eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dolice › Dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych i wykładzin do oddziałów przedszkolnych z terenu gminy Dolice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-24

Dolice: Dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych i wykładzin do oddziałów przedszkolnych z terenu gminy Dolice
Numer ogłoszenia: 41388 - 2015; data zamieszczenia: 24.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dolice , ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5640129, faks 091 5640237.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dolice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych i wykładzin do oddziałów przedszkolnych z terenu gminy Dolice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do szkół Gminy Dolice: 1. wykładziny podłogowe - dywanowe szt.5. 2.Dostawa oraz montaż sprzętu ICT, audiowizualnego, zestawów tablic interaktywnych-tablica, projektor, podstawa mobilna, komputer przenośny notebook wraz z oprogramowaniem zestawów 6, kserokopiarki szt 1, urządzenia wielofunkcyjne drukarka, skaner, kopiarka szt. 4, telewizor szt. 3, cyfrowy aparat fotograficzny szt. 6, projektor z uchwytem ścienno sufitowym szt. 3, ekran ścienny ręcznie zwijany szt. 3, radiomagnetofon szt. 4, odtwarzacz DVD szt. 4, mini wieża szt. 2, tablica magnetyczna biała szt.1, odkurzacz piorący szt. 4, odkurzacz piorący szt. 2, kuchni gazowo - elektrycznej z piekarnikiem szt. 1, zmywarki gastronomicznej szt. 1, lodówki szt. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 i 6a do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 32.30.00.00-6, 30.23.30.00-1, 39.16.21.00-6, 30.20.00.00-1, 38.65.10.00-3, 38.65.34.00-1, 32.32.46.00-6, 30.19.59.20-7, 38.65.21.20-7, 42.99.90.00-5, 42.95.90.00-3, 39.71.11.10-3, 39.71.13.61-7, 44.11.22.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa tego warunku - ocena na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa tego warunku - ocena na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa tego warunku - ocena na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa tego warunku - ocena na podstawie oświadczenia Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Okres gwarancji - 15

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dolice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dolice, ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2015 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Dolice, ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, pokój nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt realizowany w ramach poddziałania 9.1.1. w zakresie modernizacji oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI. Priorytet : IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie : 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej,.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wykładzin podłogowych - dywanowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dywanowej wykładziny welurowej kolor podstawowy szary lub odcień ciemno beżowy, runo cięte, włókno poliamidowe, waga runa min 600g/m2, gęstość runa min 150000 przetkań na m2, posiadająca atesty trudnopalności (np. Bfl-s1, Cfl-s1), dopuszczenie do stosowania w obiektach szkolnych, obszyta po obwodzie razem szt. 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. okres gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MOBILNE ZESTAWY INTERAKTYWNE, SPRZĘT RTV, PROJEKTORY I EKRANY, URZĄDZENIA DRUKUJĄCE I KOPIUJĄCE, APARATY FOTOGRAFICZNE, ODKURZACZE, WYPOSAŻENIE KUCHNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oraz montaż sprzętu ICT, audiowizualnego, zestawów tablic interaktywnych-tablica, projektor, podstawa mobilna, komputer przenośny notebook wraz z oprogramowaniem zestawów 6, kserokopiarki szt 1, urządzenia wielofunkcyjne drukarka, skaner, kopiarka szt. 4, telewizor szt. 3, cyfrowy aparat fotograficzny szt. 6, projektor z uchwytem ścienno sufitowym szt. 3, ekran ścienny ręcznie zwijany szt. 3, radiomagnetofon szt. 4, odtwarzacz DVD szt. 4, mini wieża szt. 2, tablica magnetyczna biała szt.1, odkurzacz piorący szt. 4, odkurzacz piorący szt. 2, kuchni gazowo - elektrycznej z piekarnikiem szt. 1, zmywarki gastronomicznej szt. 1, lodówki szt. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6a do SIWZ...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 32.30.00.00-6, 30.23.30.00-1, 30.21.31.00-6, 39.16.21.00-6, 30.20.00.00-1, 38.65.10.00-3, 38.65.34.00-1, 32.32.46.00-6, 30.19.59.20-7, 38.65.21.20-7, 42.99.90.00-5, 42.95.90.00-3, 39.71.11.10-3, 39.71.13.61-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.