eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › SUKCESYWNA DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-23

Siedlce: SUKCESYWNA DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
Numer ogłoszenia: 413900 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach , ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ap.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNA DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI Zamawiający wymaga, aby oferowane środki czystości (produkty chemiczne) nie były sklasyfikowane jako niebezpieczne, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 września 2003 r. w sprawie kryteriów i sposobu klasyfikowania substancji i preparatów chemicznych (Dz. U. z 2004 r., nr 243 poz. 2440 ze zm.). Zamawiający dopuszcza zaoferowanie środków chemicznych sklasyfikowanych jako niebezpieczne tylko w przypadku, gdy z uwagi na przeznaczenie i sposób działania nie można zastąpić ich innymi, występującymi na rynku środkami chemicznymi o podobnym działaniu, zakwalifikowanymi w myśl ww. rozporządzenia do środków bezpiecznych. W takim przypadku: a)szkodliwość zaoferowanych środków czystości nie może dotyczyć niebezpiecznego działania toksycznego dla człowieka, działania żrącego i drażniącego na oczy oraz drogi oddechowe w wyniku inhalacji; b)zaoferowane substancje i preparaty chemiczne nie mogą mieć właściwości wybuchowych, utleniających, skrajnie łatwopalnych, rakotwórczych, mutagennych i działających szkodliwie na rozrodczość. Opakowania produktów sklasyfikowanych jako niebezpieczne muszą być odpowiednio oznakowane znakami bezpieczeństwa. Na potwierdzenie spełniania opisanych powyżej wymagań, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty wskazane w punkcie II.6 niniejszej SIWZ. Zamawiający określa następujące wymagania szczegółowe: -Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego użyczenia na czas trwania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania naściennego systemu mieszającego koncentrat produktów wymienionych w poz. 1, 4 i 8 Załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ z wodą w ilości 25 szt.; użyczenie systemu mieszającego obejmuje: -nieodpłatny montaż i demontaż systemu mieszającego w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego; -nieodpłatne podłączenie pojemników do systemu mieszającego i ustawienie dozowania środków; -nieodpłatne wykonywanie wszelkich koniecznych napraw, regulacji i czynności serwisowych systemu mieszającego przez cały okres trwania umowy; -Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego, nieodpłatnego dostarczania kraników do uzupełniania butelek operacyjnych dla środków wymienionych w poz. 1, 4, 8 Załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ w łącznej ilości do 115 sztuk w całym okresie obowiązywania umowy; -Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego, nieodpłatnego dostarczania butelek operacyjnych ze spryskiwaczem do ekonomicznego nanoszenia dla środków wymienionego: a) w poz. 1, 4, 8 Załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ w łącznej ilości do 180 szt. w całym okresie obowiązywania umowy; b) w poz. 14 Załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ w łącznej ilości do 60 szt. w całym okresie obowiązywania umowy -środki wyszczególnione w poz. 3, 7 ,11 Załącznika nr 1 do SIWZ, tj. nabłyszczacz do podłóg, płyn do codziennej pielęgnacji, płyn do usuwania nabłyszczacza - ze względu na konieczność zachowania właściwej technologii nakładania, bieżącej konserwacji i usuwania powłok ochronnych - muszą być wyprodukowane przez jednego producenta; -Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego przeszkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu użytkowania środków czystości z wykorzystaniem systemów mieszających i opakowań operacyjnych, w szczególności w zakresie zachowania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i przekazać Zamawiającemu protokół szkolenia, zawierający co najmniej datę przeprowadzenia szkolenia, dokładny przedmiot szkolenia oraz listę i podpisy uczestniczących w nim osób. -Przedmiot zamówienia, obejmuje dostarczanie (tj. załadunek, transport, rozładunek i wniesienie) nabywanych artykułów w miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Siedlce, na zasadach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 SIWZ. - Szczegółowy opis profesjonalnych środków czystości, których dostawa objęta jest przedmiotem zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz Cenowy). - Ilości profesjonalnych środków czystości wskazane w Formularzu Cenowym są ilościami przewidywanymi, ustalonymi w oparciu o ich zakładane zużycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostarczonych faktycznie środków czystości. Podstawą ustalenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w takiej sytuacji będą zadeklarowane w ofercie ceny jednostkowe oraz ilości faktycznie nabytych środków czystości. Zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy dokonana w wyniku zmiany ilości faktycznie dostarczonych artykułów nie stanowi zmiany treści umowy ws. zamówienia publicznego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 39.83.12.50 - Roztwory myjące 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące 39.81.11.00 - Odświeżacze powietrza 39.83.12.20 - Środki odtłuszczające .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wpłacania wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - zrealizował co najmniej 2 zamówienia, polegające na dostawie środków czystości wraz z montażem systemów mieszających, z zastrzeżeniem, że wartość każdego z tych zamówień nie była niższa niż 50 tys. złotych brutto. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: w przypadku składania oferty na wykonanie zamówienia - wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych) w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw środków czystości wraz z montażem systemów mieszających, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów, o których mowa w ust. 3.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

w przypadku składania oferty na wykonanie zamówienia - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, działając na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, przewiduje możliwość zmiany treści istotnych postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania, polegającą na zmianie środków czystości zadeklarowanych w ofercie Wykonawcy na inne. Powyższa zmiana jest dopuszczalna w następujących przypadkach: 1)jeżeli z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, polegających w szczególności na wycofaniu środków czystości ze sprzedaży lub zaprzestaniu ich produkcji, niemożliwa jest dostawa artykułów zaoferowanych przez Wykonawcę; 2)jeżeli zaoferowane w ofercie Wykonawcy środki czystości w uzasadniony sposób nie spełniają oczekiwań Zamawiającego w zakresie skuteczności działania, jakości, wydajności oraz bezpieczeństwa użytkowania opisanych w SIWZ, Zamawiający ma prawo żądania dostawy innych artykułów. Zmiana umowy w powyższym zakresie musi być dokonana z zachowaniem poniższych warunków: 1)zamienne środki czystości muszą mieć parametry i cechy nie gorsze niż opisane w SIWZ; 2)zmiana umowy w opisanym zakresie nie będzie skutkować zwiększeniem cen jednostkowych określonych w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, ul. Konaskiego 2,08-110 Siedlce, Dział Zamówień Publicznych pok.57. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przesyła SIWZ pocztą poleconą lub elektroniczną.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach przy ul. Konarskiego 2 w Siedlcach,(Sekretariat), I piętro (z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.