływ na zmiany postaw konsumpcyjnych użytkowników energii. Koszty organizacji spotkań leżą po stronie Wykonawcy, Zamawiający zapewni nieodpłatnie salę na spotkania. Przygotowanie materiałów informacyjnych o każdym spotkaniu, poprzez: a) plakaty - 10 szt. na spotkanie, 10 szt. x 4 spotkania = 40 szt., - projekt plakatu, - format A3, - pełen kolor, - papier kredowy wysokiej jakości o gramaturze od 250 do 300 g, b) broszury informacyjne - razem na wszystkie spotkania 1000 szt., - projekt broszury, - 4 strony, - format A5, - drukowanie dwustronne, - pełen kolor, - papier kredowy wysokiej jakości o gramaturze od 250 do 300 g, falcowany, c) ulotki - razem na wszystkie spotkania 2500 szt., - projekt ulotki, - format A6, - drukowanie dwustronne, - pełen kolor, - papier kredowy wysokiej jakości o gramaturze od 250 do 300 g, d) opracowanie i zamieszczenie informacji prasowych w prasie lokalnej - 4-krotnie, (artykuł format min ? strony gazety, pełen kolor), e) opracowanie i zamieszczenie informacji na stronie internetowej Urzędu Miasta Świeradów-Zdrój, Wytyczne w zakresie wypełniania obowiązków informacyjno-promocyjnych znajdują się na stronie internetowej POIiŚ (www.poi.gov.pl) pn. Zasady promocji projektów dla Beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. 5. przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko wraz z opracowaniem prognozy oddziaływania na środowisko oraz wykonaniem kompletu dokumentów zgodnie z ustawą z dnia 03.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2013 r., poz. 1235, ze zmianami). Wykonawca przekaże Zamawiającemu kompletne opracowanie projektu Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Miasta Świeradów-Zdrój łącznie z przeprowadzoną strategiczną oceną oddziaływania na środowisko do dnia 31.07.2015 r. celem oceny merytorycznej. W przypadku nieprawidłowości lub wad w opracowaniu, Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawy i usunięcia w terminie 14 dni od daty otrzymania od Zamawiającego informacji o dostrzeżonych i zaistniałych wadach. 6. następnie gotowy dokument powinien być przyjęty przez Radę Miasta Świeradów-Zdrój (maksymalny termin przyjęcia dokumentu przez Radę Miasta do dnia 30.09.2015 r.). Wykonawca przygotuje odpowiednie dokumenty tj. projekt uchwały w sprawie uchwalenia przedmiotowego planu plus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej i przedstawi je na komisjach oraz na sesji Rady Miasta w celu zatwierdzenia i podjęcia stosownej uchwały. Plan Gospodarki Niskoemisyjnej zostanie również zaprezentowany przez Wykonawcę na końcowym spotkaniu ze społeczności lokalną. 7. Wykonawca wskaże możliwe źródła finansowania proponowanych działań i rozwiązań, z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii. Ponadto Wykonawca: 1) opracuje wizualizację Planu w celu prezentacji w czasie posiedzeń Komisji Rady Miasta Świeradów-Zdrój i w czasie sesji Rady Miasta, 2) przygotuje niezbędne dokumenty, które umożliwią przyjęcie uchwały przez Radę Miasta i opublikowanie uchwały w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego, 3) weźmie udział w posiedzeniach komisji Rady Miasta oraz w sesji Rady Miasta Świeradów-Zdrój, w trakcie której prezentowane będą sprawy dotyczące projektu uchwały w sprawie Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta Świeradów-Zdrój, 4) będzie udzielał w trakcie posiedzeń i sesji Rady Miasta, wyjaśnień i informacji dotyczących Planu, 5) przygotuje plan w wersji ostatecznej z uwzględnieniem ewentualnych uwag i poprawek wniesionych przez Zamawiającego, 6) przedstawi przyjętą wersję Planu na sesji Rady Miasta wraz z wizualizacją w formie prezentacji multimedialnej oraz dostarczy w pliku umożliwiającym łatwą publikację na stronach internetowych. Wykonawca zostanie poinformowany o terminie prezentacji z 14-dniowym wyprzedzeniem..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.00.00 - Ochrona środowiska 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 100,00 zł ( słownie złotych : sto 00/100 )

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek nr 1 należy przedłożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca spełnia warunek nr 1 jeżeli przedłoży oświadczenie o którym mowa w kol. III zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - wartość techniczna - 15

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystapienia co najmniej jednej z niżej wymienionej okoliczności : a) uniemożliwiających lub utrudniających prawidłowe wykonywanie zamówienia lub wykonanie zamówienia w terminie, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć, b) które mogą negatywnie wpłynąć na trwałość przedmiotu umowy, c) narazić Zamawiającego na szkodę, dopuszcza się zmiany w umowie. 2. Zakres dopuszczalnych zmian: a) konieczności zmiany terminu realizacji umowy może nastąpić , gdy : a1) pomimo wystąpienia Wykonawcy o wydanie opinii administracyjnej lub innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji podmiotu umowy, w terminie 1 miesiąca od daty wystąpienia organ administracji publicznej lub inna instytucja nie wydała stosownego dokumentu, mimo iż wystąpienie Wykonawcy spełniało wszystkie warunki formalne, a2) wystąpiły środki ochrony prawnej w postępowaniu o zamówienie publiczne, uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie wskazanym w postępowniu, a3) działań i zaniechań organów władzy publicznej lub instytucji polskich, w tym zmian urzędowych interpretacji przepisów dotyczących wykonywania lub finansowania zamówienia. a4) przerw w wykonywaniu zamówienia wynikających z innych zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a5) wystąpienia konieczności wykonywania usługi, która stanowi niezbędny element zamówienia nieprzewidziany w umowie, wówczs Wykonawca będzie zobowiązny niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego w celu wszczęcia procedur wymaganych przez Prawo zamówień publicznych. W tym przypadku istnieje możliwość przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy o okres niezbędny do wykonania zamówienia dodatkowego, Termin wykonania zamówienia (umowy) ulega wydłużeniu o czas równy trwaniu przerw w wykonywaniu zamówienia . b) zmiana postanowień niniejszej umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązującego prawa, z wyłączeniem zmiany stawki VAT. c) zmiana sposobu wykonania zamówienia w stosunku do sposobu określonego przed zawarciem umowy, dopuszczalna jest na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a Wykonawca wyrazi na nią zgodę, d) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy wymuszającej konieczność skoordynowania prac i wzajemnych powiązań. e) zmiany danych osobowych i zmiany osób tj. przedstawicieli Wykonawcy wymienionych w treści umowy, f) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, nie wymienionych w treści umowy, m) zmiana danych związanych z obsługą administracyjną umowy np. zmiana rachunku bankowego, g) z powodu wystąpienia konieczności pomniejszenia zakresu prac określonych niniejszą umową Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wynagrodzenia wykonawcy, zostanie to rozliczone jako różnica pomiędzy ceną ofertową a rzeczywistym zakresem wykonanych prac, h) z powodu uzasadnionych zamian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zmawiającego, i) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, j) powierzenia przez wykonawcę wykonywania robót budowlanych Podwykonawcy, h) zmiany ilości płatności w przypadku zmiany harmonogramu wykonania prac , jeżeli zmiana ta jest uzasadniona zmianą harmonogramu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umswieradowzdroj.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11- Listopada 35 Świeradów-Zdrój pokój 21a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2014 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11- Listopada 35 Świeradów-Zdrój sekretariat 1d.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.