eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Zadanie 1Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej wspomaganej systemem alarmująco-powiadamiającym w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 219, w obrębie ogrodzenia stałego, o powierzchni całkowitej 3.725m2. Zadanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-01

Mińsk Mazowiecki: Zadanie 1: Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej wspomaganej systemem alarmująco-powiadamiającym w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 219, w obrębie ogrodzenia stałego, o powierzchni całkowitej 3.725m2. Zadanie 2: Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim oraz w siedzibie Służby Drogowo - Mostowej w Stanisławowie
Numer ogłoszenia: 413842 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582891, faks 025 7582891.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatminski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1: Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej wspomaganej systemem alarmująco-powiadamiającym w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 219, w obrębie ogrodzenia stałego, o powierzchni całkowitej 3.725m2. Zadanie 2: Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim oraz w siedzibie Służby Drogowo - Mostowej w Stanisławowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej wspomaganej systemem alarmująco-powiadamiającym w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 219, w obrębie ogrodzenia stałego, o powierzchni całkowitej 3.725m2, Zadanie 2: Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim oraz w siedzibie Służby Drogowo - Mostowej w Stanisławowie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1, pkt 1 do 4 ustawy, oświadczając, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w niniejszej s.i.w.z. działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z art. 24, ust. 1, pkt 1 do 10 ustawy 3. Zgodnie z art. 26, ust. 2 i ust. 4 oraz art. 44 ustawy oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. i Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. oraz pkt 8.1., ppkt 2-3 niniejszej Instrukcji, Zamawiający wymaga od Wykonawców spełnienia następujących szczegółowych warunków kadrowych, sprzętowych, technicznych i ekonomicznych udziału w postępowaniu: 3.1. Wykonawca musi udowodnić, że posiada koncesję uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, a także w zakresie dotyczącym obsługi systemów alarmująco-powiadamiających (Zadanie nr 1) 3.2. Wykonawca musi udowodnić, że posiada doświadczenie w zakresie usług objętych zamówieniem, wykazując je za okres ostatniego roku, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, na rzecz innych Zamawiających, poparte referencjami. 3.3. Wykonawca musi udowodnić że posiada aktualną umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie przyszłej umowy zgodnie z jej postanowieniami. Do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa, o którym mowa wyżej. Powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, skład konsorcjum oraz zakres umocowania pełnomocnika. Zakres umocowania musi obejmować przede wszystkim: - reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, - złożenie oferty wspólnie, - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnik i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. 5. Na podstawie art. 36, ust. 4 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania na Formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. Ocena spełnienia ww. warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), jak na załączonym DRUKU ZP-17..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony formularz oferty dla danego Zadania (z treścią, jak na załączonym druku). DO KAŻDEJ OFERTY WYKONAWCA DOŁĄCZY NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki,konsorcjum, należy dodatkowo dołączyć umowę spółki,konsorcjum. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki na podstawie art. 22, ust. 1, pkt 1 do 4, 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 pkt 1 do 10 oraz ust. 2, pkt 1 do 4 ustawy. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatniego roku usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane. 6. Koncesję uprawniającą do prowadzenia działalności w zakresie pełnienia usług ochroniarskich wydaną przez MSWiA. (Zadanie 1). 7. Umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej. 8. Dane dotyczące Konsorcjum. 9. Pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatminski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 219, Dział Budowy Dróg i Mostów-Pokój.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 219, Dział Budowy Dróg i Mostów - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej wspomaganej systemem alarmująco-powiadamiającym w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 219, w obrębie ogrodzenia stałego, o powierzchni całkowitej 3.725m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej wspomaganej systemem alarmująco-powiadamiającym w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 219, w obrębie ogrodzenia stałego, o powierzchni całkowitej 3.725m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.01.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim oraz w siedzibie Służby Drogowo - Mostowej w Stanisławowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim oraz w siedzibie Służby Drogowo - Mostowej w Stanisławowie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.