eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przeprowadzenie szkolenia w zakresie - Florystyka.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-07

Łódź: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie - Florystyka.
Numer ogłoszenia: 413768 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181402 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy nr 2 w Łodzi, ul. Kilińskiego 102/102a, 90-012 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6768027, faks 042 6768004.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie - Florystyka..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy z wykształceniem minimum podstawowym oraz orzeczonym stopniem niepełnosprawności, posiadających zdolności manualne i zmysł estetyczny. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie jego uczestników do wykonywania zawodu florysta - bukieciarz, a także zapoznanie z techniką ozdabiania przedmiotów techniką decoupage. 3. Program szkolenia: A. Moduł I - Wsparcie osób niepełnosprawnych na rynku pracy: 1) atuty zawodowe i bariery w poszukiwaniu pracy, 2) nowoczesne metody i techniki aktywnego poszukiwania pracy i ich wpływ na uzyskany efekt, 3) zasady sporządzania dokumentów aplikacyjnych, 4) prawidłowa komunikacja i asertywność sposobem na skuteczną autoprezentację przed przyszłym pracodawcą, 5) konsultacje i doradztwo indywidualne związane z planowaniem rozwoju kariery zawodowej. B. Moduł II - związany z tematem szkolenia, który musi uwzględniać następujące zagadnienia tematyczne: 1) wiadomości z zakresu roślinoznawstwa (w tym charakterystykę ogólną, pielęgnację roślin), florystyki sezonowej, okolicznościowej, aranżacji i dekoracji pomieszczeń z wykorzystaniem roślin doniczkowych i suszonych, 2) zasady kompozycji, 3) zagadnienia niezbędne do pracy związanej bezpośrednio ze sprzedażą kwiatów, 4) nabycie praktycznych umiejętności estetycznego pakowania prezentów i kwiatów, 5) zapoznanie uczestników szkolenia z profesjonalnymi preparatami i materiałami stosowanymi w decoupage, 6) decoupage w praktyce. C. Moduł III: - zagadnienia związane z przysługującymi osobom niepełnosprawnych uprawnieniami oraz obowiązkami pracodawców zatrudniających osoby niepelnosprawne, wynikającymi z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 214, poz. 1407 z późn. zm.) w zakresie m. in. norm czasu pracy, wymiaru urlopu wypoczynkowego, zwolnień od pracy z zachowaniem prawa do wynagrodzenia, rehabilitacji zawodowej i społecznej, pożyczek na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz informacje dotyczące programów pomocy dla osób niepełnosprawnych realizowanych przez PFRON. 4. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy (uwzględnionym w rozkładzie godzinowym szkolenia) oraz wydaniem zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie przedmiotowego szkolenia, zawierającego dane, o których mowa w cz. XI ust. 1 pkt 15 SIWZ. 5. Instytucja szkoleniowa zobowiązana jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium oraz którym przysługuje stypendium, z tytułu podjęcia w trakcie szkolenia zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności. Organizator może obciążyć urząd kosztem polisy tylko do wysokości należnej za osoby rzeczywiście zgłoszone do ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że nie może wzrosnąć koszt przeszkolenia jednej osoby wynikający z preliminarza. 6. Organizacja szkolenia: 1) Szkolenie ma zostać przeprowadzone dla 10 osób, w jednej 10 - osobowej grupie, z zastrzeżeniem, że wykonawca zobowiązany będzie do uruchomienia szkolenia dla grupy 8 - osobowej. 2) Program szkolenia wraz z egzaminem musi być zrealizowany w ciągu 250 godzin zajęć teoretycznych oraz praktycznych w tym: 15 godzin przeznaczonych na moduł I - Wsparcie osób niepełnosprawnych na rynku pracy, 230 godzin przeznaczonych na moduł II oraz 5 godzin przeznaczonych moduł III. Przy czym jedna godzina zajęć rozumiana jest jako 60 minut, w tym 15 minut przerwy. 3) Zajęcia muszą być realizowane zgodnie z harmonogramem od poniedziałku do piątku, po 7 godzin dziennie, z zastrzeżeniem, że zajęcia będą odbywać się między godziną 8.00 a 18.00. 4) Czas trwania szkolenia ok. 7 tygodni. 5) Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać harmonogram zajęć i być wyposażony w bezzwrotne materiały piśmienne (notes i długopis) na pierwszych zajęciach oraz otrzymać materiały dydaktyczne (w formie drukowanej) w terminie właściwym dla prawidłowego przebiegu nauki. Będą to m.in. skrypty ze wszystkich obowiązkowych zakresów tematycznych zawartych w Programie szkolenia. Każdy z uczestników szkolenia musi własnoręcznym podpisem potwierdzić otrzymanie w/w materiałów. Po ukończeniu szkolenia powyższe materiały staną się własnością uczestnika szkolenia. 6) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić salę dydaktyczną adekwatną do wielkości grupy, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia, z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką oraz zlikwidowanymi barierami architektonicznymi dla osób niepełnosprawnych. 7) Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia narzędzia i materiały do zajęć praktycznych w ilości umożliwiającej nabycie praktycznych umiejętności w trakcie ćwiczeń. 8) Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia, każdego dnia zajęć 1 zapakowaną higienicznie kanapkę przygotowaną przez firmę posiadającą zgodę/uprawnienia do prowadzenia takiej działalności gastronomicznej i odpowiednio zapakowaną bułke słodką oraz herbatę, kawę, soki, wodę. 9) Miejsce wykonywania usługi: Miasto Łódź.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie - Florystyka.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Łodzi, ul. Łąkowa 4, 90-563 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41760,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.