eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Inwentaryzacja nieruchomości zabudowanych usytuowanych na terenie Gminy Miasta Szczecin, zarządzanych przez ZBiLK z podziałem na dwie części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-23

Szczecin: Inwentaryzacja nieruchomości zabudowanych usytuowanych na terenie Gminy Miasta Szczecin, zarządzanych przez ZBiLK z podziałem na dwie części
Numer ogłoszenia: 41381 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inwentaryzacja nieruchomości zabudowanych usytuowanych na terenie Gminy Miasta Szczecin, zarządzanych przez ZBiLK z podziałem na dwie części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest inwentaryzacja nieruchomości zabudowanych usytuowanych na terenie Gminy Miasta Szczecin, zarządzanych przez ZBiLK z podziałem na dwie części. 1.1 Część I - wykonanie inwentaryzacji nieruchomości zabudowanych, usytuowanych na terenie Gminy Miasta Szczecin, zarządzanych przez ZBiLK w Rejonie: 2,3,7,9,6,8,15 - nie więcej niż 25.000,00 m2. 1.2. Część II - wykonanie inwentaryzacji nieruchomości zabudowanych, usytuowanych na terenie Gminy Miasta Szczecin, zarządzanych przez ZBiLK w Rejonie: 4,5,10,13,14 - nie więcej niż 25.000,00 m2. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1. Wykonanie inwentaryzacji nieruchomości zabudowanej (rzuty, przekrój, opis techniczny) wraz z zestawieniem inwentaryzacji poszczególnych lokali z opisem i stwierdzeniem, że lokal spełnia warunki określone w art.2 ust.2 ustawy z dnia 24.06.1994r. o własności lokali (Dz.U.2000r. nr 80 poz.903 z późniejszymi zmianami). 2.2. Wykonanie inwentaryzacji wskazanych lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży i innych wraz z opisem technicznym i stwierdzeniem, że lokal spełnia warunki określone w art.2 ust.2 ustawy z dnia 24.06.1994r.o własności lokali (Dz.U.2000r. nr 80 poz.903 z późniejszymi zmianami). 2.3. Wskazanie aktualnych użytkowników piwnic, strychów i innych pomieszczeń przynależnych. 2.4.Inwentaryzacja każdorazowo zlecana będzie na podstawie jednostkowego zlecenia, zawierającego informację co do ilości m2 do zinwentaryzowania oraz wykaz adresowy nieruchomości do zinwentaryzowania. Każdy z etapów obejmuje max 2500 m2 powierzchni zinwentaryzowanej. 2.5. Wykonawca zobowiązany jest do likwidacji szkód powstałych w toku realizacji zamówienia, a wszelkie formalności związane i konieczne do prawidłowego wykonania zadania wraz z kosztami (opłatami) obciążają wykonawcę. 2.6. Opracowanie należy dostarczyć w 4 egzemplarzach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5. spełniają następujące warunki dodatkowe: 1.5.1. dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, w przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2.3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 2.4.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.2.3. wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.5. Dokumenty potwierdzające, że osoba o której mowa w ust. 1 pkt 1.5 posiada wymagane uprawnienia, tj. kopię uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub do projektowania w specjalnościach architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualny dokument potwierdzający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin pok. nr 11..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin pok. nr 11..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejony nr 2,3,7,9,6,8,15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie inwentaryzacji nieruchomości zabudowanych, usytuowanych na terenie Gminy Miasta Szczecin, zarządzanych przez ZBiLK w Rejonie: 2,3,7,9,6,8,15 - nie więcej niż 25.000,00 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon nr 4,5,10,13,14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie inwentaryzacji nieruchomości zabudowanych, usytuowanych na terenie Gminy Miasta Szczecin, zarządzanych przez ZBiLK w Rejonie: 4,5,10,13,14 - nie więcej niż 25.000,00 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.