Warszawa: Zamówienie uzupełniające na dostawę mebli w ramach pierwszego wyposażenia budynku przedszkola nr 420 i Żłobka nr 52 przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej w Warszawie, do umowy nr WIL/WIR/C/WIL/VII/P3/1/158/813/69/2014/I90 z dnia 06.11.2014 r.
Numer ogłoszenia: 413814 - 2014; data zamieszczenia: 18.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, ul. Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 443 50 00, faks 22 443 50 04 , strona internetowa www.wilanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające na dostawę mebli w ramach pierwszego wyposażenia budynku przedszkola nr 420 i Żłobka nr 52 przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej w Warszawie, do umowy nr WIL/WIR/C/WIL/VII/P3/1/158/813/69/2014/I90 z dnia 06.11.2014 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zamówienie uzupełniające na dostawę mebli w ramach pierwszego wyposażenia budynku przedszkola nr 420 i Żłobka nr 52 przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej w Warszawie, do umowy nr WIL/WIR/C/WIL/VII/P3/1/158/813/69/2014/I90 z dnia 06.11.2014 r. i obejmuje zakup, dostawę, wniesienie i montaż n/w mebli biurowych. Wykonawca ma dostarczyć przedmiot umowy, wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, dostarczyć przedmiot umowy nieużywany, fabrycznie nowy, wolny od wad (fizycznych i prawnych) oraz uszkodzeń, dostarczyć przedmiot umowy do Przedszkola nr 420 przy ul. św. Urszuli Ledóchowskiej 8 w Warszawie i Żłobka nr 52 przy ul. św. Urszuli Ledóchowskiej 8a w Warszawie. Wykonawca zobowiązany jest do wyładunku, montażu wraz z ustawieniem regałów w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego oraz do wywozu opakowań (kartonów, folii, pianek itp.) pozostałych po rozładunku przedmiotów objętych zamówieniem. Wykonawca dokona sprawdzenia poprawności montażu regałów. Razem z przedmiotem umowy należy dostarczyć: instrukcje obsługi sporządzone w języku polskim, włącznie ze wskazówkami dot. użytkowania i konserwacji, jeśli zostały wystawione przez producenta, karty gwarancyjne, jeśli zostały wystawione przez producenta, certyfikat lub atest zgodności z wymaganiami określonymi w polskich normach dotyczący materiałów z jakich zostało wykonane dostarczone wyposażenie. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.11.31.00 - Fotele 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie faktyczne - Zamówienie uzupełniające obejmuje dostawę wyposażenia niezbędnego do poprawnego funkcjonowania placówek. Zamówienie uzupełniające obejmuje dostawę, której wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające do umowy nr WIL/WIR/C/WIL/VII/P3/1/158/813/69/2014/I90 z dnia 06.11.2014 r będzie udzielone dotychczasowemu wykonawcy. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówienia uzupełniającego jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wobec powyższego oraz z uwagi na fakt, że zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego uzasadnione jest powierzenie wykonania w/w prac temu samemu wykonawcy w ramach zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 66 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych w związku z art. 67 ust.1 pkt.7) w/w ustawy. Uzasadnienie prawne - art. 67 ust 1 pkt 7): Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu - dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe GAMES Jan Gawryluk, Kasztanowa 13, 17-300 Siemiatycze, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice - część II wyposażenie kuchni w Centrum Sportu w miejscowości Wirki
- Dostawa krzeseł i foteli
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
- Wyposażenie pomieszczeń domu kultury w Myśliwcu-etap 1
- Dostawa fabrycznie nowych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Chrzanowie i Inspektoratów ZUS w Olkuszu, Oświęcimiu, Wadowicach i Suchej Beskidzkiej
- Dostawa mebli dla pracowników w podziale na dwa zadania tj. Zadanie 1 - dostawa 11 zestawów mebli biurowych i/lub Zadanie 2 - dostawa 11 szt. krzeseł biurowych.
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.